treffit 2

Mä voin tulla tuomaan noi Purrin soseet, mutta ilman Aadaa kun mies on kipee ja sil piti olla klo 15 tatuointi aika city dealin kautta, mutta sairastu ja vaikka sairastu niin se lahjakortti menis siinä, niin mä menen sen puolesta sit tatuointavaksi emoticon
Saa nähdä miten siinäkin käy, kun aletaa kuvaa "hakkaamaa"emoticon 100e arvonen tatuointi ois tulossa, joten kuvaa pitää alkaa ettimää.
 
Meillä meni mönkään nämä(kin) treffit- viime yönä heräsi tyttö 1,5 tunnin välein "jumppaamaan", joten ei pystyjaksa liikkua.
Kökkö.
 
Mikäli meidän tytteli tervehtyy niin voitais myös uskaltaa tulla (vieläkään ei olla ikinä bussissa oltu) tosin niin kipeä on nyt että tuskin vielä torstaina kunnossa... katellaan, ilmoitellaan...
 
Me ei päästä.. Mulla on hammaslääkäri just tollon 13.. Ens kerralla sitten
 
Me voitais ainaskin tulla. Kuis muut?!
mammaliina vois tulla näyttämään uuden tatskansa, ollaan joka kerta mietitty että minkälaisen otit.

Otetaan megatreffit! Joka iikka mukaan :))
Johto kaffila klo 13.
 
Tämäpä selvä emoticon
Ollaan jo ennen 13, kun olen menossa sieltä toisille kahvi reffeille. Jos joku ehtii ennen 13 paikalle jo.
Toi tatska on aika pieni, kun se on mukamas sen 100e arvonenemoticon
Jossain muualla varmasti sais isomman tohon hintaa, mutta omasta pussista se oli sen 30e.
 
Jos PK treffit on 7.4 ni pääsen sittenkin osallistumaan... Se koulutus kerkes täyttyä ennen ku ehdin ilmottautumaan..

Joten ehdotankin tällaista:

Uskaltaako PK-porukka kokoontua meille kahvilan sijasta?
 
Takaisin
Top