TotaaliYh...

Mä alunperin ajattelin, että kaksi vuotta ois hyvä ikäero. No se ei onnistunut, nyt on tulossa tasan kolme vuotta, mihin olen tarkemmin ajateltuna todella tyytyväinen. Vaikka mun esikoinen on tosi helppo ja reipas taapero, on nukkunut täydet yöt vuoden ikäisestä asti (sitä ennen puoli vuotta mentiin yhdellä yöheräämisellä) ja alkoi puhumaan useita sanoja jo 1,5 vuotiaana ja lauseita vajaa kaksivuotiaana, käy osittain potalla, syö itse yms. niin kyllä olisi ollut aikamoista, jos toinen olisikin syntynyt jo tänä kesänä! Vaippoja saisi vaihtaa kahdelle lapselle, syöttää kahta lasta, ehkä valvoa kahden lapsen kanssa... Kyllä siitä selviäisi, mutta rankkaa se varmasti olisi.. Vauvavuoden kuuluu kuitenkin olla ihanaa ja onnellista aikaa! Ja meidän tapauksissa äidin jaksamisella on suuri merkitys! :Heartred

Mieti omaa jaksamistasi tarkkaan, ennen kun lähdet hoitoihin. Vaikeita päätöksiä, mutta valitettavan tärkeitä! Tsemppiä pohdintoihin! :)
 
Täällä kotiuduttu varhaisultrasta! Viikot täsmäsi (7+3) täysin ja syke näkyi! :Heartred
MOLEMMILLA! :excited001

Sain ultrassa tuplayllärin! Helpotuksen huokaus vaihtui nopeeta järkytykseen, mutta päällimmäinen fiilis on kuitenkin onnellinen! :Heartred

Mä oon ens kesänä niiiiiiiin pulassa! :eek: Luojalle kiitos huipusta tukiverkosta! :smiley-angelic002
 
Näkikö jo ovatko identtiset? Toi on kyllä niin jännää... Ajattelit itsesi kahden lapsen äitinä ja tuleekin kolmen lapsen äiti.
Täällä kotiuduttu varhaisultrasta! Viikot täsmäsi (7+3) täysin ja syke näkyi! :Heartred
MOLEMMILLA! :excited001

Sain ultrassa tuplayllärin! Helpotuksen huokaus vaihtui nopeeta järkytykseen, mutta päällimmäinen fiilis on kuitenkin onnellinen! :Heartred

Mä oon ens kesänä niiiiiiiin pulassa! :eek: Luojalle kiitos huipusta tukiverkosta! :smiley-angelic002
 
Joo niimpä!!! Nyt menee uusiksi kaikki asumisjärjestelyitä myöten, mutta ei haittaa! Näillä mennään! :)

Ei ole identtiset, molemmat on omissa pusseissa omine istukoineen. Hyvä näin! Nyt mulla on mahis saada tyttö ja poika, jolloin mun lapsiluku on täysi! :Heartred
 
Ei juma! No onnea Potulle! Noinhan siinä voi käydä juu, kun inssillä ja mahd. lääkkeillä raskautuu. Itsellä oli kans silloin useampi munasolu kypsynyt, mutta vain yksi hedelmöittyi. Voi jessus sun kanssa. Ihan kylmät väreet tuli, hieno juttu!! Ei toi kyllä vauvakuumetta yhtään helpota....
 
Ei juma! No onnea Potulle! Noinhan siinä voi käydä juu, kun inssillä ja mahd. lääkkeillä raskautuu. Itsellä oli kans silloin useampi munasolu kypsynyt, mutta vain yksi hedelmöittyi. Voi jessus sun kanssa. Ihan kylmät väreet tuli, hieno juttu!! Ei toi kyllä vauvakuumetta yhtään helpota....

Kiitos! On tässä sulattelemista, mutta en mä tästä tilanteesta poiskaan haluaisi! :Heartred

Menee kaikki suunnitelmat uusiksi, mut ei haittaa. Sainpahan ainakin rahoilleni kunnolla vastinetta! :laughing025
 
Täytyy kyllä myöntää, että minun tilanteessa kaksoset olisi pienoinen katastrofi! Mulla ei asu perhettä lähettyvillä ja luulen että 12 vuotiaani joutuisi hommiin... :woot: ja se olisi väärin..
Itselläni on kyllä paljon ystäviä tälläista henkistä hyvinvointia ylläpitämään, mutta käytännön vaipan vaihtoon moni ei joutaisi... :3some
 
Mikä ihmeen kolmenkimppa hymiö tämä on:3some... Ai että sain hyvät naurut... Onkin ollut turhan vakavaa viime aikoina, kun olen vaan miettinyt että olenko oikeasti raskaana..
 
Aikamoista, isot onnittelut perunalle :gen014

Kiitos! :)
Olihan se aikamoista, kun ultraan menin niin olin varautunut siihen, että näky on sama kun edellisella kerralla, jollon tiesin raskauden menneen kesken. Mut nyt menikin niin, että kun lääkäri katsoi ekana limakalvot niin hän sanoi jo liman koostumuksesta, että näyttää raskausajan limalta (mitä se ikinä sitten tarkoittikin?!?? :rolleyes:). Siinä vaiheessa huokaisin jo vähän helpotuksesta. Sitten alettiin ultraan ja lääkäri heti sanoi, että "täällä on alkio kauniisti omassa pussukassaan" ja sykkeen näin itsekkin. Kyynel vierähti! :Heartred Sitten tuli seuraavaksi "herran jestas täällä on kaksoset!". Mun eka kysymys oli, että näkyykö silläkin syke. Näkyi ja näin itse sen. Seuraavaksi kysyin, että miten voin odottaa kaksosia, kun ei mulla ole ollut minkäännäköistä pahoinvointia?! Tähän lääkäri vastasi, että olen niitä harvoja onnekkaita! :)
Ja sitä tosiaan olen! :love7
Lopuksi lääkäri vielä tarkisti alkioden mitat ja ne vastasivat viikkoja. Näytti myös kuvasta, että alkiot ovat omissa pusseissaan ja molemmilla omat istukat, eli tää on kaikkein turvallisin kaksosraskaus. Sain monta kuvaa todisteeksi! :)

Nyt sitten sulatellaan uutista. Ja ette usko miten vaikeaa on pitää tällänen salaisuus vaan itsellään!!!! :eek: Niin vaikeaa, etten ole siinä kovin hyvin onnistunut.... :laughing021

Nt-ultra on tammikuun loppupuolella. Jos sinne asti pääsen ja kaikki on edelleen hyvin, niin saatan pystyä vähän huokaisemaan.
 
Täytyy kyllä myöntää, että minun tilanteessa kaksoset olisi pienoinen katastrofi! Mulla ei asu perhettä lähettyvillä ja luulen että 12 vuotiaani joutuisi hommiin... :woot: ja se olisi väärin..
Itselläni on kyllä paljon ystäviä tälläista henkistä hyvinvointia ylläpitämään, mutta käytännön vaipan vaihtoon moni ei joutaisi... :3some

Mun kommentti "hauska" oli tolle vaipanvaihtorumballe.
Mä itse tykkään vaihtaa vaippoja, omien ja muittenkin mukuloiden. Ja pukeminen on kivaa. Mutta mua ressaa se, että kun luultavasti tissimaito ei tule molemmille riittämään, niin joutuu pullosta syöttään. Eikä se syöttäminen vielä, mutta se pullojen peseminen!! En tykkää yhtään!!!!! :smiley-angry017
 
Klaaranen: Onko sulla jo hoitokierto startannut? Millä lääkekombolla alotat? Ja mitkä fiilikset sulla on?
Miksi jouduit siittiöjonoon? Mitä se meinaa? Ettei sun haluamilla kriteereillä olevaa luovuttajaa ole vai mitä?
Tärppionnea inssiin joka tapauksessa! :)
 
Ootteko muuten millä perusteella valinnut siittiöiden luovuttajan? Mätsääkö omien piirteiden kanssa vai ootteko valinnut ns. "unelmamiehenne"?

Mä valitsin omien piirteiden mukaan. Näin halusin uskotella itselleni, että lapsi pääsee tulevaisuudessa vähemmillä kyselyillä alkuperästään, kun näyttää vähän edes äidiltään! :rolleyes:
 
Oletko muuten peruna tajunnut, että kuvassasi kun on Hupu, Tupu Ja Lupu... Kohta sulla saattaa olla oikeasti sellainen kööri..  Et ehkä kuvaa laittaessa ajatellut asiaa niin.
 
Oletko muuten peruna tajunnut, että kuvassasi kun on Hupu, Tupu Ja Lupu... Kohta sulla saattaa olla oikeasti sellainen kööri..  Et ehkä kuvaa laittaessa ajatellut asiaa niin.

Joo en oo aatellu tota! Onpa hauska! :laughing025 Kuvaa laittaessa en tiennyt saavani toista saati kolmatta lasta! :love7
 
MonKey Millon sulla on se ensikäynti? Onko siitä pitkä aika seuraavan kierron alkuun? Jos lupa myönnetään, niin ootko aatellu, että heti lähdet hoitokiertoon?

Mikä fiilis sulla on nyt, kun ensikäynti lähestyy ja kaikesta tulee todellisempaa?
 
Jotenkin jäi erikoinen maku nuorehkon neuvolatädin suhtautumisesta tähän minun asiaan ja reittiin kuinka vauva on saanut alkunsa... o_O
Millaisia kokemuksia teillä on.? Itse olen ajatellut, että suhtautuminen hedelmöityshoidoissa käyneeseen itselliseen naiseen on varmasti parempi.
Jotenkin oma tilanteeni aiheuttaa jatko kysymyksiä.. Esim.onko minulla tällä hetkellä muitakin seksikumppaneita? (neuvolan täti)
Tuli vaan jotenkin niin pläääh olo ja olisi vaan helpompi sanoa, että klinikalla kävin..
 
Ootteko muuten millä perusteella valinnut siittiöiden luovuttajan? Mätsääkö omien piirteiden kanssa vai ootteko valinnut ns. "unelmamiehenne"?

Mä valitsin omien piirteiden mukaan. Näin halusin uskotella itselleni, että lapsi pääsee tulevaisuudessa vähemmillä kyselyillä alkuperästään, kun näyttää vähän edes äidiltään! :rolleyes:
Tätä olen ajatellut. Ja päätynyt siihen, että haluaisin ehkä ulkomaalaista spermaa. Olen siis ymmärtänyt, että tätäkin tarjolla. Minulla ei oikeastaan ole muita perusteluita, kuin se että geenit vähän sekoittuisi. Ulkonäköä en ole ajatellut...mutta jos listalla olisi punatukkainen, en ehkä voisi vastustaa.. Itselläni on punapigmenttiä.
 
Takaisin
Top