Tutustutaan

Heippahei!
Miä oon 22v ja mun porukkaan kuuluu mies 24v kaksi koiraa ja käärme. Tämä olisi nyt sitten esikoinen kummallekkin jos kaikki sujuu hyvin. Asutaan Etelä-Savossa ihanassa omakotitalossa :Heartred , jota remppaillaan tässä ohella.
Omasta mielestä tärppi kävi nopeasti, kun kierukan poiston jälkeen nappas toiselta kierrolta :love017
Erittäin toivottu lapsi LA on siellä toukokuun loppupuolella.
 
Mä en oo edes osannut tuollaista ajatella!! :wideyed: Meillä ois n. 2,5 kk vauva silloin. Ja mulla oli mekkohaaveena merenneitomalli niin koska niitäkään voi sovittaa kun ei yhtään tiedä minkä kokoinen sitä on. Tässä oli vuosi tarkoitus kuntoilla ahkerasti.. tää on meidän eka niin en yhtään tiedä palautumisesta. En halua pelotella mutta mun kaverin vauva ei suostu juomaan pullosta yhtään ja toisenkin vauva vain tietystä pullosta. Ovat siis ihan äitien armoilla..

Eihän sitä tietenkään tarkkaan voi tietää miten palautuu synnytyksestä, varsinkin kun siihen vaikuttaa paljon myös se miten synnytät. Mutta halusin vaan tsempata omalla kokemuksellani: olin just tuossa 2-3kk synnytyksen jälkeen hoikimmillani vuosiin, painoin siis vähemmän kuin ennen raskautta. Luulen että imetys teki tehtävänsä. Maitoa tuli runsaasti ja lapsi söi hulluna. Tissit voi kyllä olla isommat kuin aiemmin :D, että jos sovittelet pukuja niin jätä tilaa.
 
Eihän sitä tietenkään tarkkaan voi tietää miten palautuu synnytyksestä, varsinkin kun siihen vaikuttaa paljon myös se miten synnytät. Mutta halusin vaan tsempata omalla kokemuksellani: olin just tuossa 2-3kk synnytyksen jälkeen hoikimmillani vuosiin, painoin siis vähemmän kuin ennen raskautta. Luulen että imetys teki tehtävänsä. Maitoa tuli runsaasti ja lapsi söi hulluna. Tissit voi kyllä olla isommat kuin aiemmin :D, että jos sovittelet pukuja niin jätä tilaa.

No tuo tilanne ei kyllä haittais!! :grin
 
Heips, olen esikoista odottava 32-vuotias Helsingistä. Aikaisemmin varsin urakeskeinen, kuten kihlattunikin (34 v), mutta nyt tuntuu, että olisi aika jollekin muulle hetkeksi - olen kuudennella viikolla, ja laskettu aika on 31.5.2018. Olemme onnekkaita ja asumme aivan kantakaupungissa omistuskolmiossa, joten muuttaa ei toivottavasti tarvitse - olen todella ihastunut Helsingin keskustassa asumiseen, ja eiköhän se vauvakin täällä tule pärjäämään :) Harrastan melko aktiivisesti kuntoilua (juoksu ja sali, sekä harvoin tennis), jota aion jatkaa mahdollisimman pitkälle myös raskaudessa. Meillä oli tarkoitus mennä naimisiin ensi vuonna, mutta säikähdin sen verran loppukesästä lääkärin varovasti esittämistä lapsettomuusepäilyistä, että päätimme heti alkaa yrittämään - ja tässä sitä nyt ollaan... Häät siis siirtyvät, mutta eipä se haittaa. Kiva tavata kaikki!
 
Tervetuloa mukaan Liljekonvaljen! Meilläkin siirtyy häät vauvan vuoksi.
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos Kimalle! Mulla aivan sama kokemus: lapsettomuusepäilyä esitettiin lääkärin toimesta, kun kerroin meidän harkitsevan lasta pian (eli n. 1-2 v sisään). En taida samalle mennä enää... toisaalta, olishan se hauska käydä näyttäytymässä et "no, mites meni lapsettomuusarvailut noin niin kuin omasta mielestä" haha
 
Kiitos Kimalle! Mulla aivan sama kokemus: lapsettomuusepäilyä esitettiin lääkärin toimesta, kun kerroin meidän harkitsevan lasta pian (eli n. 1-2 v sisään). En taida samalle mennä enää... toisaalta, olishan se hauska käydä näyttäytymässä et "no, mites meni lapsettomuusarvailut noin niin kuin omasta mielestä" haha
Mullakin kyllä tuli eilen olo et hitto, me näytetään sille!!
 
Heikun keikun täältäkin!

28-vuotias nainen Uudeltamaalta.
Ensimmästä erittäin toivottua lasta odotellaan aviomieheni kanssa.

Yllätykseksi plussaus viikko sitten toisesta kierrosta ja olo on häkeltynyt mutta onnellinen ❤️ LA 28.5.2019 ❤️

Samaan aikaan haluaisi kertoa kaikille, ja sitten taas ei kellekään! Hassua miten paljon ajatuksia herännyt nyt raskaana ollessa, kaikesta.


Meille suru-uutisia, valitettavasti keskenmeno osui meidän kohdalle :sad010

Ihanaa odotusta kaikille:happy:
minä poistun takavasemmalle..:sorry:
 
Pahoittelut ja voimia kertttu.
 
Takaisin
Top