Tutustumisketju

Äyriäinen

Näppärä viestien naputtelija
Joulukuunmammat 2015
Vielä en tällaista ketjua joulukuisista löytänyt, joten jospa aloittaisin itse. Ideana olisi siis kertoa itsestään ja perheestään niin paljon, kuin hyväksi kokee. Olisi mukava oppia tuntemaan teitä vähän ja kuulla kaikenlaisia tarinoita! Kertoa saa siis tosiaan ihan mistä vaan ja vaikka rupatella ihan niitä näitä, päivän säästä tai mistä vaan :D

Itse olen 28-vuotias opiskelija Oulusta ja olen seurustellut miesystäväni kanssa reilun vuoden ajan. Lastenhankinta oli tarkoitus jättää vähän myöhemmälle, mutta tässä sitä ollaan! Iloinen yllätys siis oli tämä, ja molemmat ollaan asiasta varovaisen innoissaan. Paljon on järjesteltävää, sillä emme vielä edes asu yhdessä, mutta onhan tässä aikaa :) Oma siskoni synnytti esikoisensa tammikuussa, joten sitä kautta vauva-arki on tullut meitäkin lähelle. Jännittäviä aikoja siis edessä!


Äyriäinen ja Hippiäinen, 5+0
 
Täällä 26- vuotias, pian 27 vuotta täyttävä esikoista odottava. Yritystä/tjottailua vuodesta 2011 lähtien. Kolme km takana, ensimmäinen spontaani km, muut kkm.

Miehen kanssa yhteiseloa reilu 7 vuotta. Perheeseemme kuuluu kolme karvaista lasta, kaksi kissaa ja koira :)
 
Minä olen 28- vuotias Espoolainen ja odotan kolmatta lastani, esikoinen menee syksyllä kouluun ja tosikko täyttää syksyllä viis, miehelleni tämä on ensimmäinen eli olisi meidän esimmäinen yhteinen lapsukainen tulossa :Heartred. Yritystä takana melkein puoli vuotta ja siihen on mahtunut kaksi hyvin varhaista keskenmenoa. Mies on aivan innoissaan mutta molemmat pelätään kauheesti että tämäkin menee kesken ja koitetaan olla innostumatta liikaa ennen np-ultraa.
 
Kiva idea! :)

Itse olen 24-vuotias ja mies 29-vuotias, naimisissa 3,5 vuotta. :Heartred Asumme Helsingissä ja olemme kotoisin Kosovosta, mutta itse olen asunut Suomessa 6-vuotiaasta lähtien. Kesäisin mennään aina sinne lomailemaan.