Treenit

Uinti ois muuten hyvä mut mun iho ei kestä sitä klooria :sad001 mä oon aika lyöty tän liikunnan kanssa... tosiaan koitan nyt edes pitää kiinni hyltyliikunnasta ja koiran kaa lenkkeilystä... vaikka tänkin päivän kerho/kaupöa/ultra juoksut sai alakerran liekkeihin:/ noh sitten jatkuu kun saan tytön syliin :winkihme vaan et paino ei edelleenkään oo noussut vaikka mä en juurikaan liiku...
 
Mä olen käyny nyt ulkojäillä luistelemassa n. kerta viikkoon. Vitsi että mulla on huono kunto, luisteleminen kuitenki tuntuu paremmalta entä käveleminen.
 
Täältä löytyy edelleen voimaa kuin pienestä kylästä! Rack pulls (eli maastaveto, mut tanko vedetään vähän tuosta polven alapuolelta ylös, ei maasta asti) 90kg:lla [emoji123]. Eipä noita painoja oo paljo tarttenu vähentää. Osa liikkeistä on tosin pitäny jo vaihtaa erilaiseksi ku tuo masu alkaa olla tiellä [emoji4].
 
Katteellinen olen teille jotka vielä kuntoilette, täällä kävelykin tuottaa tuskaa.... hengästyttää, sydän hakkaa ja tuntuu että taju lähtee :sad001
 
Nonni. Nyt iski huoli. Tähänkö loppui treenit?! Lieviä nopeasti ohimeneviä kivuttomia supistuksia on ollut salitreenin aikana vähän jo aiemminkin, mutta tänään niitä seurasi n.30min lähes yhtäjaksoinen kunnon menkkajomotus. Säikäytti kyllä aika tavalla [emoji54] ja koko kotimatkan mietin et eihän se nyt vaan synny vielä. Ja nyt kun jomotus helpotti niin arveluttaa mitä sit uskaltaa salilla enää tehdä..
 
Lähinnä täällä treenataan enää lantionpohjanlihaksia :rolleyes: oispa ihanaa päästä salille!
 
Uppista ketjulle:) täällä oli tänään jälkitarkistus ja lääkäriltä saatu treeni lupa, huraa:D Oletteko jo päässeet palamaan salille tms? Täällä on tähän asti vaan kävelty mutta huomenna minut löytää juoksemasta, saapa nähä kuinka on kunto ottanut osumaa:wink tästä tämä taas lähtee ja massaus voi alkaa:wink
 
Mä oon käyny jo kolmisen viikkoa salilla vaikka jälkitarkastus oli vasta tällä viikolla :D. Pääsin hyvin liikunnan kanssa vauhtiin jo parin ekan viikon jälkeen ku valkku teki mulle kotilihaskunto-ohjelman 3.-6. viikoille synnytyksestä ja 7. viikosta eteenpäin aloitin sit ihan salitreenit 3krt/vk. Toki kevennetyllä ohjelmalla ja fiilistellen, lihaksia etsien, mutta kuiteski. Oon ollu ihan fiiliksissä! Kaks treeniä ku osuu viikolle niin oon ottanu poitsun turvakaukalossa mukaan (nukkunu yleensä hyvin koko treenin ajan) ja viikonloppuisin mies saanu vahtia ja menny itsekseni.

Lisäksi oon kolmisen kertaa yhteensä käyny juoksemassa, joista parina kertana poitsu on ollu juoksukärryssä mukana. Oon myös käyny mm. suunnistamassa ja patikoimassa poika kantorepussa :D.

Mulla on erkauma palautunu tosi hyvin ja kohta pääsee tosissaan treenaamaan. Tavoitteena ensimmäiset voimanostokisat ens keväänä :cool:.

Hyvähän se mun on yhden lapsen kanssa tietty mennä ja tehdä. Olisin useamman lapsen kanssa kyllä ihan helisemässä, ku ei niin vaan pääsis ilman et mies vahtii. Meillä tuo toinen puolisko tekee vaan tällä hetkellä niin paljon töitä et oo arkiyksinhuoltaja :sad001, joten muksun on vähän pakko kulkea mukana.
 
Kylläpä kuulostaa Obier hyvälle sun suunnitelmat:wink
Mulla ja mun siskolla alkaa 100 päivän haaste, joka siis tarkottaa 100 päivää 100 treeniä. Alkaa lihaksien etsiminen ihan toen teolla:) mulla on toi koti"sali" ja viikonloppusin käyn pt kaverin "rääkissä":) mä satun pitämään mun terveyttä(kuntoilua ja syömistä) tosi tärkeänä joka hyödyttää koko perhettä niin en halua mun treeneistä, lenkeistä tms halua luopua ellei pakko oo:wink eiks se oo niin et jos äiti voi hyvin, perhe voi hyvin:wink
 
Huomenna alkaa 100 päivän haaste, hihii niiiiiiin innoissaan! Ok oon kyl ottanut jo varas lähdön mut huomenna lisätään tehoja:wink ps juoksin eilen 5km puolessa tunnissa, lihas muisti siis vielä tallella ja jestas kun tuntu hyvälle:p
 
Vatsalihaksien erkauma on vielä, ei leveä eikä koko matkalta , mutta sormet uppoa väliin niin että humps vaan :sad001 Sali saa odottaa. Jatkan lenkkeilyä :sad001

muoks. synnytyksestä ~2.5kk
 
Täällä ollaan tehty kävely lenkkejä. Poika ei suostu vaunuissa nukkumaan, eikä viihdy siellä jos herää. Päikkärit on muuteski lyhkäsiä ja kovasti hereillä ollessa tissillä viihtyy..manducassa viihtyy myös kun metässä käy samoo:happy:
 
Meilläkin ollaan vain kävelty. Ihan rehellisesti ei kyllä liikunta kiinnosta yhtään, ja käytän vähän vapaa-aikani johonkin muuhun :grin Venytellä kyllä pitäisi. Ehkä joku jooga voisi olla hyvä, kun selkä tahtoo olla kovilla.
 
Onhan se kävelykin jotain:) mä kun tykkään koetella kropan rajoja ja liikunta on nykyään mulle henkireikä... se aika olla yksin omien ajatuksien kanssa ja nauttia musiikista/hiljaisuudesta ilman että joku huutaa vieressä äitiä :p ps tunti crossaria takana + venyttelyt ja mä oon hyvällä tapaa poikki:wink
 
Onhan se kävelykin jotain:) mä kun tykkään koetella kropan rajoja ja liikunta on nykyään mulle henkireikä... se aika olla yksin omien ajatuksien kanssa ja nauttia musiikista/hiljaisuudesta ilman että joku huutaa vieressä äitiä :p ps tunti crossaria takana + venyttelyt ja mä oon hyvällä tapaa poikki:wink

sama juttu. Lenkkeilyistä on tullu mulle tärkeä, on ns. "tauko" lapsiarkeen :D tykkään kans koetella rajoja, mutta virheistä viisastuneena en lähde liian aikaisin liikkeelle rikkomaan paikkoja. Tänään esim on pakko pitää lenkkivapaa (ja pää hajoaa jo!) kun jalat oireilee marssimurtuman suuntaan. Heti paussia vaan jos tulee vääränlaista kipua. En oo ikinä ollu lenkkeilijätyyppiä , mutta kova ois tahto kyetä juoksemaan 10km. Sattumoisin fitfarmilla alkais 14.8 juoksuvalmennus jossa ois täydellinen ohjelma siihen . Tässä nyt mietin että ottaakko vai ei, siihen kuuluu lihasjumppaohjeitakin vaan eipä tällä erkaumalla juurikaan mitään voi tehdä :shifty: että onko sitten liian tyyris siihen nähden että en voi hyödyntää sitä 100prosenttisesti (89e) :bored:
 
Joo siis ehdottomasti kroppaa kuunnellen:) itse harrastin kamppailu lajeja ja painon nostoo ennen esikoista ja sillon jäin "koukkuun" kropan "rääkkäämiseen" olis niin ihanaa päästä siihen samaan kuntoon kun mitä sillon olin... raskaudet ja niiden aikainen liikkumattomuus pistänyt kropan turhan pehmeään muotoon:D
 
Hei te jotka ulkoilette manducalla, miten teette auringon kanssa? Ois helpompi käydä ihan pikku kierroksella vauva repussa kun täällä vaunujen kanssa yksin kävely on melkosta akrobatiaa, mutta joka päivä aurinko porottaa enkä haluis polttaa pienen herkkää ihoa :sorry:

Mä oon alkanut kotona vähän jumppaamaan selkää ja mahaa, käy vauvan kanniskelu ja hoitaminen kropalle kovaksi kun on tämmönen sohvaperuna :p
 
Takaisin
Top