Työnimiä

matti

Vauhtiin päässyt keskustelija
Oletteko keksineet työnimiä pikkuisille?

Me alettiin kutsua vauvaa Pauli-Anteroksi. On tullu sellanen olo. että se olis poika. Mutta jos osoittautuu myöhemmin tytöksi, niin pitää sit varmaan vaihtaa Paula-Annikiksi :)
 
Meillä on Rimpula. Ite sen keksin, mies ei käytä mitään nimeä :D Mulla on kans vahva tunne, että se on poika :) Saattaa olla, että nimi muuttuu sitten kun sukupuoli tulee selville 
 
meillä eka raskaudessa työnimi oli meemi ja pitkään kaikki sanoi Metteä meemiksi vielä ristiäisten jälkeenkin. :D Nyt tässä uudessa raskaudessa työniminä on Mini, Monni ja Menni. :)
 
Me ollaan tylsiä, eikä meillä ole mitään työnimiä. Puhutaan ihan vaan vauvasta.

Mies kyllä ehdotti pikkuista Ritvaa, mut kun hän jo esikoisen kohdalla puhui tietystä nimestä (ja jonka esikoinen sai ensimmäiseksi nimekseen), niin en tod. halua, että vauvaa kutsutaan Ritvaksi. Käy vielä niin, että hän on sitten meidän mielestä ihan Ritvan näköinen, kun on monta kuukautta kutsuttu häntä sillä nimellä...
 
Pikku-Heebo on täällä nyt tullu työnimeksi, saas nähä mitä muita vielä ehtii tulla :D
 
öttimöntiäinen :D ku se mönkii siel, ei potki viel :D tai salamatkustaja.. nimi varmaan vakiintuu täs pikkuhiljaa ku alkaa tunteen kunnol liikkeet ja viim sitku saa tietää et onks tyttö vai poika.. aika paljo puhun ihan vaan se tai masuasukki muodossa myöskin :D
 

Mulla on aika lailla ton ekan postauksen jälkeen työnimi vaihtunut Penaksi emoticon

14.6. rakenneultrassa toivon mukaan sit selviää pidetäänkö toi työnimi vai joutuuko keksiin jonkin naisellisemman työnimen ;)

 
"Toukka" on ollu työnimenä jo pitkän aikaa, viikkoja on jo 20+3... :)
Neuvolatätikin sanoi sitä "toukaksi" kun varhaisultrassa (9+3) kävin
vaikken itse maininnut siitä mitään. :D
 
Takaisin
Top