Toista vauvaa kuumeillen.

Babaytoy Niinpä.. Se pikkukakkonenhan saattaa hyvinkin olla jo matkalla [;)] Mulla on aina ollu sellanen tunne, että kolme lasta haluaisin AINAKIN. Mies on taas sanonu että kolme on maksimi kun ne vielä mahtuu henkilöautoon [:D][:D] Siinä menee meidän ukolla siis raja.. On sanonu ettei halua et tarvii ostaa joku minibussi että päästään koko perhe käymään kylässä jossain [:D]

Mä en oo koskaan käyttäny ovistestejä.. Kerran harkitsin ostavani silloin kun Jeminaa yritettiin, mutta jäi sitten jostain syystä ostamatta.. Mulla on kuitenkin aina ollu kierto suht säännöllinen [:)]

idaho kuulostaa kyllä lupaavalta noi sun oireet! [;)] Tuuthan sitten heti kertomaan et kuin on käyny?? [:)]

Sonja09 kyllä se aurinko paistaa aina välillä sinne risukasaankin [;)] Jos ei sulla viel oo ovis mennyt niin sithän mitään ei oo viel menetetty! Käyt ostamassa jonku kivan pitsiyöpaidan sillä aikaa kun mies on töissä ja sit sanot miehelles, että mulla on sulle ylläri ja annan sen sit kun lapsi on saatu nukkumaan niin luulis et sen verran miestä kiinnostaa ettei käy nukkumaan [:)] Musta on aina välillä kiva yllättää mies jollain ja sit voi vuosienkin päästä muistella sitä kertaa kun laitettiin toi meidän pikku-Pertti alulle [:D]

PLUSSATUULIA kaikille niitä toivoville!! [:)]
 
Kiitos kaikille onnitteluista!![:)]
Nyt on pää niin pyörryksissä, ettei tiedä oikein miten päin ois (eikä meinaa unikaan tulla)..on niin ihana aatella et saadaan kaveri tuolle mein esikoiselle...kunhan vaan pikkukaveri jaksaa pysyä matkassa sinne kesäkuulle asti[:D].


Paljon PLUSSATUULIA lähettelen täältä teille!!!
 
Kiitos ideoista! [:)] Ehkä tämä tästä. Voihan tietysti ovulaatio jäädä tällä kertaa välistäkin, kun olen ollut niin väsynyt ja nyt iski flunssakin (ihme että vasta nyt: lapsi on sairastanut jo 3 flunssaa kuukaden sisällä).
 
Paprika: Ruumiinlämpö nousee pari päivää ovulaation jälkeen ja laskee taas just ennen menkkoja. Muutos on siis jotain 0,3-0,8 astetta muistaakseni. Mut luulisin että täytyy mitata muutama kierto että tietää miten itsellä menee.
 
Idaho, hyvältä kuulostaa!! Kerro kun teet testin [:D][:D] Pidetään peukkuja että tärppäsi!
 
Voih isot onnittelut tiltuselle plussasta. [:)]

Ja tosiaan paljon tullut uusia mukaan. Itse täällä vähän taka-alalla lueskelen kuulumisia. Toinen vauva haaveissa, muttei vielä varsinaista vauvakuumetta. Odotellaan rauhassa jonkin aikaa. [:)]
 
Kiitsa Paprika, joskus vaan menee pää niin pyörälle, et tarvii oikeestaan vaan jonkun sanomaan, et kyllä siellä töissä kerkee mätäneen! Vaikka kuinka olin jo miljoona kertaa tullut tohon samaan lopputulokseen...... [:)]


Olikin kiva lukea ovistesti kokemuksistanne. Onko tosiaan niin, ettei niihin kannata tuhlailla rahojaan?
Meillä kun tosiaan yritys alkamassa vasta tammi-helmikuussa, niin ajattelin vain hahmottaa kiertoa niiden avulla. Mutta jos ne tosiaan on turhaa rahan tuhlausta, niin antaapi olla!

Esikonen tuli ekasta yrityskerrasta mitenkään sen kummemmin laskeskelematta, niin kaipa se kakkonen ilman ressiä tehdään.

Paljon onnea kaikille yritykseen, joilla se on jo ajankohtasta!! [:D]
 
Meinasin jo tänään tehä testin, mutta oottelen huomiseen. Suunnitelmissa oli, että testaan keskiviikkona, mut oon just menossa sillon yövuoroon. Oli tulos mikä tahansa, ni en varmaan saa kunnolla sitten nukuttua päikkäreitä. Että huomenna aattelin siis testata. Menkkoja ei oo vielä kuulunu.. Laskeskelin et eilen ois pitäny alkaa, mut ku en tiiä tota mun kiertoa, ni voipi olla ettei ole menkat ees myöhässä.

Greyn anatomian sain loppujen lopuksi tallennettua ja katoin tänään sen.. Et siltäkin osin kaikki hyvin..[:D]

Eilen oli kyllä ihan selkeet menkkakivut.. Et saa ny kattoo miten menee..

Piti enemmänkin kirjotella, mut poika tuli sähläämään.. paremmalla ajalla sitten.. Ja huomista jännittäessä..[:)]
 
Nojuu.. Negatiivinenhan se testi oli...[:(]

Kyllä täytyy myöntää, että pettymys oli suuri. Ja nyt kiukuttaa ihan suunnattomasti [:@].. Ärsyttää ja raivostuttaa.. Semmonen olo, ettei haluis nyt pitää mitään yhteyksii pariin tuttuun, jotka on raskaana.. Kuullostaa vähän tyhmältä.

No nyt ei muutaku menkkoja oottelemaan ja uutta yritystä kehiin.. Tiiän et raivoon vielä tästä muutaman päivän.. Ja menkkojen aikana vielä enemmän..

Muille parempaa onnea..[:)]
 
Eilen tuli haalea viiva testiin, huomenna tehdään uusi. Jokohan ensikesänä perhe kasvaa (TAAS).
 
Voi höh, idaho. Mä tiedän että sitä niiiin nopeasti alkaa ajatella kaikkea heti kun on olemassa pienikin mahdollisuus että olisi tärpännyt! Ihan tyhmää. Mäkin tässä puntaroin että uskallanko ottaa flunssalääkkeen nuhaan, mutta haloo, enhän mä ole raskaana! Eikä sitä ovista kuulu, aamulämpö oli taas tasan 36...
Varasin kyllä lääkärin kuukauden päähän, jotta katsoo että kaikki on ok. Tässä iässä (33v) en millään jaksaisi odotella vuosikausia lasten välillä, kun olis ihanaa jos niitä olisi useampikin...
 
Ja olen päättänyt että en lähde oireista arvuuttelemaan yhtään mitään, koska ehdin jo huomata että jos toivon raskautta, niin kummasti alkaa kaikenlaista oiretta olemaan. Vasta positiivinen testi antakoon tuomion! Sitäpaitsi mun ekassa raskaudessakaan ei ollut mitään oireita. [:)]
 
idaho: voihan harmi, kun testi oli negatiivinen! [:@]

NoKo: Onnittelut mahdollisesta perheenlisäyksestä! [:)]

Nyt pitää mennä; serkku-tytöt tuossa hoitaa Anteroa... jos menisi seuraksi. [:D]
 
Pahoittelut idaho negasta

ja Onnea nyt NoKolle vielä varmistus-plussasta! [:D]

Saas nähdä milloin me muut päästään liittymään taas odottajien riveihin. Meillä nyt menossa "pupuilukausi" kun ovulaation pitäis olla ihan näillä näppäimillä. Laskurin mukaan 22. päivä, mut luulen et tänään se oli. Sen verran masukipuja ja nipistelyjä. [:)]
 
Nooh.. Nyt jo harmitus hiukan hellittänyt.. Mut niinku sonjaki sano et inhottavaa ku on kaikki "muka-oireet" ni siitä sitten on jo keksimässä nimiä tulevalle lapselle..[:D] Ihme etten jo potkuki ois tuntenu...[;)] joo pitäis varmaan iteki lopettaa noitten oireitten vahtaamisen.. Kyllähän sitä huono olo tulee, ku sitä niin toivoo..

Onnea Nokolle!![:)]

Menkat alkoi tänään.. tai ku kelloa kattoo niin eilen.. Ihan hyvä vaan, kroppa ainaki toimii normaalisti. Nyt sitten heitin miehelle, että ku menkat loppuu ni se peitto myös heiluu..

Nuori äiti: Nyt vaan paljon paljon onnea yritykseen!!![:)]

 Eimaar.. täytynee palata töihin..
 
Uusi pikkukakkosesta haaveileva ilmoittautuu joukkoon [:)]
Poitsumme on nyt reilut 5kk ja vauvakuume olisi päällä. Ollaan reilun viikon päästä muuttamassa kerrostalosta rivariin ja mies totesi vaan ettei tässä nykyisessä talossa yhtäkään lasta siitä (pikkumies sai alkunsa 3500km päässä [:D]) joten kaipa se tarkoitti et muuton jälkeen vois kattella? Mutta tosiaan molemmat toivotaan lisää lapsia ja on sillä miehelläkin pientä kuumetta ollut ilmassa, tosin mitään ikinä myönnä [:D] Mutta mulla tietty kovempi kun on sitä rakausaikaa ikävä!

Mulla palautui kerrasta menkat samaan rytmiin kuin ennen raskautta. Osittaisimetin reilun kuukauden ja ekat menkat tais alkaa 2kk synnytyksestä. En ole ovistestejä itseasiassa edes harkinnut kun luulen et omat halut kertoo sen aika hyvin. Huomasin vaan synnytyksen jälkeen että aina noin niihin aikoihin kun voisi kuvitella että on ovis niin noi halut oli jotain ihan mahotonta [:D][:D] eikä oo muuttunut. Esikkomme kanssa ajateltiin että tulee jos on tullakseen ja hetipä tuo halus tulla. Tosin olihan 5 viikon kesälomallakin aikaa ja kun oli vielä ulkomailla koko sen ajan...[;)]

Onnea kaikille jo raskautuneille ja myötätuulta yrittäjille!! Toivottavasti pääsen itsekin jännäämään tässä lähikuukausina [:)]
 
Täällä kuukautiset leikkii vieläkin piilosta. Suapi nähä miten käy! Oon kyllä monttu auki,jos olenkin raskaana ja pillereitä kokoajan syöny. Ihme pahoinvointia..[:'(] Ei oksentelua,mutta sellasta kuvotuksen tunnetta. yök!

Nonii,siirtyhän se Mimmukii sieltä tänne [:)] Tsemppiä sullekin vain! [;)]

Toivon kovasti..miehen tunteet on asiasta aika ristiriitaset,jos olis toinen tulossa,koska meijän taloud.tilanne on vähän huono,ehkä siksi..mutta en mä usko,että pahaksi panis,olishan lapsen syntymään aikaa kuitenkin ja asiat sais järjestykseen...tai..ehkä mä vaan kuvittelen koko homman,kun kuume on kova. Mutta oireita en kuvittele..[8|]
 
Tervetuloa uudet! Kiva mitä enemmän on keskustelua. [:)]
 
Mä olen nyt luopunut toivosta saada ovis tällä kierrolla. Odotellaan seuraavaksi menkkoja, viikon päästä pitäis tulla. Ja toivottavasti tulee! Mä en jaksa jos kierto menee taas sekaisin. Olis tietysti kohtalon ivaa jos ovis pulpahtaisi vielä nyt, kun mies on koko viikon poissa. Kohtalaisen vaikeaa suunnitella miehenkin menoja, kun ei tiedä millä viikolla hän ei saisi olla poissa kotoa! Mutta siis: seuraavaa yritystä 1,5 kuukauden päästä... [&:][:)]
 
Tervetuloa taas uusille! Mukavaa, että tämä keskustelu on ottanut tuulta alleen.

Mulla alkaa onneksi kierto normalisoitumaan. Mulla oli ennen ensimmäistä raskautta kierto aina 27-28 päivää ja raskauden jälkeen eka kierto oli huimat 39 päivää. Sitten seuraava olikin jo 32 päivää. Toivottavasti se laskisi siihen alle kolmeenkymmeneen ja pysyisi sitten siinä. Ikävää, jos kierron pituus alkaa temppuilemaan, kun tätä ikääkin jo on... No onpa tässä kierrolla aikaa tasaantua ainakin yli puoli vuotta... [:D]
 
Tervetuloa uusille..

Babaytoy: Jospas olisikin nyytti jo matkassa mukana.. [:)]Koska meinasit testata?

Toivottavasti menkat alkaa sonja. Tai jospa oisit kuitenkin raskaana...[:)] Ehkä mielummin niin päin..

Mulla ei ole hajuakaan mun kierrosta.. Ennen raskautta tai sen jälkeen. Nyt näytti olevan 32 päivää.. Sen muistan, et joskus on ollu sillai, et aina alkanun +-1 samana päivämääränä ku edellinen.. Et kai toi 32 on ihan uskottava.. Saas ny nähä.. Laitoin tiedot tohon ovulaatiolaskuriin.. Sieltä sain sitten hedelmälliset päivät.. Merkkasin ne kalenteriin ja ilmotin miehelle, että peruu kaikki iltamenot siltä viikolta..[:D] Saa nähä peruuko..

Tuttavapiirissä vauvoja putkahtelee sieltä sun täältä.. HUOOH...
 
Takaisin
Top