treffipalsta

Custos hih! No mutta hyvä että saitte nukuttua!!! Ensi kertaan siis!

 Ja Iso kiitos täteille!!! olipas taas nastaa!!! [:)]
 
Nii olikii kiva nähdä!

Parin viikon päästä sitten jännätään, kuka lie saapuu paikalle[:D]
 
Ens kerralla sitten Custos ja oikeesti hyvä että saitte nukuttuu, jos univelkaa oli.

Oli tosi kiva tosiaan nähdä[:)]
 
Hei Kuopiolaiset pitkästä aikaa!! Täällä en oo pyöriny sitten marraskuun jälkeen.... Jos on aikaa, oon huutonetissä tai facebookissa:) Sopisko treffit tässä joku päivä, voitas ehkä puhelin numeroitakin vaihdella....
 
Mulle vaan passaa :)! pitää huudella vielä tuolla toisella palstalla kun tämä on täällä vähän syrjässä..
 
kolmas kerta toden sanoo... painoin pari kertaa peruuta kun olin saanu viestin valmiiksi :) Elikkäs oon ite kanssa ollu ihmeissäni näitten uusien sivujen kanssa. Mutta siis saat viimiseks vastatun topicin listan kärkeen ku painat sinisellä pohjalla olevaa tekstiä "viimisin viesti" (topickien yläpuolella oikea kulma).

Terkkuja
 
Kuopio:
No jos taas ehdottelen pari treffipäivää ni valkataan niistä paras :) tiistai 8.2 klo 13.00 sektori
torstai 10.2 klo 13.00 H-talon alakerran kahvila (olisko ollu burts)
Ja tosiaan mulle kyllä käy tuolla viikolla koska vaan.. Toi burts oli kiva paikka ja mahtuu vaunuilla :)

 
Diu Diu!

Ja yllätys, sopisko teille treffit jo ensiviikon torstaille 3.2?

Ei sais ikinä mitään suunnitella kun kaikki menee nurin... siitä sitten voin tarinoida treffeillä :)
Toivottavasti teille käy ens viikko...
 
pitäkee hauskaa ja olkaa immeisiksi! emoticon  tuonne etusivulle on muuten tullu sitte treffit 2 palsta niin jatketaanko kirjottelua tulevaisuudessa sinne :)!
 
Takaisin
Top