Turun seudun odottajat

Voin vaikka aloittaa. Onko joku synnyttänyt TYKSissä ja minkälainen paikka se on synnyttää?
 
No niin:happy:
Mä oon synnyttänyt salossa 2012 koska halusin vaikka Turussa asuttiin. 2015 synnytin tyksissä eikä pahaa sanottavaa:)
 
Mä olen synnyttänyt 2007 ja 2010, eli aikaa aikaa sitten :shy:
Ensimmäinen kesti ja kesti, mutta sain hyvää hoitoa vaikka henkilökuntakin vaihtui välissä. Toinen käynnistettiin rv 42+1 ja sitäkään ei ole mitään negatiivista palautetta annettavaa...
Onko siellä tehty jotain remonttia viimeaikoina, eikö se ole edelleen niissä vanhoissa tiloissa???
 
Tohon remonttiasiaan ei osaa vastata mut itse kysyisin onko siellä Tens-laite? Arvelin seuraavassa synnytyksessä käyttää.
 
Täällä yks turun seudulta oleva, tai oikeastaan kaarinassa asustellaan :) kiva että meitä oli niinkin monta tammikuista ja turkulaista!
 
Noniin, hyvä kun porukka löysi tänne :) Eli se mun kehitelmä ei sopinut tän paikan sääntöihin. Kiitos Gerberalle ku järjestit tän!
 
Mä synnytin kans TYKS:issä ja jäi tosi hyvä mieli siitä palvelusta! Synnytys oli pitkä ja näin monta kätilöä mut 90 % oli tosi jees Tens-laitetta ei kyl mulle ehdotettu.
 
Huutelen ryhmän ulkopuolelta että synnytin viime vuonna tyksissä ja Tens- laitteita on saatavilla. Hyvin toimi itsellä, tykkäsin.
Hyvä juttu! Haluisin lääkkeettömänä tällä kertaa synnyttää. Saa nähdä onnistuuko.
 
Nyt mäkin löysin tämän ryhmän :grin En näemmä ole vielä ihan sinut tämän foorumin käytön kanssa.
Hyvä juttu! Haluisin lääkkeettömänä tällä kertaa synnyttää. Saa nähdä onnistuuko.
Suosittelen! Tuolla tammikuisissa kerroinkin,että äitiysjooga antoi tosi hyvät eväät lääkkeettömään synnytykseen.
 
Nyt mäkin löysin tämän ryhmän :grin En näemmä ole vielä ihan sinut tämän foorumin käytön kanssa.

Suosittelen! Tuolla tammikuisissa kerroinkin,että äitiysjooga antoi tosi hyvät eväät lääkkeettömään synnytykseen.

Jep, äitiysjooga antoi mullekin paljon :Heartred Täytyy aloittaa se tässäkin raskaudessa taas.
 
En oo joogannut ikinä. Ois jännää kokeilla joskus. Voiko sitä ruveta harrastamaan näin raskaana yhtäkkiä?
 
En oo joogannut ikinä. Ois jännää kokeilla joskus. Voiko sitä ruveta harrastamaan näin raskaana yhtäkkiä?
En mäkään ennen raskautta ollut kuin muutaman kerran kokeillut,eli hyvin voit aloittaa. Se on niin paljon lempeämpää ja jotenkin ei-niin-tavoitteellista. Mun mielestä oli ehkä paras tunne,kun muutkin oli samassa tilassa,ehkä vähän kömpelöinä mahojensa kanssa :wink
 
Jos aloittaa ekan kerran joogan raskausaikana, niin on suositeltavaa mennä raskausajan joogaan. T: Tuleva joogaope
 
Olen myös synnyttänyt tyksissä kolme tyttöni, ekasta synnytyskerrasta ei kovin paljon hyvää sanottavaa mutta toinen ja kolmas kerta oli positiivinen kokemus, ihanat kätilöt synnärillä.
 
Onpa kiva kuulla että toinen ja kolmas synnytys voi olla positiivisempi kokemus kuin eka :) Mä vähän pelkään ekan kokemuksen jälkeen että miten menee.
 
Takaisin
Top