Toukokuun turinat

Aivan järjetön (turvonnut) maha ja rv 11+0, tänään sit työkaverikin kävi utelemassa, että millon jään äitiyslomalle, eli ei tätä palloa paljoa enää pysty peittelemään. :shy: Ekan ja tokan kohdalla ei todellakaan ollut vielä tämmöistä... :oops:

No ohoh :grin
 
Aivan järjetön (turvonnut) maha ja rv 11+0, tänään sit työkaverikin kävi utelemassa, että millon jään äitiyslomalle, eli ei tätä palloa paljoa enää pysty peittelemään. :shy: Ekan ja tokan kohdalla ei todellakaan ollut vielä tämmöistä... :oops:
Oi, ohhoh! Ja mä kun tuskailin mun mahaa ja piilottelua, mutta eihän se taidakaan vielä olla juuri mitään. Jännää, miten eri tahtiin vatsat kasvaa. :)
 
Aivan järjetön (turvonnut) maha ja rv 11+0, tänään sit työkaverikin kävi utelemassa, että millon jään äitiyslomalle, eli ei tätä palloa paljoa enää pysty peittelemään. :shy: Ekan ja tokan kohdalla ei todellakaan ollut vielä tämmöistä... :oops:

Ohhoh, mikä vauvamasu jo! Itsellä on vain pieni, pinkeä kumpu muodostunut alavatsalle.

Milloin teillä on nt-ultra? Itsellä on kuun viimeinen päivä, enkä millään malta odottaa sinne asti :shy::wideyed:
 
Ohhoh, mikä vauvamasu jo! Itsellä on vain pieni, pinkeä kumpu muodostunut alavatsalle.

Milloin teillä on nt-ultra? Itsellä on kuun viimeinen päivä, enkä millään malta odottaa sinne asti :shy::wideyed:

Mulla on nt-ultra viiden yön päästä :)
 
Mun mahaa ei kyllä vielä ulkopuolinen huomaa, sekin mikä on muuttunu, niin tuntuu enemmän olevan sitä et kaikki muu sisältö siirtyy ylöspäin, alavatsa on vielä aika tasanen.. toki ihan tiukimmissa vaatteissa alkaa huomata, mut esim tavalliset farkut menee vielä helposti. Kaikki housut on tosin matalavyötäröisiä ja joustavia.

Nt-ultra samoin kuin Novemilla kuun viimeinen päivä. Toisaalta odotan ja toisaalta haluaisin vielä lykätä tätä alkuraskauden aikaa, kun ei ole vielä isommin tarvinnut antaa hidastaa menoa, mutta kyllähän se julma totuus on vääjäämättä edessä, et kesäkuun toinen viikonloppu on tän kisakauden viimeinen startti jos kaikki menee hyvin ja sit pitää alkaa luopua vähitellen riskialtteimmista ja vauhdikkaimmista ajoista..
 
KaislaS, miulla heräs heti uteliaisuus, että mitä ajat? (:

Täällä myös vatsa melko huomaamaton, iltaisin turvottelee reilummin. Vanhoihin farkkuihin en kyllä mahdu. Paino putosi reilun kaks kiloa alussa, silläkin varmasti osuutensa. Nyt on paino lähtenyt hienoiseen nousuun vihdoin kun ruoka ruvennut maistumaan.

Nt-ultra on miulla näillä näkymin 7.6., jos en työkuvioiden takia joudu aikaa siirtämään.
 
Ohhoh, mikä vauvamasu jo! Itsellä on vain pieni, pinkeä kumpu muodostunut alavatsalle.

Milloin teillä on nt-ultra? Itsellä on kuun viimeinen päivä, enkä millään malta odottaa sinne asti :shy::wideyed:


nt-ultra olisi ensi viikon tiistaina heti aamusta,mutta näyttää siltä että joudun huomenna perumaan.
 
Mulla on nt-ultra 25.6 :rolleyes:

Maha on kyllä sitä kokoluokkaa, ettei normaalit housut enää mahdu eikä tämä olotila muutenkaan jää ulkopuolisilta huomaamatta :grin
 
Mulla nt-ultra 4.6. ja silloin 12+1. En myöskään malttaisi odottaa! :nailbiting: Tänään Omakannasta katselin verikokeiden tuloksia ja yritin kuumeisesti etsiä netistä vertailutietoa, vaikka ei kai ne pelkät verikoetulokset vielä sinällään kauheasti kerro.. :think005
 
Nt-ultra täälläkin 29.5. eli viikon päästä noin! Sitä on odotettu. Silloin 12+1. Jännittää eniten, vastaako tyyppi viikkoja ja toisteks eniten, että mitä seuloista paljastuu. Mä kun en saa tietää verikokeitakaan lainkaan ennen.
 
Veljeni vaimo ihan aiheellisesti muistutti, että mun raskaus on kovin epävarmassa vaiheessa vielä, että miten uskallan jo kaikkea vauvatavaraa hankkia. Mulla on 2km takana kuopuksen jälkeen ja 1km ennen esikoista. Mietin asiaa niin, että olen raskaana nyt ja elän sen mukaan. Jos km vielä tulee, niin olkoon sen ajan murhe. Varmaan kannattais hillitä, mutta kun tulee puoli-ilmaista tavaraa eteen, niin ostan ja mietin myöhemmin.
 
Mulla nt-ultra 4.6. ja silloin 12+1. En myöskään malttaisi odottaa! :nailbiting: Tänään Omakannasta katselin verikokeiden tuloksia ja yritin kuumeisesti etsiä netistä vertailutietoa, vaikka ei kai ne pelkät verikoetulokset vielä sinällään kauheasti kerro.. :think005
Mulla on ihan samana päivänä ultra ja myös googletin verikokeiden tuloksia alkuviikosta ja panikoin niitä, vaikka tietää hyvin ettei pitäisi. Tuntuu että suurin ”oire” on, että stressaa olla tilainteissa joissa juodaan alkoholia ja miten yrittää peitellä omaa juomattomuuttaan, kun ei halua kertoa asiasta vielä esim. työkavereille
 
Ohhoh, mikä vauvamasu jo! Itsellä on vain pieni, pinkeä kumpu muodostunut alavatsalle.

Milloin teillä on nt-ultra? Itsellä on kuun viimeinen päivä, enkä millään malta odottaa sinne asti :shy::wideyed:

Juu ja tämä on tämmönen aamusta iltaan, voitte arvata, että ei ole jäänyt salaisuudeksi (omasta halustani huolimatta) enemmän päivitelty sitä että "vasta" joulukuussa la ja nyt jo tämmönen maha :hilarious: mulla nt-ultra ensi ke eli 29.5 :nailbiting:
 
KaislaS, miulla heräs heti uteliaisuus, että mitä ajat? :)

Niin ku tolla profiilikuvan ponnaripäälläkin on mulla maastopyörä ja jonkunmoista taipumusta alamäkiajoon Yks niistä lajeista, jotka kielletään heti lähtöönsä kaikissa raskausliikunnan oppaissa, koska lajin luonteeseen kuuluu merkittävä kaatumisriski. Oon kuitenki valinnu ajaa vielä, Toukkis on kuitenkin vielä lantion suojassa ja ilmeisen pieni riski on kuitenkin kaatua niin pahasti, että ois haittaa vaikka ainahan se mahdollista on. Jännimmät paikat kyllä jää jo pois, en minäkään aivan kaheli ole.
 
Niin ku tolla profiilikuvan ponnaripäälläkin on mulla maastopyörä ja jonkunmoista taipumusta alamäkiajoon Yks niistä lajeista, jotka kielletään heti lähtöönsä kaikissa raskausliikunnan oppaissa, koska lajin luonteeseen kuuluu merkittävä kaatumisriski. Oon kuitenki valinnu ajaa vielä, Toukkis on kuitenkin vielä lantion suojassa ja ilmeisen pieni riski on kuitenkin kaatua niin pahasti, että ois haittaa vaikka ainahan se mahdollista on. Jännimmät paikat kyllä jää jo pois, en minäkään aivan kaheli ole.

Kuulostaapa hurjalta, jäis ehkä iteltä tekemättä kokonaan olin raskaana tai en. :hilarious: Mut ihan niinkuin sanoit, tottahan se on et lantio ja häpyluu suojaa hyvin alkuvaiheessa.
 
Hei onko teillä super vinkkejä närästykseen? Sitä kai tää on, kun varsinaisesti ei okseta mutta tuolla kurkussa hilaa edes takaisin jotain koko ajan. Rennie ei auta. Oon koittanut miettiä mitä syön mutta en oo keksiny autuaaksi tekevää.
Illat menee istuen sohvalla ja välillä juoksen vessaan toiveissa oksennus tulisi että olo helpottaisi mutta ei. Ja viikot vasta 10+3.
 
Yyh, mulla ei ole oikein mitään vinkkejä mutta lähetän tsemppiä Elmiira! Mullakin kiusaa välillä närästys ja se on aivan hirveetä :confused: Parhaiten auttaa kun välttelee sellaisia ruokia jotka närästää. Mulla on kaikki paistetut, rasvaiset ja esim karjalanpiirakat pahimmat.
 
Mulle lääkäri suositteli närästykseen sellaista lääkettä kuin Gaviscon, jota saa myös ilman reseptiä. Pahaa , mutta toimii.
 
Takaisin
Top