Tutustutaan

Heissan!

Onnea plussanneille, toivottavasti kyytiläiset pysyy matkassa :happy:

Oon 26v, tai no melkeen jo 27v. Tänään aamulla plussa pärähti tikkuun ja jokusen tunnin päästä vielä digitaaliseenki. Perheestä löytyy 09/15 syntynyt poitsu ja näiden molempien isä.

Vauva on toivottu ja tarttuikin jo toisesta kierrosta matkaan. Toukokuun 17 näyttäisi olevan laskettuaika
 
Heissan.

Onnea ja tsemppiä kaikille plussanneille.

Oon 28v ja ensimmäinen tuloillaan, tonne jonnekin toiseen ketjuun mainitsinkin että tää oli tosi positiivinen yllätys. Yli vuosi jo takana päin ja lääkäri totesi ettei oo oikein mahdollista edes tällä hetkellä. Varovaisen optimistisia ollaan ja toivotaan parasta, mies on ihan onnensa kukkuloilla.
 
Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti (6- ja 4-vuotiaat). Tämä kolmas raskaus yllätys ja pieni kriisin paikka koska lapsiluku piti olla tässä. Mies vieläkin ehdottomampi ettei kolmatta halua. Keskeytys ei kuitenkaan vaihtoehto. Saa nähdä kuinka odotusaika etenee, pelon sekaisin tuntein odotan...

Hei kaikki! Minulla samankaltainen tilanne. Olen itse 33 vuotias kahden lapsen äiti, kohta 7 vuotias ja 2 vuotias löytyvät jo kotoa. Ja tämän piti olla tässä. Olin ajatellut että kunnes saan opinnot päätökseen, voidaan vielä e h k ä harkita lisääntymistä. Pidin jo vuoden paussin opinnoissa edellisen äitiysloman ajan. Pientä kriisiä kyllä todella pukkaa. Kuvittelin tuntevani kroppani ja luotin ”varmoihin päiviin”. :facepalm: Tuntuu että mua on huijattu! :hilarious:
En kuitenkaan usko, että keskeytykseen pystyisin.

Laskettu on luultavasti jossain toukokuun alkupuolella 8-12.päivä. Eilen illalla tein testin ja niin vahvat viivat ilmestyivät heti, että kyllä tämä jo varmaan kuudetta viikkoa menee. Kierto mulla on ollu 24-26 päivän välillä ja ovulaation olen aina tunnistanut oireista. Paitsi nyt.
 
Heippa kaikille!
Täällä kirjoittelee 23v. vaimo Oulusta.
Meillä 1,5v yritys takana ja eilen pärähti tikkuun kaksi viivaa. Matkalle mahtuu kyllä kaksi alkuraskauden keskenmenoa, joten niiden tiimoilta pelottaa Toivotaan että tämä rakas pysyy kyydissä loppuun asti. LA laskurin mukaan 22.5. Esikoista odotetaan miehen kanssa.
 
En käynyt klinikalla kun en sinne päässyt. :sad001 Etsin itse luovuttajan. Tutustuttiin sillein että tiesin hänen olevan luotettava ja testeissäkin hän kävi. Ollaan siis tuttuja mutta silti anonyymejä. :)

Aa okei! :)
 
En käynyt klinikalla kun en sinne päässyt. :sad001 Etsin itse luovuttajan. Tutustuttiin sillein että tiesin hänen olevan luotettava ja testeissäkin hän kävi. Ollaan siis tuttuja mutta silti anonyymejä. :)

Oho, ootpas rohkea nuori nainen! :happy119 Itsellä ei olis parikymppisenä riitäny rahkeet, saati sitten ilman kumppania yksin. Wau! Tsemppiä sulle!
 
Hei kaikki ja onnea!

Mäkin ilmoittaudun mukaan höpisemään.Olen 32 v vaimo pääkaupunkiseudulta. Ensimmäistä odotetaan, nyt rv4+4. Takana kahden vuoden yritys, oltiin jo tutkimuksissa ja seuraavassa kierrossa oli tarkoitus aloittaa hoidon suunnittelu ja mennä inseminaatioon. Melko uskomaton fiilis siis, toivottavasti kaikki menee hyvin ❤
 
Hei kaikki ja onnea!

Mäkin ilmoittaudun mukaan höpisemään.Olen 32 v vaimo pääkaupunkiseudulta. Ensimmäistä odotetaan, nyt rv4+4. Takana kahden vuoden yritys, oltiin jo tutkimuksissa ja seuraavassa kierrossa oli tarkoitus aloittaa hoidon suunnittelu ja mennä inseminaatioon. Melko uskomaton fiilis siis, toivottavasti kaikki menee hyvin ❤

Paljon onnea plussasta ja tervetuloa jutteleen! :)
 
Hei! :) Mäkin voisin varovaisesti tänne hipsiä.. Tänään on tehty positiivinen (haamu) testi. :Heartred
Meille tämä tuleva olisi kolmas rakkaus. Ennestään on poika, joka täyttää marraskuussa 5v ja tyttö täyttää muutaman viikon päästä 2v Katselin laskurista että la olis joskus 23.5? Olo vielä vähän kuin puulla päähän lyöty :nailbiting:
 
Meillä myös haamu tuli eilen, ihanaa! Toinen raskaus kyseessä, esikoinen on nyt vähän yli vuoden vanha. Ollaan 31 v. pariskunta Pirkanmaalta, perheeseen kuuluu myös pieni pupu.
 
Täällä esittäytyy 36v ensimmäistään odottava Tamperelainen. Viikko sitten maanantaina tein elämäni ensimmäisen plussan, eikä vieläkään meinaa uskoa todeksi. Nyt uskaltauduin tänne foorumille liittyyn vaikka vähän väliä pelkopeikko hyppää olkapäälle ja saa epäilemään kaikkea mahdollista. Täältä jos jostain sitä vertaistukea löytyy. [emoji4]
 
Hei
43v 6 lapsen äiti. Avioero takana nyt uuden miehen kanssa odotetaan. Plussasin ma aamulla 10.9. Alkuvuodesta keskenmeno. Varhaisultrassa kaikki oli hyvin ja siitä parin viikon päästä ekas neuvolassa sikiön syke hiipunu. Itsestään ei poistunut vaan lääkkeiden avulla tyhjäys.

Just mietittiin et nautitaan toisistamme ja lapsistamme (miehellä ennestään 2) Ja aloitan pillerit niin plussa pärähti tikkuun
Nyt sit jännitetään pysyykö yämä matkassa.

Mun lasten iät 20,16,15,14,11,9 ja miehen 9,10
 
Moi vaan kaikki!

Oon 29v tyyppi Helsingistä! Ekaa lasta odotetaan yhdessä miehen kanssa. Pari viikkoa on tässä ehtinyt jo sulatella asiaa ja iloita tulevasta. Lapsi olisi erittäin tervetullut perheeseemme. Keskenmeno pelottaa kauheasti ja varasin nyt ensi maanantaille varhaisultran kun en malta odottaa tietoa, että onko kaikki tähän mennessä hyvin.

Raskausoireista yllättävin on ollut jäätävä närästys! Ei oo koskaan ennen närästänyt niin nyt närästää sitten senkin edestä. Ainakin sen kertoo että jotain tapahtuu tuolla sisällä?
 
Muistan kans ensimmäisen kohdalta sen, että pelotti keskenmeno ihan hirveästi. Kai sitä ekalla kerralla ei meinannut uskoa todeksi, nyt on varmempi olo. :)
 
Muistan kans ensimmäisen kohdalta sen, että pelotti keskenmeno ihan hirveästi. Kai sitä ekalla kerralla ei meinannut uskoa todeksi, nyt on varmempi olo. :)

Mulla taas esikoisen raskaus meni henkseleitä paukuttaen, enkä pelännyt mitään. Mutta nyt toisen kohdalla on koko ajan pelko persiissä ihan kaiken suhteen! :eek:
 
En ilmeisesti vielä kirjoitellut tänne.. Tässä kuussa 39 täytttävä kahden pojan äiti 4/12 ja 5/14, mies sekä muutamia kissoja ja seropi Keski-Suomesta. Tälle raskaudelle ei olisi ollut lupaa alkaa terveyteni vuoksi, mutta kovasti toivotaan, että kaikki menee hyvin :Heartred Talo on myös hieman nafti isommalle perheelle kun ei ole kuin kaksi makuuhuonetta enkä tiedä mahtuuko tuohon vuoden ikäiseen autoonkaan kolmea turvaistuinta :O Itse kyllä muuttaisin mielelläni, mutta mies ei.. no tästä tullaan puhumaan vielä usein :P
 
Takaisin
Top