Toukokuun tuhinat

Huhhuh on kyllä tullut yli syötyä, kun oon äitin luona kylässä ja isäpuoli ei tiedä raskaudesta on yrittänyt alkoholiaki tarjota mut onneks mulla on limsaa mukana :)
 
Täällä kans ylensyöty ja "vauvamaha" kasvo kummasti aina iltaa kohden!

Mites muuten saako tuota kotitekoista simaa juua näin raskaana? Ukkokulta teki nii minä kyllä maistelin.
 
Kyllähän sekin jonkin verran käy, mutta eiköhän muutamat lasilliset oo ihan turvallisia! Ei kaikissa maissa kielletä sitä viinilasillistakaan sillon tällön, eikä oikein tehdyssä simassa kyllä kummosia prosentteja pitäs olla. Juohan lapsetkin sitä :)
 
Mäkin tein simaa ja oon sitä kyllä juonut ja lapset myös :)
Munkkeja vedetty kohtuudella, johtuu varmaan flunssasta ettei oikein maistu. Tai siis kaikki maistuu samalta eli puulta. Viikon verran jo ollut kipeenä, sais pikkuhiljaa helpottaa niin pääsis ulos touhuileen.

Mukavaa toukokuuta kaikille! Me häntäpääläisetkin saavutetaan pian puoliväli :-D
 
Täällä on muutto meneillään mä teen kaiken minkä jaksan ja sitten vaan istun ja katson kun miehet hoitaa homman :D
 
Eipä sitä liikaa nyt kannata käydä ähkimään appletyts :) teet sen mikä hyvälle tuntuu ja hyvällä omallatunnolla annat muiden tehdä muut hommat!
 
Totta onneksi nuo ovat niin ahkeria että voin vain vierestä katsoa ja levätä :)
 
Mulla on muutto kesä-heinäkuun vaihteessa ja jo valmiiksi vähän ahistaa.. suurimmasta osasta isoja huonekaluja täytyy hankkiutua eroon, kun niitä on muuten tuplat, ja onpahan sitten vähemmän muuttokuormaa mukana. Etukäteen jo vähän huono omatunto kun täytyy muita työllistää tuon muuton suhteen.. mutta ei mahda mitään.
 
Meillä kans oli muutto keskiviikkona.. tosin mä en osannut ottaa tarpeeksi rennosti pakkausten, siivousten ja purkamisten suhteen niin kyllä sen sitten tunsikin kropassa. Nyt onneksi on ohi ja voi ottaa rennosti!
 
Meillä oli viikko sitten muutto. Huhhuh mitä hommaa! :D En ymmärrä miten ihmisellä voi olla tavaraa niin älyttömästi, vaikka heitettiinkin paljon menemään :rolleyes: Meillä oli onneksi noiden painavien tavaroiden kanssa kantoapua, mutta kyllä minäkin siellä heiluin vielä niin kuin ennenkin. Vähän kyllä meinas välillä pistää mahaa nipistelemään, mutta muuten jaksoin vielä hyvin :) Toista se olis voinut olla vaikka kesällä..
 
Meillä ei toivottavasti ole muuttoa edessä.. Tavoitteena olisi asustella sellainen vuosi vauvan synnyttyäkin vielä tässä. Saa nähdä kestääkö tämä suunnitelma vai ollaanko jo puolen vuoden päästä jossain aivan muualla :D
 
Meillä olis nyt niin optimi muuttoaika, kun maha ei vielä estä ja kantaa pystyy. Kamalinta olis muuttaa elo-syyskuussa, ehkä jo heinäkuussa. Saa nähä, kauan joudutaan tässä vielä asumaan.
 
Mä kans taktikoin ton muuton kanssa. Oltais saatu asua vanhassa kämpässä joulukuuhun asti (opiskelija-asunto), mutta halusin jo nyt muuttaa, koska jaksan itsekin vielä touhuta ja muutenkin syksyllä kaikki kämpät menee uusille opiskelijoille. Meilläkin kyllä vähän koko ajan hiljaisessa haussa omakotitalo, mutta voi olla että asutaan ainakin talvi vielä tässä. Olis ihan fiksua, ettei tarvi pienen vauvan kanssa muuttaa remontin keskelle.
 
Ehheh, täällä ois muutto tiedossa syyskuussa... :D Johtuen siitä että haluan synnyttää tässä kaupungissa ja olla loppuajan rauhassa omissa oloissani, eikä sitä uutta osoitettakaan ole lyöty lukkoon vielä. Mutta saa nyt nähdä millon tämä elmeri päättää syntyä, toivottavasti vähän etuajassa (mullahan on LA 14.9.). Mä tosin nyt jo oon tehny kevätsiivousta ja heittänyt tavaraa roskiin/kirppikselle, jotain juttuja vienyt kotikotiin säilytykseen ja pakannut talvikamppeet laatikoihin, joten pieni osa muutosta on jo tavallaan hoidettu B) Uskoisin selviäväni sit syksyllä yhdellä pakettiautollisella, kun ei mulla ole hirveästi tavaraa eikä kalusteitakaan.
Vitsi kun vaan sais aikaseks, niin pitäs laittaa tavaraa myyntiin Huuto.netiin tai Toriin..
 
Meillä myös muuton pitäisi olla edessä tuossa touko-kesäkuun vaihteessa. Jos vain remontti on saatu siihen malliin, että muuttaamaan päästään. Kiva päästä laittamaan sitten uutta kotia, kun kesäloma alkaa 8.6 :) Tai alakertahan talosta on silloin vasta valmis, että kesän aikana pitäisi ulkoa laittaa talo uuteen uskoon ja sitten loppukesästä vielä tehdä yläkerta valmiiksi.
 
Äääh! Alko ahdistaa pelkät muuttokeskustelut. Meillä on kahdesta asunnosta nyt toinen myynnissä, mutta hiljaista näyttää asuntomarkkinoilla olevan. Toivottavasti menisi pian kaupaksi, että päästäisiin katselemaan isompaa kasvavalle perheelle. Mutta toisaalta se tietää sitten muuttoa.

Eipä siltä tavaran siirtelyltä taida välttyä muutenkaan, koska tilaa on tehtävä nykyiseen sitten pikkuiselle, jos siihen alkuun jäädään. Parasta kun saisi molemmat myydyksi ja uuden ostettua mahd. pian kun vielä jotenkin jaksaa. Muutto heinäkuun helteillä ja suurella mahalla ei oikein houkuta.
 
Meillä on just remppa viime metreillä. Saatu tehtyä silleen, että on asuttu tässä samalla. Ihanaa, ku viimein alkaa olla kodin näköinen koti! :)

Isompi nostelu on kyllä jo nyt pitäny jättää muille. Viime viikolla koitin miehen kanssa nostaa sohvaa ja se ei kyllä enää ollu hyvä idea. Pienempää pakkailua, järjestelyä ja siivousta on tietty pystyny tekee.
 
Takaisin
Top