Turun alueen odottajia la 2016?

Moikka! Kaarinan suunnalta olen nykyään, muutettiin vasta viime marras-joulukuun vaihteessa :happy: Itse olen 32-vuotias ja ensimmäistä odotan. 1.6 olisi laskettu aika ja tänään kävin tyksissä rakenne ultrassa, jossa pikku prinsessalla kaikki näytti hyvin olevan ❤️ mä olen aika oireeton ollut tähän saakka, selkäsärkyjä on nyt alkanu olemaan ja varmaan kasvukipuja mahan puolel voisin veikata :) olen kans muutaman kerran käynyt Kaarinassa siin varsinais-suomen lääkäripalvelussa ja oikein miellyttävä vanhempi mieslääkäri ja asiansa osaava. Ajattelin vielä sen 4D videon käydä tekemässä, sain sen joululahjaksi :)
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa hansulis tänne vau.fi foorumille. Tässä ketjussa on ollut aika hiljaista viime aikoina. Ihmiset kirjoittelee enemmän noissa laskettukuukausi ketjuissa. Itse olen 40-vuotias Turun seudulla asuva esikoisen odottaja. Nyt olen jo viikolla 40+5 ja synnytystä odotellaan.
 
Heippa turun seudun (tulevat) mammat!

Minäkin muutan Turkuun kesän alussa, ja beibis syntyy elokuussa, eli juttuseuraa tarjolla ensin etänä ja myöhemmin vaikka ihan livenäkin. Olen 32-v ja ensimmäistä odotan. Olisi kiva tutustua muihin!
 
Tervetuloa. :) Olen saman ikäinen ja vauvan pitäisi syntyä helmikuussa. En myöskään ole alkuperäinen turkulainen. Mistä muutat? :)
 
Muutan Keski-Suomesta, jossa asun nyt työn takia. Mies asuu Turussa kuten minäkin vielä puoli vuotta sitten (en kuitenkaan ole kotoisin sieltä), ja nyt paluu takaisin odottaa heti kun työkeikka on ohi.
 
Heippa! Tännekin puolelle juttelemaan. Eli esikoista täälläkin odotellaan, ja kaiken mennessä hyvin LA syyskuussa. Turussa asusteltu kohta 2 vuotta, alunperin Salon seudulta kotoisin.
 
Törmäsin muuten Turun seudulla meneillään olevaan tutkimukseen, jossa tutkitaan omega-3:n ja d-vitamiinin vaikutuksia lapseen ja äitiin. Siinä oli mahdollista saada vitamiinit ym. raskaus- ja imetysajaksi sekä lapselle allergiatestit ja varmaan tiukempaa seulaa muutenkin raskausajan tutkimuksiin. En tiedä saako tänne laittaa linkkiä, mutta Turun yliopiston ja TYKSin projekti, ja löytyy kyllä ihan googlaamalla. Jos jotakin kiinnostaa niin kannattaa kysellä, ennen rv 16 voi päästä mukaan.
 
Ilmoittaudunpa tälle puolelle minäkin. :) Kaarinassa asustellaan ja neljäs lapsi tulossa. Ikää on jo kertynyt 40-v ja ehdin täyttää 41 ennen laskettua aikaa, joka on näillä näkymin 14.10.
 
Heippa! 31v. ensisynnyttäjä Turusta ilmoittautuu :) laskettu aika marraskuussa 2016 ja kaikki aivan uutta ja ihmeellistä. Nyt vasta rv 7+2 ja toivoa täynnä, että kaikki menee hyvin. Olisi kiva tutustua teihin muihin samassa tilanteessa oleviin :)
 
Heips! Minäkin voisin ilmoittautua. Olen 18v (kesällä 19) esikoista odotteleva nuori nainen Loimaalta. Nyt rv 13+6 ja LA 21.9.2016 ^_^
 
Heippa! 31v. ensisynnyttäjä Turusta ilmoittautuu :) laskettu aika marraskuussa 2016 ja kaikki aivan uutta ja ihmeellistä. Nyt vasta rv 7+2 ja toivoa täynnä, että kaikki menee hyvin. Olisi kiva tutustua teihin muihin samassa tilanteessa oleviin :)

Heippa,
Oon kans 31 esikoista odottava la lokakuu 2016 tyksiin olis tarkoitus tulla synnyttämään.
Tänään rv 12+0 eilisessä ultrassa kaikki hyvin mutta silti jännittää kovasti kaikki tuleva.

Kävin varhaisultrassa siel Kaarinassa ja olin oikein tyytyväinen kokemukseen dvd yms ja kaikki vain 100e
Toivottavasti kaikki menee hyvin niin täällä kuin kaikilla teilläkin :)
 
Hiphei! Tällaisenkin ketjun löysin :) Eli olen 26v ensisynnyttyjä Salosta. Laskettu aikani on 24.8. Tänään on rakenneultra, jänskättää kovasti että mitä kaikkea siellä selviää... :S
 
Itse kyll synnytin jo joulukuussa mutta myöskin Salosta :)
Toivottavasti Pöppiäisellä oli rakenneultrassa hienot näkymät :)
 
Istukka on kuulemma edessä, teki hieman varjoja kuviin ja sukupuoli ei selvinnyt mutta oli kyllä uskomaton tunne :) Tykkäsin kovasti myös kätilöstä, joka oli sama kuin np-ultrassa. Neuvola-täditkin on ollut mahdottoman ihania ^^ joudun vaihtamaan kesäkuussa neuvolaa muuton takia, mutta uskon että ihania työntekijöitä löytyy myös uudesta paikasta :)
 
Moikkuli moi! :greet025

Turusta minäkin (en alunperin kuitenkaan, jos se jotakuta lohduttaa :dance008 :laughing001). Tuolla marraskuisten puolella olen höpötellyt enimmäkseen. LA marraskuun lopussa (saattaa hyvinkin mennä joulukuun puolelle, mikäli menee yhtä pitkäksi kuin ensimmäinen raskaus :woot:).

Ikää taitaa olla 28 (ei aina pysy laskuissa mukana :cool14, mieleltäni olen ikuinen 23-vuotias!) ja tosiaan toista kertaa pappia kyydissä. Esikoinen on reilu parivuotias.

Hups, laitoinpas paljon hymiöitä :confused013
 
Täällä myös yksi Turussa asuva odottaja! Ikää on se 27 vuotta ja esikoista odottelen. Jouluaattona kivasti laskettu aika. :)
 
Takaisin
Top