Toukokuun höpinät

En mäkään malttais odottaa syntymää, aika menee tavallaan niin hitaasti vaikka oon jo 24 viikolla yhtäkkiä:wideyed: en oo ikinä ollut ees mikään vauva/lapsi ihminen ja nyt ahdistaa et tää tuleva ois viimeinen:wtf:
 
Vai että vauva kuumetta täällä pukkaa mammoilla:D mulla ollu sama kroonisena sitten esikon syntymän:wink yritän tässä jo itseäni toppuutella että nyt kyl niinku aikuisten oikeesti saa se mies pitää munansa housuissaan ja mä jalat ristissä kunnes steri on plakkarissa:D hemmetin mies pohti päivällä että pitäiskö sitä 7 lasta vielä sit yrittää että jos vaikka vilpertti sais vielä pikku veljen o.O olin vankasti tätä ideaa vastaan... ainakin vielä :wink
Olen kyllä sitä mieltä että lisääntykää työ muut mun osalta tää oli nyt sit tässä:p
 
No mä haluisin lopettaa tähän tulevaan jo, raha-ja tilasyistä mut ku äääääh:grin musta on tullu kauhee pehmo ja joka aamu mä herään ja tuo pieni neiti on ilmestynyt kainaloon niin mä oon vaan niin kauheen onnellinen. Äippäx5, teillä taitaa olla miehelläkin krooninen vauvakuume :grin
 
Ollaan alusta asti puhuttu että kaksi lasta vain. Kyl sitä enemmänkin vois :wink toistaseks pysytään kahdessa lapsessa :Heartred
 
Ei oo pitkä aika ku miehelle nauroin et kamala ku tulee vauvoja nähdessä hirvee vauvakuume vaikka ei oo enää kauaa ni saadaan oma kuumeen lievittäjä (tai pahentaja) taloon.

Meillä tää on ensimmäinen yhteinen. Mutta kun tämä syntyy niin on taloon kolmas lapsi. Mä salaa toivon että voitas vielä joskus yks hankkia mutta en tiedä mahtaako tuo mies tämän jälkeen enempää haluta. Joten suhtaudun toistaseks tähän niinkuin olisi viimenen kerta kun tästä raskausajasta saa nauttia. :)
 
Tää on kyllä meillä viimeinen. Kohtahan jo ikä tulee vastaan :D vaikka tosin kun toista synnytin niin siellä oli nainen 52vee joka sai vauvan ;D

Mutta huomaan ajattelevani, että kun tää on viimeinen niin haluan kokea kaiken täysiin. Haluan täydellisen ihanan synnytyksen ja nauttia joka hetkestä kun tiedän että uudelleen en koe.
Pelkään, että ne synnytyshaaveet kaatuu tän radin takia tai sitten tää baby ei haluukkaa kääntyy oikein päin tai jotain sellaista tapahtuu, että tämä viimeinen synnytys menee ihan jotenki muuten kun haaveilen...
 
Mä oon aatellu et kaksi lasta jollain 2-4 vuoden ikäerolla ja sit kolmas iltatähti joskus jos siltä vielä tuntuu / onnistuu / elämä antaa myöten :) mies on kahdesta samoilla linjoilla, kolmannesta täytyy sit aikanaan varmaan ihan keskustellakin jos sellasta aiotaan :D
 
Täällä myös on sellainen fiilis, että nämä kaksi lasta riittää. Mies olisi ehkä innokkaampi tekemään vielä lisääkin. Toki kolmas iltatähtönen sitten joskus ei ole täysin poissuljettu juttu. :)
 
Meille eka tulossa ja nyt jo mietin et miten selvitään joskus kahden lapsen ja koiran kanssa :D kaksi lasta aika pienellä ikäerolla ois hyvä meille. Tai siitä haaveilen, katsotaan sit mitä mieltä ollaan syksyllä :wink
 
Meillä haaveissa kaksi lasta :) Itse aina ajatellut, että kolme lasta, mutta miehellä on jo yksi lapsi entuudestaan ja häntä kauhistutti ajatus, että hänellä olisi sitten neljä lasta :D Kompromissina suunnitteilla kaksi yhteistä :) sais nyt tosin ensin tämän yhden kunnialla maailmaan :)
 
Takaisin
Top