Toukokuun turinoita

Mieli myllertää täällä edelleen. Ei tullut eilen edes kilisteltyä alkotonta skumppaa, ja muutenkin meni suunnitelmat uusiksi sen neuvolan jälkeen. Yritetään tänään uudestaan miehen syntymäpäivän juhlintaa, eli edes sitä ravintola-ateriaa.

Tänään pitäisi olla 7+0. Ensi viikolla selvinnee, pitävätkö laskelmat paikkansa vai eivät. Epämääräistä huonoa oloa ollut koko aamun, edes aamupalan syönti ei auttanut asiaan.
 
Voimia wk_78.. on inhottavaa olla tuollaisessa epätietoisuudessa:Heartred
 
Minä tein tänään aamulla 5+0 viimeisen digitestin ja sain (testihulluna) kaipaamani 3+ viikkoa tuloksen :D
Nyt saatan huokaista, että hormonit nousee.

Tänään olisi tiedossa sukulaislapsen sekä hänen isänsä syntymäpäiväjuhlinnat. Vähän jännittää miten väistelen kuohuvan kilistämiset.. ja heillä aina tarjolla ruuaksi kaikkea aivan ihanaa, mutta valitettavasti usein täynnä niitä raskaan olevalle kiellettyjä ruoka-aineita. Jäänköhän jo kiinni :grin
 
Kiitos tsempeistä!

Ainakin tuo huono olo kertoo kai jostain, se on nimittäin tässä pikkuhiljaa lisääntynyt. Tartun nyt kaikkiin oljenkorsiin. Ja käyn yksityisellä ultrassa ensi viikon keskiviikkona, siltä varalta, että se neuvolan huono ultra ei oikein kerro mitään uutta.
 
Täällä kauhulla odotetaan tulevaa loppu viikkoa. Mies lähtee huome aamulla kolmeks yöks pois ja jäädään esikoisen kanssa kaksin. Siihen päälle väsymys ja huono olo/ satunnainen oksentaminen niin tulee rankka loppu viikko.. toivottavasti menis vaan nopeesti ohi
 
Kyllä varmasti tulee rankka loppuviikko kirkkaus_, jaksamista. Saatko keltään lapsenhoitoapua minään päivänä?

Mun mielestä muksun kanssa on kyllä raskasta olla yksi kokonainen päivä aamusta iltamyöhään kahdestaan, niin mitä sitten vielä monta päivää ja yötä ja vielä alkuraskauden oireiden kanssa..
 
Kyllä varmasti tulee rankka loppuviikko kirkkaus_, jaksamista. Saatko keltään lapsenhoitoapua minään päivänä?

Mun mielestä muksun kanssa on kyllä raskasta olla yksi kokonainen päivä aamusta iltamyöhään kahdestaan, niin mitä sitten vielä monta päivää ja yötä ja vielä alkuraskauden oireiden kanssa..

Saisihan sitä varmaan miehen vanhemmilta, mutta ei olla vielä kerrottu niille ja muutenkin tosi nihkeästi ovat hoitaneet esikoista..
 
Se on ihan kamalaa.. mäkin kauhulla odotan taas seuraavia päiviä ennen lauantaita kun mies aina töissä 9-21/22, niin koko päivä esikoisen kanssa tän pahoinvoinnin kanssa. Varsinkin nyt pahentunut kaikki oireet niin ei jaksa kyllä kauheesti ylimääräistä esim kotitöitä tehdä:wideyed:
 
Tsemppiä kirkkaus loppuviikkoon! Se on kyllä tosi raskasta ilman raskaana oloaki olla edes yks vuorokausi ihan kahestaan lapsen kans, mä ainaki oon aivan kuollu siinä alkuillasta ja kaikki leikki-ideat yms on kulutettu :D Ei voi muutaku ihmetellä et miten yksinhuoltajat pärjää, siis oikeesti..
 
Onneks meillä neiti välillä leikkii yksinään niin voi hetken itse hengähtää vieressä ja koettaa köllöttellä ja ottaa rennosti.
 
Ompas tässä taas hurahtanu päiviä etten oo käyny lukemassa... paljon tekstiä tullukin :)

Heti kun tää pahoinvointi helpottaa niin varmaan aktivoidun enemmän täälläkin sitten... pahoittelut tästä.
 
Se on ihan kamalaa.. mäkin kauhulla odotan taas seuraavia päiviä ennen lauantaita kun mies aina töissä 9-21/22, niin koko päivä esikoisen kanssa tän pahoinvoinnin kanssa. Varsinkin nyt pahentunut kaikki oireet niin ei jaksa kyllä kauheesti ylimääräistä esim kotitöitä tehdä:wideyed:

Mullakin tarkoitus eilen suursiivota kunhan huono olo vähän helpottaa - no ei helpottanut koko päivänä nii ei sit siivottu. Tänään uusi yritys, aamusta pakollinen meno josta onneksi esikoisen kanssa selvittiin (jäätävä pakkosyöminen ennen lähtöä ja paha olo iski kun autoon menon jälkeen pääsi).

Ar-ultra ensi tiistaina, viikonlopun yli vielä odotteluaaaaa.
 
Tänään itkin sitä kun hermostutti taaperon ympäriinsä häsläys kun olin ite tosi puhki poikki väsy ja oisin kaivannu vaan rauhaa ja siisteyttä. Taapero halus koko ajan että touhuan jotain fyysistä ja hyvä ku jaksoin ees hereillä pysyä. Lisämausteita päivään toi alkava uhma. Äsken sitten ukki haki tytön yksin yökylään, mitä tyttö itse on pitkään kinunnut. Huh helpotus, nyt saan hengähtää, olla rauhassa, syödä rauhassa, nukkua rauhassa ja siivota sit kun jaksan. Ja mitä teen? Itken sitä kun se pieni ei oo täällä :confused: Tosin vähän rauhottaa se kun muistin että taapero on itse halunnut mummille ja ukille ja oikeesti nauttii siellä olosta, ja tajusin että mullahan on täällä toinen pieni mustikan kokoinen kaveri johon saan nyt keskittyy täysin :Heartred
 
Niin mä oon ollut siis kahdestaan taaperon kanssa kohta kaks kuukautta miehen ulkomaanopintojen ajan, viikon päästä mies lopulta tulee kotiin! Paljon oon kyllä saanut apua vanhemmiltani mutta välillä on viime viikkoina ollu vaikeeta se kun ei olla haluttu vielä raskaudesta kertoo niin en oo voinu siihen vedota ja on pitänyt varoo puheita.
 
Joo, kyllä näissä oloissa ykskin ilta kahdestaan esikoisen kanssa käy jo kunnon päälle. :hilarious:
 
Tän viikonlopun on ollut aivan jäätävän huono olo ja hurjaa oksentelua. Laitoin nyt esimiehelle viestiä jossa kerroin raskaudesta ja kysyin voinko olla nuo alkavan viikon kaksi työpäivää saikulla. Tuli ihan itku helpotuksesta, kun ajatteli että huomenna ei tarvii jaksaa tsempata avokonttorissa oksennusten kanssa...
 
Takaisin
Top