Työnimi!

Mä ainakin täällä ja facessa yms käytän nimeä Geimi (game over)

Tämä juontaa juurensa edellisestä joka oli Thöbä (The end)

Edellisen piti olla viimeinen.. mutta tämä toukokuinen sitä tulee ehdottomasti olemaan!
 
Ei olla vielä päästy siihen asti. Muutaman päivän vasta sulateltu asiaa.
Tää tulee olemaan mun viimeinen, sit piuhat poikki. Neljä riittää [emoji57]
 
Me on kututtu tyypiksi :) On meillä tuleva nimikin olemassa (kaikki kolme itse asiassa), mutta sitä käytetään harvoin.
 
Me on puhuttu vauvasta. Tai pikkusiskosta :D
 
Viel ei ole.esikosta oli pähkinä heti ja muuttus aarteeksi. Jos on tyttö niin helmi koska tulee toiseks nimeks kans niinkuin aarre tuli esikol. Mut just nyt hän vois olla 'kamu'
 
Meillä kutsutaan aina vaan tylsästi vauvaksi, ihan harmittaa ku ei oo koskaa ollu mitää kivoja työnimiä joita vois myöhemmin käyttää lempiniminä :D
 
Me taidetaan olla miehen kanssa niinkin ideaköyhiä että kutsutaan vauvaa Toukoksi laughing7 Tosin tähän liittyy kyllä tarina, mies on uhannut et jos meille poika tulee niin nimeksi tulee Touko ja meidän sukunimi on viel sellanen et sen kanssa se kuulostaa ihan hirveelle :grin Työnimenä se voi olla, mut oikeeta nimee siitä ei tuu, jos ois poika!
 
Meillä kutsutaan Suleviksi. Tämä siitä että sanoin joskus että Sulevi on ihana nimi.:Heartred Tuleva isukki oli sitä mieltä että on sopiva nimi sikiölle muttei lapselle. Nyt tätä tyyppiä kutsutaan Suleviksi, tosin yritän vielä ujuttaa Sulevin yhdeksi nimeksi jos poika tulee.:grin
 
Meillä on ihan vauva vain. Alkiosta tai sikiöstä ei olla koskaan osattu puhua, koska meistä masussa kasvaa pieni ihminen=vauva. Ja on jo nyt rakas sellainen :Heartred
 
Meillä on vakiintunut nyt mötö :grin ei sillä sen ihmeempää alkuperää ole tuli vain jostain mielen syövereistä kun joku päivä keskusteltiin
 
Esikoinen oli meillä PaPu ja tämä on Mara :D Molemmat tietyistä kirjainyhdistelmistä :)
 
KRS meillä ollut molemmat edelliset IISAKKEJA. :happy: Nuorempi saikin työnimen kolmanneksi nimekseen. Nyt ei ole vielä ainakaan mitään työnimeä.
 
Takaisin
Top