Tulevalle isälle isyyspakkaus ?

Kukkis92

Vauhtiin päässyt keskustelija
Toukoäidit 2020
Netistä löytyy pilvin pimein ideoita isyyspakkauksen toteuttamiseen. Mielestäni tämä on kiva tapa huomioida tulevaa isää. Itse ajattelin koota jonkinlaisen isyyspakkauksen vauvan kylpyammeeseen. Paketin voisi toki koota myös johonkin koriin tai ihan vaan pahvilaatikkoon äitiyspakkauksen tapaan. Pakettiin tulee ainakin nämä:

Isälle:
-energiajuomaa
-lempikarkkeja
-vauva käyttäjän opas kirja
-isyyspakkaus kirja
-korvatulpat
-lahjakortti kotipizzaan tms, jossa teksti "Käytä, kun olisi sun vuoro laittaa ruokaa etkä jaksa"


Vauvalle
-purulelu
-vastasyntyneen vaippoja
-wipesit
-vauvan pesuaineita
-harsoja
-tutteja
- i ❤️ dad sukat (löytyy esim H&M)
- I love dad pyjama (löytyy esim H&M)


Yhteisiin hetkiin
-joku ensikirja
-kylpyankka
 
Netistä löytyy pilvin pimein ideoita isyyspakkauksen toteuttamiseen. Mielestäni tämä on kiva tapa huomioida tulevaa isää. Itse ajattelin koota jonkinlaisen isyyspakkauksen vauvan kylpyammeeseen. Paketin voisi toki koota myös johonkin koriin tai ihan vaan pahvilaatikkoon äitiyspakkauksen tapaan. Pakettiin tulee ainakin nämä:

Isälle:
-energiajuomaa
-lempikarkkeja
-vauva käyttäjän opas kirja
-isyyspakkaus kirja
-korvatulpat
-lahjakortti kotipizzaan tms, jossa teksti "Käytä, kun olisi sun vuoro laittaa ruokaa etkä jaksa"


Vauvalle
-purulelu
-vastasyntyneen vaippoja
-wipesit
-vauvan pesuaineita
-harsoja
-tutteja
- i ❤️ dad sukat (löytyy esim H&M)
- I love dad pyjama (löytyy esim H&M)


Yhteisiin hetkiin
-joku ensikirja
-kylpyankka

Tää on kyllä ihana idea. Olen ajatellut, että haluan myös tehdä isyyspakkauksen. Tässä sun listassa oli useampi kiva idea, taidan ottaa inspiraatiota tästä :happy:
 
Ihana idea! Taidan myös alkaa kokoamaan jonkinlaista pakkausta, tuossa olikin jo monta hyvää vinkkiä. Luulen että tuleva iskä tykkäisi sellaisesta huomionosoituksesta kovasti. :hug003

Milloin aiotte antaa pakkauksen? Ennen/jälkeen vauvan syntymän?
 
Ihana idea! Taidan myös alkaa kokoamaan jonkinlaista pakkausta, tuossa olikin jo monta hyvää vinkkiä. Luulen että tuleva iskä tykkäisi sellaisesta huomionosoituksesta kovasti. :hug003

Milloin aiotte antaa pakkauksen? Ennen/jälkeen vauvan syntymän?

Mun mielestä toi on kans kiva kunnioitus isää kohtaan, kun raskaus voi aika paljon pyöriä äidin ympärillä. Itse ajattelin antaa pakkauksen jo ennen vauvan syntymää.

Löysin myös mieheni fanittaman jalkapallojoukkueen fanikaupasta bodyja yms vauvatuotteita, joten varmaan jonkun sellaisen voisi myös tilata pakettiin mukaan. Uskon, että mieheni tykkäisi !
 
Mä tein esikoista odottaessa paketin isänpäiväksi. Vauvahan kyllä syntyi vasta huhtikuussa :shy:
Laitoin sinne energiajuomaa, sikarin, chilipähkinöitä, erikoiskahvia, vauvan omistajan opas (käyttöohjeet ja vianmääritys) -kirjan, kylpyankkoja, i love dad - sukat ja kirjoitin kortteja joissa oli jotain "vapaailta", "vaipaton päivä", "vie vauva kävelylle niin kokkaan haluamaasi ruokaa sinä aikana" jne. Oiskohan ollut vielä muuta, en oikein enää muista ihan kaikkea.

Ajattelin tehdä nytkin, miehelle tulee esikoinen. Vähän erilaisen variaation tosin :grin Ajattelin ainakin hyödyntää miehen jääkiekkoinnostusta paketissa.
 
Mä tein kans esikoisesta isyyspakkauksen, se tuli sopivasti isänpäiväksi kun la oli marraskuun lopussa. Siellä oli energiajuomaa, skumppaa, arpa, autolehti, sukat, isännän kasvo- ja käsirasva, salmiakkia, lakritsaa ja tutti. Oli kovin otettu kun sai paketin ja kaikki oikeastaan tuli käytettyäkin kun arvastakin tuli voittoa ihan mukavasti :)
 
Mä ajattelin kanssa antaa ennen syntymää. Uskon, että oma mieheni tykkää myös kovasti tällaisesta huomionosoituksesta. Täytyy vaan miettiä hyvä piilo niille kaikille tavaroille, kun alkaa pakettia työstämään, ettei mene yllätys pilalle :wink

Mun mies on kanssa jääkiekkofani, täytyy huomioida se kyllä pakkauksessa. :)
 
Mie tein kans esikoisen odotusaikaan miehelleni isyyspakkauksen ❤️ Se on kyllä ihana idea!
Tämän toisen kohdalla tuskin mitään varsinaista pakkausta teen, mutta ehkä jonkun pienen pussukan missä olisi muutama juttu!
 
Samaa olen miettinyt, tämä tuntuu ihanalta idealta kun mies tuntuu kuitenkin etenkin alussa jäävän raskaushömpötyksistä vähän ulkopuolelle. Ajattelin antaa paketin isänpäivänä niin siinä olisi myös sellaista symboliikkaa. :)

Ajattelin pakata sinne jonkun isälle suunnatun vauvakirjan, mieluisia herkkuja, joku kiva aktiviteetti-idea isän omiin vapaahetkiin ja isä-teemaisia vauvatavaroita (tutti, sukat tms). Uskon että tulee olemaan otettu. :)
 
Oon nyt tuota pakettia koonnut isänpäivää silmälläpitäen.. Mulla on jo miehen sm-liigan suosikkijoukkueen tutti, täytettävä vauvakirja (heh, ehkä mullekin :woot:), erikoisenergiajuomaa, Kimi Räikkösen kirja (tätä mietin josko oisin antanut vasta synttärinä, kun se on joulukuun alussa) ja dödöä. Tilannut olen jo myös vauvan käyttöopas-kirjan ja vaippanäytteitä. Toivottavasti ehtivät isänpäiväksi. Lisäksi ajattelin ostaa vielä korvatulpat, pakkaukseksi ehkä ammeen ja sinne kylpyankkoja, ehkä jotkut sukat sekä isälle että vauvalle, suklaata sekä miehen suosikkisipsit. Olen myös noihin, jotka olen jo paketoinut, kirjoittanut pienen viestin. Ajattelin myös askarrella noita "vapaailta" jne kortteja. Suunnittelin jopa lippuja jääkiekkopeliin miehelle ja kaverilleen, mutta sitten tulee jo liian kallis paketti :bag: Vähän oon myös suunnitellut käyttäväni isänpäivää tekosyynä tehdä pieni voileipäkakku... :excited001

Mä oon kyllä muutenkin ihastunut tähän pakettien kokoamiseen lahjaideana, mies on tainnut saada multa jo useamman paketin koottuna, viimeksi tais olla nimpparinaan... :shy:
 
Minä kokosin esikoisesta isyyspakkauksen. Siinä oli energiajuomaa ja sisupastilleja (että jaksaa valvoa ja se vaatii sisua), miehen lemppari laku- ja suklaapatukoita (koska itkumaratonien jälkeen se herkku on ihan ansaittu). Sitte oli Vauvan käyttöopas kirja, kylpyankka yhteisiin kylpyhetkiin, äänenvaimennin-tutti, Star Wars -body, koska mies tykkää (ite en niinkään). Muutama vapaalippu oli kans. En muista kaikkea, mutta paljo kaikkea pientä siinä oli ja kirjotin vielä semmosen pienen ohjekirjasen, jossa oli just jokaisen käyttötarkotus.

Nyt en tiiä kokoanko mitään vai muistanko jotenki muuten.
 
Multa löytyy korvatulpt,paita missä lukee this guy is awesome dad(en tiedä kirjotinko oikein),body missä lukee you can do it dad ja sit käsille ja jaloille nimikoidut paikat, body missä lukee shh.. im watching game with dad? En tiiä menikö toikaa oikein,kuivalihaa,paksusikari ja ajattelin vielä ostaa olutta ja energiajuomaa toki myös näitä lipukkeita vapaailtaan ja vapaata vaipanvaihdosta ja jos ensi viikon torstaina kaikki on ultrassa kunnossa hän saa sunnuntaina tuon paketin :)
 

Liitteet

  • B381D7F3-0D8C-42E8-8B6B-7D8F1DE157AF.jpeg
    B381D7F3-0D8C-42E8-8B6B-7D8F1DE157AF.jpeg
    25.3 KB · Katsottu: 4
Hauskoja paketteja :) Muistakaa laittaa myös vapaalippuja "laatuaikaa lapsen kanssa ilman äitiä"! Mun kokemuksen mukaan sitä isät on ujoimpia itse ottamaan :D
 
Vitsi jaksaskohan tehä tollasen kuulostaa niin kivoilta teidän ideat :)
Isänpäiväksi oon myöhässä mut ehkä sit lähempänä syntymää, samalla vois ostaa vauvalle kaikkea ihanaa hyvän tekosyyn varjolla :wink
 
Mä ajattelin koota paketin niin, että annan samaan aikaan, kun haetaan äitiyspakkaus. Täällä on kyllä huippuideoita.

Mä olen hankkinut vasta kuulosuojaimet radiolla ja vauvan käyttöoppaan :happy:
 
Nyt kyllä harmittaa, kun tilasin kirjan isyyspakkaukseen ja tilauksen yhteydessä ilmoitettiin toimitusajaksi 2-4 päivää. Nyt kuitenkin kun on kulunut yli viikko, kävin katsomassa mikä maksaa. Ilmoitus oli firman sivuilla, että keräilyssä, uusi painos tulossa. Jaaaaa, mitä? Sähköpostia tai mitään ei ilmestynyt, että viivästystä olisi luvassa. Ärsyttävää. Kaipa keksin jotain muuta pakettiin sitten ja annan tuon myöhemmin. :meh:
 
Mitä kirjoja olette tilanneet? Onko muita vaihtoehtoja kuin se "vauvan käyttöopas"? Haluaisin jonkin ei-niin-huumoripitoisen kirjan isyyspakkaukseen. :biggrin
 
Mitä kirjoja olette tilanneet? Onko muita vaihtoehtoja kuin se "vauvan käyttöopas"? Haluaisin jonkin ei-niin-huumoripitoisen kirjan isyyspakkaukseen. :biggrin

Tuoreen isän kirja jonka on kirjoittanut Sami Garam on myös ihan kiva. Huumoria on kyllä siinäkin. Kirjastoissa on yleensä oma osio vastaaville kirjoille, kannattaa käydä etsimässä vinkkejä :grin
 
Tuoreen isän kirja jonka on kirjoittanut Sami Garam on myös ihan kiva. Huumoria on kyllä siinäkin. Kirjastoissa on yleensä oma osio vastaaville kirjoille, kannattaa käydä etsimässä vinkkejä :grin

Kiitos vinkistä. :) Ei sillä etteikö huumoria sais yhtään olla, mutta uskon ettei mies arvostaisi mitään liian vitsikästä opusta. Vauvan odotus-kirjassakin ne isälle-osiot on tuntunut aika hölmöiltä, ihan kuin isä ei tajuaisi mistään mitään. :meh:

Mutta asiaan, täytyy alkaa itekin nyt koota pakettia, jotta olis valmiina sitten sopivalla hetkellä annettavaksi. :)
 
Takaisin
Top