Tutustutaan

peruna86

Asioista perillä oleva
Elokuun äidit 2019
Olisi kiva tietää vähän muiden odottajien taustoja ja miten tähän hetkeen on tultu!


Minä olen 31-v. tamperelainen, 2-vuotiaan (8/16) pojan yh-äiti. Odotan toista lasta.

Esikoinen sai alkunsa inseminaatiolla, tuntemattoman luovuttajan siittiöillä. On siis tietoisesti ja tositarkoituksella tehty yksin! :)
Tämä toinen jatkaa samaa kaavaa eli tehty inssillä ja saman luovuttajan siemenillä. Jos tästä raskaudesta vauvan syliini saan, niin lapseni ovat täyssisaruksia, vaikka isättömiä.

Esikoinen tärppäsi ekalla inssillä ja tämä toinen toisella. Nyt toivotaan, että tämä pysyy mukana loppuun asti! :Heartred
 
Täällä 30v Helsinkiläinen kolmen pojan äiti. Pojat syntyneet 01/07, 02/12 & 09/17.
Raskaus oli ylläri ja miehen puolelta ei niin toivottu sellainen, mutta näillä mennään.

Nuorimmaisen imetyksen olen vasta hiljattain lopetellut niin ei ole vielä ehtinyt säännöllistä kiertoa olemaan joten tarkka LA ei ole vielä tiedossa, mutta jonnekin huhti-toukokuun vaihteeseen se mitä todennäisimmin sijoittuu. Itse veikkaisin 29.4. joka sattuu olemaan oma syntymäpäiväni :)
Päätin kuitenkin hypätä toukokuisten matkaan, koska kaikki lapseni ovat menneet yli lasketun. Esikoinen syntyi 42+0, kakkonen käynnistettiin 41+5 ja tämä nuorin käynnistettiin ison koon vuoksi jo 40+4 ja miehekkäät mitat pojalla olikin 54cm ja 4614g.
Ensi viikolle tosiaan olen varannut varhaisultran jotta saisi selvyyden raskauden kestosta
 
Moikka!

Voisin liittyä mukaan :)
Oon 32v. ja esikoista odotellaan :) Ollaan naispari, joten tää pikkuinen on saanut alkunsa klinikalla ja luovutetuilla siittiöillä.

Viisinumeroinen summa klinikalle tilitetty ja diagnoosina on endoa ja munasoluarvot (AMH 0.2) vaihdevuositasoa eli "veitsenterällä" tässä kokoajan oltu. Mahdottomasta tuli kuitenkin mahdollista!

Ensikäynti klinikalla oli jo 09/16 ja siitä sit kystaleikkauksen ja muiden muuttujien seurauksena ensimmäinen IVF oli vasta 08/17, negaa. Toinen IVF 10/17 ja vaihtui huonon lääkevasteen takia inseminaatioksi, negaa. Kolmas, tai tavallaan siis toinen IVF 11/17, negaa. Sit meille tuli tarkoituksella muutamien kuukausien tauko kun järkättiin häät :) Neljäs, tavallaan vasta kolmas IVF oli sitten 04/18 ja tässä ei tarkoituksena ollutkaan tehdä tuoresiirtoa vaan pakastaa kaikki, kaksi saatiin pakkaseen. Ensimmäinen PAS 06/18, kemiallinen.
Ja nyt siis toinen PAS 08/18 ja vahvoja plussia rivi ja digikin sano virallisena testipvänä (2vkoa siirrosta) 29.8. "raskaana 2-3" :love7

Klinikalle soitettu tuolloin keskiviikkona ja sanoivat, että silloin oli 4+5 :Heartred Tänään siis 5+0!

Vauvaa oon toivonut jo useamman vuoden, itseasiassa 2007 lähtien kun exän (mies) kanssa yritettiin tuloksetta parisen vuotta. Sen jälkeen elämä heitellyt sinne ja tänne, yhden exän kanssa myös hoidoissa käyty yhden inssin verran.

Nyt vaan toivotaan, että tää pieni tulis syliin saakka, ei vois toivotumpi ja halutumpi olla :love7
 
Moikka!

Voisin liittyä mukaan :)
Oon 32v. ja esikoista odotellaan :) Ollaan naispari, joten tää pikkuinen on saanut alkunsa klinikalla ja luovutetuilla siittiöillä.

Viisinumeroinen summa klinikalle tilitetty ja diagnoosina on endoa ja munasoluarvot (AMH 0.2) vaihdevuositasoa eli "veitsenterällä" tässä kokoajan oltu. Mahdottomasta tuli kuitenkin mahdollista!

Ensikäynti klinikalla oli jo 09/16 ja siitä sit kystaleikkauksen ja muiden muuttujien seurauksena ensimmäinen IVF oli vasta 08/17, negaa. Toinen IVF 10/17 ja vaihtui huonon lääkevasteen takia inseminaatioksi, negaa. Kolmas, tai tavallaan siis toinen IVF 11/17, negaa. Sit meille tuli tarkoituksella muutamien kuukausien tauko kun järkättiin häät :) Neljäs, tavallaan vasta kolmas IVF oli sitten 04/18 ja tässä ei tarkoituksena ollutkaan tehdä tuoresiirtoa vaan pakastaa kaikki, kaksi saatiin pakkaseen. Ensimmäinen PAS 06/18, kemiallinen.
Ja nyt siis toinen PAS 08/18 ja vahvoja plussia rivi ja digikin sano virallisena testipvänä (2vkoa siirrosta) 29.8. "raskaana 2-3" :love7

Klinikalle soitettu tuolloin keskiviikkona ja sanoivat, että silloin oli 4+5 :Heartred Tänään siis 5+0!

Vauvaa oon toivonut jo useamman vuoden, itseasiassa 2007 lähtien kun exän (mies) kanssa yritettiin tuloksetta parisen vuotta. Sen jälkeen elämä heitellyt sinne ja tänne, yhden exän kanssa myös hoidoissa käyty yhden inssin verran.

Nyt vaan toivotaan, että tää pieni tulis syliin saakka, ei vois toivotumpi ja halutumpi olla :love7

Pitkä on teillä ollut tie! :/ Mutta mä uskon, että asiat tapahtuu, kun aika on sopiva! Nyt on teidän aika saada paras mahdollinen palkinto rankoista vuosista eikä se rahakaan merkkaa enää mitään, kun oma pieni tuhisee sylissä! :Heartred

Paljon onnea plussasta ja ihanaa odotusta! :)
 
Heippa!

Minä voisin myös hieman esittäytyä... Olen 27v, yhden tytön 12/16 äiti. Nyt toisen la on 4.5.
Molemmat toivottuja ja suunniteltuja, miehelle olen tosin saanut molempia puhua jonkunaikaa
 
Noh oon nyt heittänyt arvioidun lasketun ajan koska 2vko yli mennyt aina kun saanut itse tulla nyt sijoittuun sunnuntaille niin etteivät varmaan odota maanantaihin sit se on perjantai mutta käynnistystä en halua,joten yritän vaatia vasta maanantaille:shy:

Oon 33vuotias koti-äiti ja 7lapsi tulossa minulle ja miehelleni
Lapset -07,-09,-10,-13,-15,-18.
Lapset ovat syntyneet vuoronperään poika,tyttö, poika...
Pelkään synnytystä, joka kerta.
 
Heippa,

Olen 39-vuotias yhden pojan (12/2014) äiti. Ollaan yritetty toista viime syksystä asti. Esikoinen kuitenkin tarttui matkaan niin helposti ja kun nyt jo ikää alkaa olla, niin tuli jo keväällä mieleen tarkistuttaa, että onko jotain vialla. Kesän aikana on otettu meistä molemmista testejä ja reilu viikko sitten käytiin miehen kanssa yhdessä lääkärillä. Saatiin kuulla, että periaatteessa meissä kummassakaan ei ole mitään "vikaa", mikä estäisi uudelleen raskaaksi tulemisen. Minulle tehtiin myös gynekologinen tutkimus ja ultra, mutta eipä lääkäri sitä nähnyt, että olinkin jo silloin raskaana :p

Eli tämä toinen(kin) on erittäin toivottu, joten toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti, koska hän saa myös olla viimeinen :Heartred
 
Moikka.
Olen tamperelainen 21v nainen.
Esikoista odotan.
Alkunsa sai tuntemattoman luovuttajan avulla joten alusta asti olen halunnut saada lapsen yksin.
Ja tänään plussasin. Ihanaa :Heartred

Tehtiinkö sulle siis inseminaatio? Millä klinikalla olet asiakkaana? Kun tosi nuorena oot päässy hoitoihin! Mulle sanottiin 26-vuotiaana, että on hiinä ja hiinä että oonko tarpeeksi kypsä saamaan lapsen hoidoilla yksin! :eek:
 
Moi kaikille! Olen 31-vuotias 4-vuotiaan tytön äiti, toista yritetty jo 1,5v. Matkaan mahtunut kaksi keskenmenoa, viime vuoden puolella molemmat, siitä lähtien taas plussaa odoteltu ja nyt vihdoin sellainen testiin ilmestyi. Toivottavasti tämä tulisi syliin asti ja sitä toivon meille kaikille, rankkoja matkoja on ihmisillä ollut :Heartred
 
Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti (6- ja 4-vuotiaat). Tämä kolmas raskaus yllätys ja pieni kriisin paikka koska lapsiluku piti olla tässä. Mies vieläkin ehdottomampi ettei kolmatta halua. Keskeytys ei kuitenkaan vaihtoehto. Saa nähdä kuinka odotusaika etenee, pelon sekaisin tuntein odotan...
 
Moikka! Oon 35v ja pirkanmaalta, perheeseen kuuluu mies ja 3/15 syntynyt poika. Nyt huhtikuussa poistin kierukan ja nyt tänä aamuna plussasin, toivotaan, että kaikki menee hyvin [emoji56]
 
Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti (6- ja 4-vuotiaat). Tämä kolmas raskaus yllätys ja pieni kriisin paikka koska lapsiluku piti olla tässä. Mies vieläkin ehdottomampi ettei kolmatta halua. Keskeytys ei kuitenkaan vaihtoehto. Saa nähdä kuinka odotusaika etenee, pelon sekaisin tuntein odotan...
Meillä myös mies tosi ehdoton että lapsiluku on täysi, joten pientä kriisin poikasta täälläkin...
 
Hei kanssaplussanneet! Täällä "geriatrinen" esikoisen odottaja pk-seudulta. :)

Yrityksen aloitimme vajaa kaksi vuotta sitten, välillä olimme tuloksettomasti myös hoidoissa. Ennen tätä plussaa taustalta löytyy yksi aiempi luomuraskaus, joka päättyi ikävissä merkeissä toisella kolmanneksella. Tästä on nyt vajaa puoli vuotta, ja pidän peukkuja, että tämän tyypin saisi syliin asti. Ollaan miehen kanssa varovaisen optimistisia - oletusarvoisesti kyydissä on kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan!

Taustan takia en ole vielä varannut neuvolaa, mutta varhaisultra ja NIPT on jo kalenterissa. :D
 
Moikka! Ja onnea kaikille plussanneille! :happy:

Olen 29-vuotias 2 lapsen äiti, ja eilen pamahti plussa testiin eli kolmatta odotellaan syntyväksi toukokuussa. Laskuri saa lasketuksi ajaksi 11.5 mutta koska sain negan testiin vielä viikonloppuna niin uskon, että kierto oli tällä kertaa pidempi ja laskettu aika on myöhemmin. Muutoinkin olen synnyttänyt lapset vasta 41+6 ja 41+1 eli en edes odota tämän kolmannenkaan syntyvän yhtään aiemmin mikäli pysyy kyydissä ja kaikki sujuu hyvin loppuun asti :joyful:

Minulla siis lapset -13 poika ja -15 tyttö.
 
Moikka,

Täällä 26 vuotias Tamperelainen yhden lapsen äiti. Toista odotellaankin syntyväksi toukokuulle ja la olisi mahdollisesti 5.5.

Perheessä mies ja 6 vuotias poika.
 
Takaisin
Top