Toukokuun turinat

Mitäs te, jotka ootte saaneet melko selkeän lupauksen sukupuolesta.. Uskallatteko ostaa selkeästi enemmän pojan/tytön sävyisiä vaatteita lupauksen perusteella? Useimmat värit sopii toki molemmille, toivottavasti kukaan ei pahastu tästä kysymyksestä. :angelic: Mutta olen huomannut nyt näin esikoista odottaessa ja vaatteita kun ollaan jo hypistelty, että kyllä monessa paikassa jo vauvanvaatteissa on neutraalin osaston lisäks myös tytön ja pojan vaateosastot. Me saatiin kyllä melkoisen selkeä poikalupaus, aikas hyvin omilla silmillä nähtäväkin. Ultraaja sanoikin, että kyllä todella yllättyis jos tämä olisikin tyttö :happy: Pientä neutraalia on jo hankittu, mutta kai sitä siis uskaltais jo hankkia jotain selkeästi pojan vaatettakin..
 
Saimme myös aika selkeän poikalupauksen ja vaikkemme ole vielä mitään ostaneet uskaltaisin kyllä tuon lupauksen perusteella ostaa "poikavaatteita", mutta meillä ei kyllä muutenkaan ajatella värejä sukupuolen mukaan. Toki räikeät prinsessakuosit jättäisin varmaan kuitenkin pojalle ostamatta [emoji1]
 
Me saatiin hyvin vahva poikalupaus ja olen ostanut ihan selkeesti pojalle vaatteita sen jälkeen. Tykkään enemmän selkeästi jomalle kummalle sukupuolelle suunnatuista kuin neutraaleista vaateista. :)
Vähän alkoi mietittytämään kun ystäväni tokaisi mulle että hän on ihan varma että meille tulee kuitenkin tyttö, että on ollut vaan niin turvoksissa paikat ultrassa. Ei osannut sanoa mistä moinen ajatus mutta sanoi vaan että on jotenkin tosi vahva tunne siitä että meille tulee tyttö :) no jos niin kävisi niin pakettina myyntiin pojan vaatteet ja uutta tilalle :) facen kirppareilta suurimmaksi osaksi vaatteet ostanut
 
df254bc8b117feb37845cadad4fef428
Meille on tullu kahdelta lääkäriltä tyttölupaus.. kävin sit viikonloppuna vähä kirpparilla. :D Ei tainnu tulla meijän neitistä sukupuolineutraalia.. xD
 
7aimen mullekin työkaveri sanoi että mä kuiteskin odotan kaksosia koska hän on ihan varma että tyttö on vatsassa :D

Mutta siis mä en ole vielä ostanut mitään. Meille ultrassa sanottiin: Joo se on poika. Sen enempää selittelemättä. Herra peitteli kädellään itseään koko ultrauksen ajan kunnes lopussa avasi hiukan haarojaan. Ei saatu edes kuvaa haarovälistä :D mut siis omin silmin kyllä nähtiin kivekset ja pippeli. Odotan kirpparille pääsyä niin ehkä innostun sitten :)
 
Meille on annettu nyt poikalupaus ja kyllähän se aika selvältä pojalta näytti. Edelliseltä (pojalta) on kaikki tallessa joten periaatteessa nyt ei tarvitsisi mitään ostella. Ehkä jotain tulee ostettua ja uskallan kyllä ostaa ns. poikaväreissä. Viimeksikin luotin ultraan eikä tullut ostettua vaan neutraalinvärisiä vaatteita.
 
Mekin saatiin poikalupaus. En ole vielä ehtinyt ostoksille tuon rakenneultran jälkeen, mutta kunhan ehdin, aion kyllä ostaa poikavaatteita. :)
 
Meille myös annettiin hyvin selkee poikalupaus. Seuraavana päivänä jo kävin kirpputorilla katsomassa josko jotain sieltä löytyisi ja niinhän sieltä lähti vaatteita mukaan. Kaapista löytyy sekä neutraaleja että selkeitä poikavaatteita.
 
Voi että.. kävin tänään kattomassa miehen veljen 4pv ikästä vauvaa. :Heartred itkuhan siinä pääsi :Heartred Niin pieni ja ihana.. Samalla alko jännittään miten selvitään syksyllä ensimmäisen oman kanssa.
 
Aluksi ostin neutraalin värisiä vaatteita (navya, harmaata, vaalkoista), mutta yksityisellä käydyn sukupuolenselvitys-ultran jälkeen oon jo uskaltanut ostaa tyttömäisempiäkin :dummy1: Haaroväli näkyi ultrassa siis joka kantilta niin selvästi,että ei voinut erehtyä.
 
Esimerkiks joo :D jotain missä lukee isästä jotain :D


Tuolla on paljon hyviä, kannattaa tutustua. Tuo on musta ollut vaan niin hyvä, että oon sen tallentanu joskus kirjanmerkkeihin. Ikinä en ole kyllä tilannut, notta siitä en osaa mitään kehua.
 
Googleen "isyyspakkaus" ja löytyy monta nettikauppaa. :)
 
Minä tilasin edellisessä raskaudessa mussukat.fi sivuilta :) Pitäisi nytkin jokin pieni juttu isukille/vauvelille ostaa.
 
Vietetäönkös me ensimmäistä odottavat äidit äitienpäivää? :D
 
Takaisin
Top