Tuulimuna raskauden jälkeen uudelleen raskaaksi

Itse plussasin (epäillyn) tuulimunan jälkeen ilman yksiäkään kuukautisia välissä. Riippuu varmaan aika paljon henkilöstä ja siitä miten pitkälle tuulimuna on edennyt, itsellä meni "onneksi" aikaisin kesken.
 
Aikaisin meni minullakin 7+2 viikolla.. minulla todettiin tuulimuna ja lääkkeellinen tyhjennys sujui vauhdilla. Kaksi viikkoa tuosta oli plussa raskaustestistä kadonnut. Viikolla 10 on verikoe missä tarkastetaan onnistuminen.
Nyt kuitenkin tein tällaisen...
0e6fc6789ea979734f9a13faf2259188

Jäin miettimään onko uusi alkanut, vai onko kuitenkin vanhan peruja...
 
Aikaisin meni minullakin 7+2 viikolla.. minulla todettiin tuulimuna ja lääkkeellinen tyhjennys sujui vauhdilla. Kaksi viikkoa tuosta oli plussa raskaustestistä kadonnut. Viikolla 10 on verikoe missä tarkastetaan onnistuminen.
Nyt kuitenkin tein tällaisen...
0e6fc6789ea979734f9a13faf2259188

Jäin miettimään onko uusi alkanut, vai onko kuitenkin vanhan peruja...

Nuo clearblue siniviiva testit on tosi huonoja, voi näyttää juuri tuolta ilman että on plussa, johtuu kaiketi siitä sinisestä väristä :/ kokeile vaikka pregcheck testiä, saa peruskaupoista 2 liuskaa 1,99€ :)
 
Tuolla testillä tein edellisen raskauden plussan.. pitää käydä ostamassa uusi testi tai sitten odottaa sinne verikokeisiin.
 
Joo eiköhän muutaman päivän sisään testi kerro paremmin onko plussa vai ei :) jos nyt siis näkynyt jotain niin vahvenee parin päivän sisään
 
Takaisin
Top