Turussa olevat odottajat

Tervetuloa Anom mukaan! Eli näemme torstaina klo 12 Aschan kahvilassa :) Tapaamisiin!!
 
Hienoa! Mulla on lyhyet tummat hiukset, vaatetuksesta en osaa viel sanoo. Yritän tähyillä jo vatsaansa hieman kasvattaneita ;)
 
Hienoa saada lisää porukkaa!! :) Tapaamme siis torstaina klo 12 hansan aschanilla ja siellä 2. Kerroksessa. Heille tiedoksi jotka eivät tunne Turkua tai hansaa hyvin: hansa on torin laidalla oleva kauppakeskus (se jossa on apteekki ja apteekki näkyy torille) aschanin löytää hyvin hansan ainoan hesburgerin läheltä olevien rappusten yläpäästä.
 
Heip!

Täällä yks turkulainen odottaja lisää! esikoista odottelen  LA 30.11 ,ikää  29v ja tässä keskustassa asustellaan. Olis kiva saada tosiaan mammakavereita! Tohon torstain tapaamiseen en näil näkymin pääse,mut  kun vaan on semmonen päivä ja aika et passaa niin mielelläni olen mukana!

Onkos täällä menijöitä noihin Tietoa tuleville vanhemmille-iltoihin? Ite en henk.koht. kaikis nää "järkeä" ,mutta oli siellä jotain kiinnostavaakin,mihin todennäkösesti tulee osallistuttua :)
 
Miten musta tuntuu et meiän kaikkien on aluksi parempi seistä :D
Ja kiitos Antsku, hyvät oli ohjeet ;)
En mä ole kuullutkaan tollasista illoista :/ mut ei kai mulla ainakaan ole tarvetta tuohon.
Harmi ettet pääse An, tulet sitten toinen kerta :)
 
Kiitos piristävästä seurasta Antsku, Mikuliini ja Anom. Oli mukava vaihtaa kuulumisia ja toivottavasti pian taas nähdään :) Jospa ensi kerralla saisimme porukkaan taas lisää odottavia äitejä, sillä halukkaitahan täällä kyllä oli...
 
Lähetin teille kolmelle facebookin kautta kaverikutsun, koska en saa muuten sitä ryhmää perustettua.
Muita pystytään sitten sitämukaa lisäämään, mutta koko ryhmän luominen pysähtyi siihen, ettei teistä kukaan ollut mun kaverilistalla!

Ja kiitos myös täältä kaikille osallistuneille! Mukava oli treffata ja nyt vois varmaan alustavasti alkaa kysellä millonkas muillekkin sopeis, että järjestettäis seuraavat treffit?
 
Kiitos mukana olioille! Oli mukava nähdä! En vielä tiedä omia työvuoroja, mutta kenties aika pian tiedän. Sitten tiedän miten mulle sopii seuraava tapaaminen.
 
no täällä ollaan nyt sitten saikulla ja supisteluista vois päätellä et jatkuu vielä tämän 2 viikon jälkeenkin.Voisin yrittää tällätä mukaan seuraavaan tapaamiseen!  =)
 
Nyt on meille perustettu ryhmä facebookiin!
Kaikki mukaan tahtovat voi pistää mulle tätäkautta yksityisviestiä, niin lisäilen/kutsun sitten tonne ryhmään. Ryhmä on salainen, eikä näy ryhmän ulkopuolisille liittyminen, eikä viestit!
 
Moikka Turun alueen odottajat!

Kiitos Mikuliini vinkistä yv:nä :D

Olen tuolla tammikuu 2013 ryhmäläisissä ja LA on 21.1.2013.

Asustelen Raisiossa miehen ja koiramme kanssa rivarissa. Meille siis tulossa esikoinen ja torstain rakenneultran mukaan poikaa veikkailisi :) Olen 36 ja liikkuvassa myyntityössä, eli ajelen Turun, Porin ja Vaasan seutuja.

Hyppään mukaan keskusteluun ja tähän ryhmään, onhan tässä vielä aikaa vaikka päästä treffailemaankin saman alueen odottajia.

Mukavaa lauantain ja viikonlopun jatkoa!
 
Hei,

Täällä myös yksi uusi odottaja lisää Turusta. Esikoista odotamme ja laskettu aika on 5.12. Olisi kyllä todella mukavaa tutustua myös muihin raskaana oleviin Turussa ja Turun seudulla. Mukavaa olisi tavata ihan livenä eli kun seuraavan kerran järjestätte tapaamista niin, jos vain aika sopii niin tulen ehdottomasti myös mukaan. Haluaisin myös tuonne fb-ryhmään, joten laitan yksityisviestiä tulemaan:)

Minä olen ajatellut osallistua niihin vanhemmille tarkoitettuihin luentoiltoihin, joista jo joku taisikin puhua. Osa aiheista kuulosti erittäin mielenkiintoisilta. Neuvoloiden järjestämät perhevalmennukset taitavat Turussa alkaa usein vasta silloin 30. raskausviikon jälkeen jos oikein muistan.
 
Moikka.

Mäkin voisin tulla mukaan.

Oon 26-vuotias, ennen vauvan laskettua aikaa (3.12) ehdin täyttää 27. Esikoista odotetaan, poikaa.
Töissä olen nyt vielä ollut hampaat irvessä, joten jos jotain tapaamisia on niin vuorotyö vaikeuttaa mun aikatauluja, mutta enköhän johonkin pääse. Nyt ainakin tuntuu että koko viime viikko meni vain töissä ja sitten toipuessa niistä töistä. Ja ainakin voisin tonne fb-ryhmään liittyä, niin että laitan viestiä mikuliinille, jos osaan mitään yksityisviestiä lähettääkään;)
 
Muokattu viimeksi:
Laitan kanssa Antskulle yv niin pääsen mukaan facebookin keskusteluihin..

Oon 31v ja esikoista odotetaan (la 4.12) ja Kaarinan puolella omakotitalossa asutaan.
 
Vahingossa osuin tänne joulukuisten ryhmään, kun guuglettelin äitiysjumppia Turun seudulta. Mulla on laskettu aika vasta helmikuussa, mutta mielelläni lähtisin mukaan johonkin mammatapaamiseen, jos huolitaan :)
Olen 28-vuotias turkulainen ja ensimmäistä lasta odotan. Omista kavereista kukaan ei ole raskaana, joten olisi kiva tutustua muihin saman alueen odottajiin:)
 
Takaisin
Top