Tsemppiketju kilojen karisteluun

Omg... kyl täällä vaan mässypussit kelpaa ja on turhan usein hankintalistalla... karkista on vaikeaa päästä eroon, mut mahdollista. Oon kerran ollu melkein kaks vuotta täysin karkkilakossa.. sit se repes. Pitäs yrittää päästä irti mut isäntäkin on nii kova mätystämään.. mut se nilkki pysyy hoikkana, mä en. :D
 
Mä en tajua miten mä pystyin raskausaikana herkutteleen vaan porkkanoilla, pähkinöillä, vesimelonilla jne. :eek: Nyt sitten, kun ei oo enää mitään rajotuksia syömisien suhteen, niin on tullu kyllä vedettyä liikaa naamaan kaikkee. Tarvis varmaan jättää kauppaan kaikki mässyt ja yrittää taas mennä hedelmälinjalla. :thumright
 
Raskaana mulle ei kyl karkit kelvannu. Appelsiinit sitäkin enemmän. Mä en taas välitä sipseistä.. joskus ehkä mut tosi harvoin. Tykkään tehdä itte guacamolea ja dippaa kasviksii siihen.. eli mä herkuttelen terveellisesti... karkki vaa on pahe.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Raskausaika ja säilötyt persikat- himo :DDDDD oih hitto ku ne olikii hyviä ja niit olis menny alas vaikka kolme tonkallista päivässä :p
 
on se vaa niin kummallista tää laihtuminen....eilen söin (taas) mustikka suklaalevyn,ja tän aamun painonmuutos -200g. ja kumminkin viime paastopäivänä en laihtunu yhtää.tais se paasto pudottaa painoo vaa sen aikaa et kaikki ylimääräset nesteet oli lähtenyt.ja toissa kertasella paastopäivänä painoo oli tullu 300g lisää.jännä miten paasosta ei oo apua tai sitte tulos on vaa -0g.
 
Piäisköhän munkin kokeilla tota mustikkasuklaata... :) Mä oon nyt herännyt tähän tilanteeseen, että multa ei ole lähtenyt kiloakaan imetysaikana. Samat 5 kg on edelleen ylimäärästä, mutta nyt ne saa luvan lähteä! Haasteena on ajanpuute, kun ei meinaa ehtiä urheilemaan niin paljon kun pitäis. No, nyt me lähdetään vaunulenkille. :)
 
Nyt on sitten haaste päällä miehen kanssa, että ei limuja, karkkia tai muutakaan mättöö/mättöruokaa niin pitkään aikaan, kun on tavotteeseen päästy. Eli mun kohdalla tietää sitten sitä, että joko -5 kiloa tai peilistä katsottuna timmi kroppa. Voi olla vaikeeta aluks, mutta kun taas hetken on ilman herkkuja, niin ei mielikään tee. :thumright
 
Mul on tavote, että tytön synttäreihin mennessä olis tapahtunut jotain edistystä. 5 kg tuskin ehtii lähteä, mutta se olis kyllä ihanaa!
 
Määki haluaisin ton 5 kiloo pois josai vaihees... Porukoilla on sellanen kuntolaite tuo hallilla niin vois siel käydä polkemas ku vettä sataa ja muuten käydä si lenkillä kun on parempi keli... Ja nyt en voi käyttää korttia "ei oo aikaa" kun mieskin on kotona joka voi huolehtia pojasta mun kuntoilun ajan... Eli nyt pitää ottaa itteensä niskasta kii ja jättää herkut sivuun ja ruveta hikoileen! :D
 
Ah, oli niin ihana käydä yksin lenkillä ilta-auringossa! En tiennytkään, että mulla oli näinkin hyvä kunto, kun melkein koko puolen tunnin lenkki meni hölkäten. :grin
 
Minä löysin itselleni lenkkikäverin. Kun itse olen toiselta paikkakunnalta muuttanut niin tuttuja ei paljoa ole mutta nyt löytyi toinen tänne eksynyt mamma-kohtalotoveri :) Ollaan käyty pitkiä lenkkejä ja matka menee hujauksessa kun voipi porista siinä samalla.
 
Vaik mä oon näin läski ni mäkin jaksan hölkätä pitkän ajan.. viimeks hölkkäsin melkein tunnin mut sit polvi sano poks... ny venaan just lääkärissä ku myl on polvilekuriin aika taas... saa nähä...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en oo edes käynyt hölkkäämässä alkuraskauden jälkeen. :grin Mulla ei nilkat tykkää juoksemisesta kamalasti, mutta nyt kun on käyny salilla treenaamassa, niin tuntuu ettei ne vihottele enää niin paljoa. :smiley-ashamed004 Ajattelin nyt ottaa noi hölkkälenkit osaks tätä projektia, kun pääsee illalla vielä pojan mentyä nukkumaan hyvin valosessa juokseen.
 
Nii on ny ultrattu ja rönkattu mun polvi. Kulumia löytyy ja mitäpä sille voi tehdä.. ei mitää. Tyhjennetään aina, jos ja kun kerää nestettä ja kortisonia.. oiskohan ens viikolla punkteerausta luvassa.. lekuri soittaa perjantaina. Pitäs aloittaa ny uudestaan se läskien karistelu, nii helpottas polveakin... se 7,5kg on pysyny poissa, eli paino samassa, mut läski mikä läski vieläkin.. vois ottaa helposti 10-20kg vielä pois.. se on vaan jotenkin älyttömän hankalaa varsinkin ton polven takii, ku ei voi kunnon hikilenkkejä tehdä. Pitäs hankkii uimahallikortti sit syksyllä mut pelottaa mennä uimaankaan, ku sitä kuitenkin aina vähä häpee tota psoria vaikka ei sitä paljon olekaan.. noh.. jospa sitä rohkaistuisi. Onneks järvivedet alkoi vihdoin lämpeneen nii pääsee ainakin järviin pulikoimaan..
*toiveikas*
 
Takaisin
Top