Toukokuisten ketju

Täältä kans varovaisesti mukaan. Heinäkuun alussa oli km ja siihen väliin ne yhdet pakolliset kuukautiset ja taas plussattiin. Haalean plussan sain jo viikko sitten ja tiistaina kävin labrassa ja hcg olikin jo 660 mikä sitten jo huolestuttaakin kun tollon viikot oli sen 4+1, tuntuu nii korkealta viikkoihi nähden. Neuvolasta varattiinkin aika jo 3viikon päähän ultraan ja sen jälkeen vasta eka neuvola käynti jos kaikki on kunnossa.
 
Tervetuloa mukaan Jahtu, hellu ja Tirri ! Ihanaa, kun saadaan lisää plussia ketjuun!
 
Tervetuloa uusille!

Mites Mytty, mitä se hcg tänään näytti?
 
182.. Eli noussu mut ei tuplaantunu luojan kiitos tiistaina se ultra huolestuttavan alhaiset kahdesta mutta hyvät yhdestä.. :sad001 ärsyttää ja ahdistaa asiaa ei auta jäätävä hormoonihirviö ja ärsyttävä äijä :shifty:
 
Jospa siellä olis yksi pieni taistelija hyvissä voimissaan! Tsemppiä, toivottavasti ti saat hyviä uutisia :Heartred
 
Tällaista pohdin tänään:
Miusta on hyvä muistaa että olipa raskaus onnistunu tai menee se kesken niin siihen ei voi ite vaikuttaa lainkaan. Sillä en oo ite halunnu mittailla hormoneja tai vastaavaa (en ees ymmärrä noista jutuista), vaan sokeasti luottaa siihen että vauva pysyy matkassa mukana. Jos ei, niin se asia käsitellään sitten siinä hetkessä. Mie yritän ottaa kaiken ilon irti tästä raskaudesta ja yrittää nauttia ja elää hetkessä. On tää niin uskomattoman ihmeellinen ja arvokas juttu.

Tänään liikutuin Juha Tapion Meillä on aikaa -kappaleesta. Sanat kolahti aika täysillä. :) https://m.youtube.com/watch?v=Pk5ZpTmJTFg
 
Ylöspäin on aina plussaa ja hyvä uutinen Mytty. Tiistaina sitten tulet kertomaan lisää uutisia, jos ja kun niitä saat. Täällä jännitetään hengessä mukana :) Olkoon kaikki hyvin!

Olet oikeilla raiteilla Iiti :) Nuo ajatukset luettuani kolahti jossain syvällä ihan kunnolla ja pystyin jopa hieman rauhoittumaan. Olen itsekin tässä kaiken jännityksen (ja jopa pelon) keskellä monesti pohtinut, että koska en voi asiaan millään tavalla vaikuttaa, on ihan turha murehtia. Kyse on kuitenkin niin isosta asiasta, että olisi valehtelua väittää, ettei se heiluta tunnetiloja. Mutta niiden kanssa oppii elämään.

Jeah! Sain nukuttua viime yönä peräti 8 tuntia! Tosin kahdessa pätkässä, mutta kuitenkin. On ihan erilainen olo nyt! Johan sitä tuli viikko mentyä parin tunnin yöunilla + muutamilla päikkäreillä. Voi kumpa tämä tästä nyt tasoittuisi pysyvästi!
 
Litillä ihania ajatuksia ❤️ pystyisinpä itsekin ajattelemaan noin

Mytylle jaksamista, toivottavasti kaikki olis hyvin ❣
 
Oishan se ihanaa vaan olla :) tyttöjen raskaudet oli pahoinvoinneista ja kivuiata huolimatta helpompia tunnepuolella.. Mä en tosiaankaa ois halunnu edes hcg arvoja tietää mutta pakko se oli ottaa.. Mä kuitenki kärvistelen aika pitkään kotona nii tällä kertaa kivut vei voiton ja ajoi tutkimuksiin.. Kyllä mä oon molemmmissa aikasemmis raskauksis pelänny jossai vaihees kaikki mahdolliset mutta suurimmaks osaks ajatellu muuta.. nyt tää pelko on saanu vallan eikä mitään muuta ajattele että selviääkö pienet loppuun asti :sad001 tuedän kyllä ettei stressi auta mutta itseni tuntien luulen että riskit kun saadaan tiistaina suljettua pois eli ulkonen ja kasvu edistynyt niin voi huokasta helpotuksesta.. toivottavasti :D
 
Ymmärrän hyvin ettei oikein mitään muuta pysty ajattelemaan. Itellä oli sama ku sain viimeks sen uhkaavan keskenmeno diagnoosi, viikon siinä sit kärvistelin sen kanssa. Eihän se stressi auta mut vaikee sitä on olla stressaamati. Ja epätietosuuden kanssa on nii kamala olla.
Ootan tiistaita et kuulee miten siellä menee, ja niin toivon että kaikki olis hyvin ❤️
 
Toivotaan tosiaan, että kaikki on hyvin siellä, Mytty!

Mulla on koko raskauden ajattelu nyt ihan katkolla, kun eilen tultiin esikoisen kanssa tänne sairaalaan sen flunssan takia. Tää oli nyt kolmas kerta, ja saatiin infektioastma-diagnoosi ja tyttö ollut happiviiksissä yön vuodelevossa. Ei niin simppeliä pitää tuollaista reilua 2-vuotiasta paikoillaan.. Nyt se onneksi nukkuu levollisesti, ja illalla saadaan tietää päästäänkö kotiin. Sitten saadaankin jo ylläpitolääkitys kotiin, toivottavasti se auttaa. En malta odottaa, että päästään taas arkeen kiinni!
 
Onnea Mommy ja tervetuloa mukaan!

Mytylle voimia! Epätietoisuus on kamalinta, mitä tiedän, joten voin vaan kuvitella, miltä tuntuu. Mutta tiistaina se selviää. Sinne asti pitää päästä pää kasassa, joten toivotan rautaisia hermoja. Odottavan aika on tooooooosi pitkä, mutta kyllä sä siitä selviät. Kohta me ollaan kaikki jo menossa np- ultraan ja saadaan jakaa niitä ilouutisia täällä :) Loppujen lopuksi tää 9 kuukautta menee nopeesti - katotaan vaan :)
 
Ihanaa että meitä toukokuun odottajia alkaa olemaan jo enemmän! Vielä saadaan varmasti monta lisää. :) Tervetuloa uusille!
 
Kyllä tässä kahen lapsen myötä on aika hyvät hermot kasvanu :) eilee ja tänää ollu jo oikeestaa ihan hyvä päivä alkaa jo mieli tottuu hormooneihi ettei iha mee tunteet laidasta laitaan.. Käy asiat välillä mielessä mutta eipä sitä pysty mihinkää vaikuttamaan vaikka haluaisi.. :) me ollaan kuitenki tähän maailmaan saatu kaks tervettä(pirun tempperamenttistä tenavaa huom. Lapsilla paha päivä) niin miks ei kolmannessa onnistuttais? :)toki nyt ku itse rauhottuu nii miehen pelot alkaa tulla kiusaamaan onhan nämä maha asukit miehelle 6 ja 7 lapsi lähinnä miettii pitkälle tulevaisuuteen että enemmän lapsia niin se menettämisen pelko ja jos meistä kahdesta äidistä jommalle kummalle sattuu jotain niin aika työmaa tulee olemaan 7 lapsen kanssa :) nään kyllä sieluni silmin sen hullunmyllyn päivinä kun kaikki lapset on samaan aikaan :laughing025
 
Takaisin
Top