Toukokuun turinat

Hattua nostan kyllä sulle ninetsu, ja muille jotka yli kolmen lapsen kanssa meinaa temmeltää, itellä tällä hetkellä ajatus etten nyt halua toista lasta, vaan keskittyä täysillä tähän ihanaan neitiin ja antaa sille kaiken mahdollisen. Myös mies on samaa mieltä :) Tosin se mun kahden lapsen haave ei oo täysin kuoppaan kaivettu, kun on tässä vielä aikaa toinen tehdä jos mieli muuttuu!
Tietysti oon miettiny tota sisarusjuttua, et senkin puolesta olis toinen lapsi hyväksi leikkikaverimielessä, mutta meillä sillä tavalla ihanne tilanne, että miehen sisko saa ensi kuussa pojan, kaveripariskunta tytön lokakuussa ja vielä mun hyvä ystävä synnyttää tytön elokuussa. Kaikkiin näihin on todella hyvät välit ja asuvat alle 5 kisan päässä (kaveripariskunta tossa naapurissa :grin) joten eiköhän meidän tytsylle leikkiseuraa riitä.
 
Minulle sanottiin neuvolassa, että ensisynnyttäjä saa täällä ilmaiseksi kuparikierukan jos sellaisen haluaa ja se hormonikierukka olisi maksanut 150e. Noista neuvolantäti suositteli enemmän hormonikierukkaa, koska kuparikierukka on yleensä kuulemma runsastuttanut vuotoja.
 
Kiitti ninetsu infosta :) Jotku sanoo et papan otto käy kipeetä, mut itse en kyl oo tuntenu juuri mitään. Enemmänkin just epämiellyttävää vaan, kun ronklataan alapäätä.Harva siitä varmaan tykkääkään :grin Mut ehkä se kierukan laitto ei sit satukaan niin paljoa mitä kuvittelen. Ja ei haittais yhtään jos vuodot vähenis. 150 e tosiaan maksaa mut jos kakski vuotta pitää niin tulee se paljon halvemmaksi kuin pillerit mitkä on sen 120 vuodessa eikä tarvi muistaa ottaa niitä joka päivä.
 
Takaisin
Top