treffit 2

Juu siis tietty annan tulemisohjeet :) Laitan privana vaikka niille, jotka ois tulossa :D Mutta siis mähän asun tossa Arabian lähellä, ni ei oo onneks kovin vaikea tulla :)
 
Ja siis sen verran tosta torstaista vielä, että klo 10 jälkee saa tulla ihan omaan tahtiin :) PÄ mä laitoin sulle FB:kiin "ajo-ohjeet" meille. Mammaliina, onko tietoo pääsettekö tulee? Oliks muita tulijoita? :)
 
KUOPIOOOOO !
Mulle kävi niin köpelösti et poistin vahingossa KAIKKI numerot puhelimesta, eli Heidi, Piia ja Laura, mulla ei ole nyt teidän numeroita...
Jade alkaa olla paranemaan päin ja seuraavat treffithän pitäis olla meillä... Käviskö torstaina? mulle vois laittaa viestiä nii saisin teidän numerot nii ilmottelisin niitä ajo-ohjeita yms... :)
 
Apua! Onko jo taas 2 viikkoa viimeisistä? Ens to kello 13 sama vanha paikka?? Vielä ei ihan taida piknikille tarjeta, mutta pian...
 
Me ei tulla torstaina. Tuli muuta ohjelmaa, mut saas nähdä kykeneekö sitäkään toteuttamaan.. En oikee tiiä onko mulla nyt vasta siitepölyallergiat alkamassa (ei oo koskaa ollu) vai onko tää vaa jotai kevätflunssaa.
 
Pk-mammalaiset :D Laitanpa tännekin kutsun  (FB:n kautta siis laitoin aiemmin tästä):

Elikkä käviskö mammoille 11.8 about klo 11-> meillä treffit? Jos keli on aurinkoinen, ni tossa on ehkä 5min kävelymatkan päässä puisto, jossa on tekemistä isommilleki lapsille, mut samalla siinä on sit ihan nurtsialuetta, et pääsee pitää piknikkiä (pöytiä on siel kans, jos ei nurtsilla raaski istua :D ) ja jos sataa, ni voidaa meiä lukaaliin linnottautua :)

Päivämääräehdotuksia otetaan vastaan, mulla on ainoastaan maanantait ku ei käy :)
 
Mä en vielä uskalla sanoa, että päästäänkö. Mulla on tää alkuraskauden paha olo vähän joka toinen päivä. Joka toinen päivä oon elämäni kunnossa ja joka toinen päivä sängynpohjalla. Jos tää tästä pahenee ja alan oksentaan sen 5krt/päivässä, niin täytyy jättää väliin. Katson sitten lähempänä..
 
Hei niistä torstain rehveistä!!

Onko PojanÄiti nyt ainut joka on tulollansa tänne, jos sää sallii?? :D Tiedän vaa et tartteeko ostaa jotain torstaita varten vaiko eikö (Joo PÄ oisin suaki varten ostamassa sit :D ):D Olin aatellu, et jos mammoja kiinnostais kokeilla kikherne-purjo-sosekeittoa, ni sitä vois tehdä ja sen kans sit jotai salaattia tms. ? Siihe keittoon tulee siis kikherneiden ja purjon lisäksi vaan kasvisliemi ja mausteita, et ei sinänsä ole kovin täyttävä.. Tai jos ette innostu, ni teen sitä sit joku toinen päivä ihan vaa ittelleni, ku se on hyvää :D :D
 
Mä ajattelin että tullaan enikeis... saaks tulla? :D Otan isommalle pojalle jotain tekemistä mukaan jos sataa. Soppa kuulostaa namilta!! Samoin salaatti, mut vaikka ihan joku leipätouhukin toimii jossei jakseta alkaa saldeja vääntään... mitä mä tuon?
 
No sä voit tuoda leipätouhut (ja/tai jos jotai jälkkäriä halajat ni sit sitä)? :D Ku aattelin huomenna joka tapauksessa tehdä tomaatti-banaani-pesto salaattia, ni sitä varmaa tulee sen verta, et sitä riittää torstailleki :) Tai siis teen jos jaksan, aineet on jo ostettu :D Ni jos en huomen tee, ni sit sitä voi torstaina tehdä :) On siis sama ku tomaatti-mozzarella-pesto salaatti, mut juusto korvattu banskulla ;)
 
Mä ilmottauduin muille treffeille kun uusi vuorolista on tullut ja saan katottuu minkälaisia vuoroja mulla tulee olemaan. Olisi niin ihana päästä teitäkin pitkästä aikaa...
 
Takaisin
Top