TOUKOKUUN TURINAT

Mäkin näin viime yönä unta et synnytin vauvan. Olin jossain leirintäalueella retkellä ja yhtäkkiä se vauva vaan plumpsahti ulos. Se oli sairaan iso vaikka synty etuajassa 20.12 (olikohan enneuni kun päivämääräki ilmesty unessa :grin) ja se kannatteli ite jo päätään ja sillä oli valmiiks vaatteet päällä ku se synty. Sitte mun piti saada vaippa jostain, ja niitä oli iso kasa jollain makkaranpaistopisteellä mut en voinu mennä hakemaan ku niitä vartioi joku iso ja pelottava piisami. o_O Sitku viimein sain vaipan ja aloin vaihtaa sitä vauvalle niin varmaan 20 ihmistä keräänty mun ympärille kattomaan ja olin ihan paniikissa että oon huono äiti kun en osaa edes vaippaa vaihtaa. :grin
 
Mulla sama. Housut valuu alas ja paidat nousee ylös, mutta äippä vaatteisiin en vielä suostu :D Sitäpaitsi ainakin kesän ajan pitäis sopia samoihin työvaatteisiino_O
 
Vitsit, välillä tulee sellainen mieletön fiilis että ihanko tosissaan tässä raskaana taas ollaan :D On se vaan aina niin ihmeellistä. Ulkona niin kaunis ilma ja väkisin ajattelee että millaista ensivuonna tähän aikaan, millainen vauva sieltä tulee :Heartred Samaan aikaan toivoo kovasti että kaikki vaan nyt menisi hyvin.
 
Hei vaan kaikki :) minä nyt tulen tänne vähän fiilistelemään vaikka toisaalta on epäuskoinen ja pelokas olo.. kaksi edellistä raskautta päättyivät keskenmenoon, edellinen maaliskuun lopussa. Tämä plussa tuli siis ilman että välissä ois ollu menkkoja. Ja mulla ei oo ees hajua viikoista, luulen että 4+ vaikka neuvolassa varmaan laskisivat 5+.

Minäkin näin viime viikolla unta että olin synnyttämässä ja muistan että tuli vain yksi supistus ja tuskailin että tämäkin synnytys kestää yhtä järkyttävän pitkään kuin edellinen (yli 40 h)... :nailbiting:

Mies ei osaa vielä yhtään iloita keskenmenojen vuoksi, enkä oikein itsekään tiedä mitä ajatella. Jospa tää pysyis matkassa :Heartred
 
Justiina89 tervetuloa mukaan :Heartred
Onpas teillä ollut sitten koettelemuksia matkassa :sad001
Toivotaan että tämä pikkuinen on tarrannut lujasti kiinni ja kaikki sujuu hyvin :Heartred
Montako lasta teillä on ennestään jos saa kysyä? :)
 
Yksi vain, 2014 syntynyt :)

Kyllä nuo keskenmenot on jättäny sellaisen epäilyksenvarjon, mutta päivä kerrallaan.

Jotkut tuolla kertoivat itkeneensä biiseille... no niin itkin minäkin tänään vaikka en edes kokenut olevani herkistynyt, piti silmiä pyyhkiä ku katoin viimeöisiä euroviisuja :oops:
 
Onnea Justiina89 ja toivotaan et pieni pysyisi kyydissä :happy: Meilläkin 2014 syntynyt tyttö ennestään. On kyllä ihan hirvee uhma päällä mut elättelen toiveita että kerkeis laantua ensi vuoteen mennessä:grin
 
Justiina89, ihanaa että pääsit tänne meidän seuraan :) tervetuloa ja onnea:Heartred
Toivottavasti pieni nyt tarraa hyvin kiinni ja tulee syliin asti.

Meilläkään ei mies osaa vielä yhtään iloita sen helmikuun kemiallisen takia.
Vaikka kemiallisen pelkoa enää ei ole, niin kyllä se loi sellaisen pelon ilmapiirin.
Jospa sitten ar-ultran jälkeen alkaisi iloita hieman :)
 
Onks täällä muita siitepölyallergikoita, joilla olis vinkata sallittuja allergialääkkeitä, joista olis mitään hyötyä? Oon menossa lääkäriin 1,5viikon päästä, mutta en selviydy sinne asti allergiaoireiden kanssa ja nykyiset reseptilääkkeet eivät käy raskauden aikana.
 
Tänään mennään aikaselle äitienpäivä dinnerille ravintolaan. Tajusin just, että ruokalajin valinta meneeki hankalaks juustojen yms. takia.. Täytynee pyytää moderoitua annosta. Onneks mun porukat jo raskaudesta tietää, etteivät ihmettele
 
Onks täällä muita siitepölyallergikoita, joilla olis vinkata sallittuja allergialääkkeitä, joista olis mitään hyötyä? Oon menossa lääkäriin 1,5viikon päästä, mutta en selviydy sinne asti allergiaoireiden kanssa ja nykyiset reseptilääkkeet eivät käy raskauden aikana.

Kannattaa kysyä suoraan apteekista, osaavat neuvoa hyvin mitkä sopivat raskaanaoleville :) en itse muista nyt yhtään mitä käytin edellisessä raskaudessa heinäallergiaan.
 
Joo kävinkin apteekissa ja sain sieltä apua :-) Tosin apu ei oo vielä alkanut tepsimään, joten olo on kaamea.
 
On kyllä ollut ihanat ilmat :) tänään käytiin meren rannalla leikkimässä hiekassa:Heartred
 
Tänään olojen mukaan työeväänä: hapankorppuja, hedelmiä, mustikoita ja tomaattia :grin
ja niiin se hapankorppudieetti alkoi tässäkin raskaudessa

Ps. Kyllä on upea ilma! Onneksi huomenna olen vapaalla ja saadaan viettää äitienpäivää :) esikoinen on kuulemma tehnyt päiväkodissa ”salaisuuden” :wink:Heartred
 
Meilläkin kun kerroin miehelle että olen paksuna niin mies oli heti että ei kerrota kellekään kun tuli edellisestä km.
 
Meillä taas mies on enemmän kyllä tää hyvin menee kun ite ei taas osaa iloita yhtää et on raskaana kun kaks edellistä menny kesken.. kyllä nää ekat viikot sit osaa mennä hitaasti, jotenki oottaa jo et pääsis sinne 12 viikkoo ja näkis et kaikki hyvin nii sit vois huokasta helpotuksesta!

meinasitteko kauan pitää salaisuutena vai ootteko jo kertonu muille kun miehelle?
 
Takaisin
Top