Toukokuisten plussatestien kuvia

Viiva ei ollutkaan vahvistunut toissa aamusta, ehkä omaan silmään jopa haaleampi 😐
Alhaalta ylöspäin ~ dpo 13 / 15 / 17
 

Liitteet

  • Collage_20230920_060610.jpg
    Collage_20230920_060610.jpg
    897.7 KB · Katsottu: 78
Muokattu viimeksi:
@mai- , kannattaisi testailla harvakseltaan. Joka päivä testatessa on mahdollista että näytteen pitoisuus vaihtelee, varsinkin jos on yöllä tullut käytyä vessassa. Jos oireet jatkuvat niin tuskin on syytä huoleen.
 
@mai- , kannattaisi testailla harvakseltaan. Joka päivä testatessa on mahdollista että näytteen pitoisuus vaihtelee, varsinkin jos on yöllä tullut käytyä vessassa. Jos oireet jatkuvat niin tuskin on syytä huoleen.
Joo, ennen en oo testannut kun sen tasan yhden testin 🙈 nyt testasin la ja ma, ja kun vielä oli 1 testi kaapissa, niin ajattelin että näin joka toinen pv tahdilla ois vieläkin tummumista tapahtunut 🙄
Oireitahan mulla ei juurikaan ole, tosin ei oo aiemminkaan pahemmin ollut.. Mutta katsotaan ostanko vklp vielä yhden paketin testejä, vai mennäänkö vain näillä..
 
Tän toisen yrityksen kohdalla osasin tilata jo ennakkoon kasan edullisia raskaustestejä, joiden avulla seurasin viivan vahvistumista ja tilasin myös kaksi viikkonäytöllistä testiä. Ajattelin etten sitä vikaa (3+) nyt osta, et odottelen varhaisultraan.
No mietin sitä koko ajan ja niinhän siinä kävi et tänään hain testin ja testasin. 🫣 Jospa tää ois nyt tässä ja viikon päästä varhaisultra. ❤️ Ainakaan ei enää tarvi miettiä. 🙈🙏🏻 Ihailen kyllä niitä ihmisiä ketkä pystyy testamaan vaan kerran, mutta minkäs teet.. 🙈
 

Liitteet

  • IMG_3489.jpeg
    IMG_3489.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 53
Mä tein kaksi raskaustestiä. Ne oli eri merkkisiä ja aiemmin tehdyllä oli tummempi viiva kuin seuraavana päivänä. Testejä olisi ollut vielä jäljellä, mutta sitten tuli niin selkeä raskauspahoinvointi että uskoin että nyt olen raskaana 😅
 
Takaisin
Top