Toukokuisten ketju

Ei kuulemma yritin kysellä ite kans mutta ainut minkä se osasi sanoa ja luvata niin ruskuaispussi se ei ole :) voihan toki erehtyä mutta kuulosti vaan niin varmalta enkä ala ammattilaisen osaamista tässä vaiheessa kyseenalaistamaan.. Luojan kiitos jo huomenna uus hcg niin viisastuu ees vähän ja tiistaina jo onki ultra viikonlopullekki paljo ohjelmaa nii jää varmasti vähän edes asia pienemmälle miettimiselle.. Eilen jo meni ilta itkiessä lähinnä siks ettei ollut minkäänlaista oiretta mutta luojankiitos se pahaolo tuli aamulla takasin.. Ymmärrän kyllä miksi saattaa olla vähän jännittävä olo jos ei oireita ole :nailbiting: on tää naisena olo vaikeeta! Eka saa miettiä koska tärppää ja sitte ku tärppää nii saa vaa miettiä ja panikoida.. Np ultraa odotellessa sitte saa oikeesti mielenrauhan:happy:
 
Hahaa ukko löys taas lusmuamis keinon ku ois pitäny siivota tää huusholli nii painu päiväunille ja sano keräävänsä voimia tulevaan ehkä mä hoidan niin kauan ku pystyy se kuitenki hoitaa si loppuraskauden kotihommat ku ei ite jaksa :)
 
Sama vika täälä vaikka ultrattu jo onki mutta mitään ei voi kun sanoa tänään onneks soitti jolla kävin ultrassa että soitettiinhan mulle ne hcg arvot kun itse olo poissa ja kyseli kuinka voin kerroin toki että pelottaa ja ahdistaa tämä kaikki niin lupasi että jos muutosta on hcg arvoissa tapahtunut ja tiistaina ultrassa kasvua niin omakustanteisesti (23€kerta) saan käydä ultrassa viikottain siihen asti että saadaan syke kuuluviin! Mä kahen odotuksen ajan inhosin käydä tarkastuksissa koska työntekijät oli elämäänsä kyllästyneitä ja purkasi pahan olon asiakkaisiin mutta tässä parin vuoden aikana tullut niin paljo muutoksiä neuvoloihin ja äpoleihin ettei voi ku kehua..
 
Hienoa kirjotusta tää puhelin sekoilee niin en nää mitä kirjotan toivottavasti saa selkoa :laughing001
 
Nyt taas ahdistaa ja pelottaa. Tein eilen illasta taas raskaustestin (joo, pitäisi lopettaa :) ) ja siihen tuli viikkoja sama 2-3 kuin edellisellä viikollakin. Lähinnä haluan tietää, että hormoonit nousevat ja raskaus etenee, mutta tuo testi ei kyllä helpottanut yhtään oloa. No, uusi testi parin päivän päästä :) Sinne ultraankin on vielä aikaa...

Samoin epäilyttää tämä oireiden vähyys. Tosin tuolla raskaussovelluksella, jolla raskautta seuraan, on osoitettu oireet vasta ensi viikosta alkaen. Eipä auta, kuin odotella.

Voi olla, että olen tavallista herkempi, koska raskaus on ensimmäinen ja kokemus uusi. Nyt on pakko relata :)

Tänään 4+4
 
Sympatiat Tuulialle!

Miuta jännittää kun tänään pitäs lähtee vkloppureissuun, mitä jos oireet pamahtaa siellä täysillä? Sieltä kyllä voi lähteä kipeenä kotiin jos tuntuu..

Sit mietin et ens viikolla menisin vanhempien luo (asuvat kauenpana), muuta sieltä ei noin vaan lähetäkään kotiin. Ja jos toiset hoksaa? En haluais vielä kertoa... Ja jos kauhee olo tulee niin pystynkö ees ajamaan kotiin?

Toisaalta en haluais ajatella et kun oon raskaana että ei voi enää normaalisti mennä ja tehdä.

Oon niin kahen vaiheilla! Ehkä mie otan vaan päivän kerrallaan ja mietin maanantaina jaksanko lähteä.
 
Tuulia, jotta ne digit antaisivat mahdollisimman luotettavan tuloksen niin niillä tulisi testata aina aamulla. :)

Iiti mulla on vähän samaa jännitystä oireiden kanssa, että mitä jos ne nyt tulee. Meille on tulossa huomenna yövieraita enkä todellakaan halua että kukaan vielä saa tietää tästä.
 
Onhan niitä kieltämättä vähän vaikea piilotella, sitä kamalaa pahoinvointia ainakin. Mutta jos joku arvaa, ja sitten käykin huonosti, niin eikö se ole vain lohdullista saada ymmärrystä ja empatiaa? Mielestäni se on parempi vaihtoehto, kuin piilotella kotona. :)

Meille tuli tytön kanssa illalla molemmille kunnon flunssa. Tyttö siis heräsi vähän väliä yöllä huutamaan, eikä se rauhoittunut ennen kuin sitä oli passannut kunnolla. Väsyttää ihan julmetusti. Ja mun tyhmä aktiivisuussormus väittää, että nukuin loistavasti ja tänään pitää liikkua paljon ja haastaa itsensä... :confused:
 
Tuulia mulla kävi ekassa raskaudessa just noin ja olin ihan ressissä mutta sit muutaman päivän päästä viikot olikin nousseet. Tsemppiä!

Mulla yksi digi jäljellä, teen sen varmaan pois su mutta jos viikot on siinä nousseet en enää lähe uusia ostamaan :)

Jonsson täällä vähän sama tilanne, Tytöllä tuli kuume ja kunnon flunssaoireet 1v rokotuksista. Jatkuu nyt kolmatta päivää. Samaan aikaan on oppinut nyt liikkumaan ( kiitää pepulla ympäri kämppää tutkimassa ( lue sotkemassa) paikkoja. Iltanukutukset on yhtä reuhaamista ja toissayönä heräsi tunnin välein itkemään. Mamma on vähän väsy :wacky:
Itellä myös kurkkukipu jatkuu..
 
Oksettaa.. :sad001 mä en oo uskaltanu ees koittaa testata seurataan kuitenki verikokeilla taaa jännätään parisen tuntii et tulokset tulee.. Lähempä siis ostoksille nii saa muuta ajateltavaa :D mä en oo kyllä oikeestaan ikinä pitäny salassa nyt rv4+3 ja kyllä mun perhe tietää mutta saapa ainaki tukea jos jotain sattuu eikä erikseen tarvi alkaa kertoo :) onhan se kaikkien oma asia milloon haluaa kertoa ja kokee sen aiheelliseks mutta empä mä lähimmiltä salaa niiltä sen tuen saan :)
 
Tsemppiä Mytty, kerro sitten kuinka kävi! :)

Meillä alkaa taas vähän näyttämään siltä, että iltapäivällä matkataan päivystykseen. Tytöllä infektioastma, ja ollaan pari kertaa oltu osastolla yötä, kun ei hengitys aukea päivystyksen lääkeloudauksesta huolimatta. Yritetään nyt vielä kotona saada tuo hallintaan. Kamalaa, kun pieni voi huonosti. :sad001
 
Voi ei :sad001 toivottavasti saatte kuntoon kotosalla on se kurjaa vierestä katsoa kun pieni voi huonosti!
 
Mun paras kaveri tietää että oon paksuna, mut se tietääkin aina musta kaiken :D muilta mä haluaisin pitää salassa siihen asti, että näkisin ultrassa pikkutyypin olemassaolon ja et eka kolmannes ois suurimmaks osaks riskeineen menny ohi. Esikoisesta kerrottiin heti sillon nt-ultran jälkeen läheisille. Mä olin sillon(kin) ihan varma ettei siellä masussa mitään elävää ja uskoin vasta kun näin ultrausnäytöltä sen pienen ihmeen pompahtelevan siellä :Heartred
 
Mun pari kaveria tietää raskaudesta, pakko oli jollekin kertoa että pääsee purkamaan näitä mietteitä. :D Muille en halua kertoa ennen nt-ultraa, koska en haluaisi kertoa sitäkään jos käviskin huonosti.
 
Heippa!

Varovaisesti liittyisin mukaan keskusteluun. Menkat vasta päivän myöhässä, mutta sain ekan haamun testiin jo tiistaina kun hätähousuna testasin. Keskiviikkona digillä 1-2 ja tänään vähän vahvempi viiva tikkutestiin. Oireena jäätävä ummetus, jollaista oli myös ekassa keskenmenneessä raskaudessa vuodenvaihteessa. Km huomattiin varhaisultrassa ja tyhjennettiin lääkkeillä, mikä oli ihan hirveä kokemus. Toiveikas olen että nyt kaikki menee hyvin. Tai ainakin koka toinen minuutti olen toiveikas. Ja joka toinen olen varma että kesken menee tämäkin. Yritystä 1/15 asti ja ekaan plussaan meni vuosi. Tää toka plussa tuli jo 8 yk keskenmenon jälkeen. Ikää mulla 37 vuotta , jonka takia mentiin selvityksiin yksityiselle keväällä (julkiselle ei oltais vielä päästy ku alko se raskaus joulukuussa). Selittämättömiä ollaan, mutta varmasti mun ikä ja reuma on ne syyt jotka hommaa on hidastanu. Saatiin luget ovulaation tueksi ja tää plussa tuli tokasta luge kierrosta. Syyskuussa ois ollu inssi edessä. Sen takia tunnelma on nyt hyvin epäuskoinen.

Tuulia: digi laskee viikot hedelmöityksestä eli jos sulla on nyt rv4+4, niin ei digiin pidäkään tulla vielä 3+, vaan vasta sitten kun 5 on täyttynyt, eiks niin? Sulla on vaan antanu sen 2-3 vähän ajoissa. Eli rauhassa vaan! Helppo sanoo toiselle vaikka itse täällä hermoilen vahvistuuko viiva tarpeeks.

Tsemppiä meille kaikille! Toukokuussa nyytit kotiin!
 
Jahtu tervetuloa ja onnea plussasta! Toivotaan ja uskotaan että sullakin siellä pikkunen tiukasti tarrannut kiinni! :)
 
Takaisin
Top