Toista vauvaa kuumeillen.

Täytyy infoilla sitten! [;)][:D] Tuun tänne kertoilee.

No en oikee itekkää tiiä miksi sieltä piti lähteä,mutta toi ukko tunsi olonsa yksinäiseksi ja sanon nyt että kehtasi epäillä mun touhuja täällä kotona,että mitä teen viikot kun hän on siellä kotkassa,niin otin ne tunnukset sieltä pois,että sai mielenrauhan sitten turhiin epäilyihin. Harmittaa kyllä,kun en siellä ole enkä voi jutella ja lukea kuulumisia [8|]
 
No voihan höh! olis ollu kiva vaihdella kuulumiset FB:n puolella kun se siellä käy niin kätsysti! [:D] Mutta käyhän tääkin paremman puutteessa [;)] Eli sit heti infoa tänne näin kun jotain selviää!

Mä vuodan nyt jo neljättä päivä kun seula.. ei oo todellista! vatsakivut ja krampit on onneks vähentyny, mutta mähän vuodan kohta kuiviin jos ei tää kohta ala hiipumaan! [:D] Ja pakko todeta, että tää vauvakuumehan taitaa yltyä ihan samanmoisiin sfääreihin kun ennen Jeminankin syntymää.. mitä kauemmin joutuu oottamaan ja yrittämään sitä pahemmaks tää menee! Lupasin jo itselleni et sitten ei oteta mitään paineita eikä lasketa oviksia jne.. mut mitä mä nyt teen..? NO LASKEN MILLOIN ON SEURAAVA OVULAATIO!! [:D][:D]
 
Mulla on ollut tänään sellasta ihmeellistä alavatsan pistelyä! [8|] Jännää kipua. Oon nyt alkanu miettii,että onko se nyt muka oikeesti mahdollista,että mun pillerit on pettänyt kun niin ne aina otan kuitenkin melkein samaan aikaan yms..kumma juttu. [:)]
 
ALKUPERÄINEN: Nuori äiti

No voihan höh! olis ollu kiva vaihdella kuulumiset FB:n puolella kun se siellä käy niin kätsysti! [:D] Mutta käyhän tääkin paremman puutteessa [;)] Eli sit heti infoa tänne näin kun jotain selviää!

Mä vuodan nyt jo neljättä päivä kun seula.. ei oo todellista! vatsakivut ja krampit on onneks vähentyny, mutta mähän vuodan kohta kuiviin jos ei tää kohta ala hiipumaan! [:D] Ja pakko todeta, että tää vauvakuumehan taitaa yltyä ihan samanmoisiin sfääreihin kun ennen Jeminankin syntymää.. mitä kauemmin joutuu oottamaan ja yrittämään sitä pahemmaks tää menee! Lupasin jo itselleni et sitten ei oteta mitään paineita eikä lasketa oviksia jne.. mut mitä mä nyt teen..? NO LASKEN MILLOIN ON SEURAAVA OVULAATIO!! [:D][:D]


Olis käynyt kätsysti juu [:)] Voidaanhan me vaihtaa sähköposteja niin voidaan kirjotella välillä?
 
Tiia: hihihihih jospa siellä olis jo tulossa yksi pikkukakkonen [;)] muuten hyvä, mutta mä oon tooooosi laiska sähköpostin käyttäjä! [:D] Paremmin mut saa kiinni tän foorumin kautta. Mut hei täällä foorumillahan on kans tollanen yksityisviesti systeemi ni jospa sen avulla pystyis vaihtaa kuulumisia??
 
tein testin tänä aamuna ja.... se oli POSITIIVINEN![:D] tosin aika haalea viiva oli, mutta kuitenkin[:D]
laskettuaika ois ton laskurin mukaan 15.6 jos nyt niin pitkälle päästään....[:)]


Plussa tuulia lähettelen täältä teille ja hyvää syksyn jatkoa!![:D]
 
Nuori äiti Voihan se olla joo [;)] Kyllä toikin viestittely onnistuu tämän kautta. :) Niinkun olit laittanutkin jo.

tiltunen OnneaOnnea todella paljon! [:)] Kyllä se haalea viivakin sitä tarkoittaa,että pienokainen on tulossa. Tarrasukkia matkaan! [:)]
 
tiltunen Onneaonneaonnea ihan tuhannesti ja tarrasukkia matkaan!! [:)][:)]

huh.. täällä menkat nyt onneks on alkanu pikkuhiljaa hiipumaan.. ei enää tarvi pelätä vuotavansa kuiviin [:D] nyt sit vaan odottelee seuraavaa ovista joka pitäis olla pauttiarallaa 8 päivän päästä. Onneks Jarkko on silloin kotona [;)]
 
Jooo,me päädyttiin miehen kanssa siihen tulokseen,että jatketaan pillereitä entiseen tapaan [8|] Joten ei meille ainakaan ole tulossa numero kakkosta vähään aikaan.

Kovasti onnea kaikille teille muille ja sulle kanssa Nuori äiti että tärppäis enskerralla! [:)]
 
Tiia no voi ei.. kuis miehes nyt sitä mieltä oli?? [:-] olis ollu niiiin kiva jännäillä yhdes, mut eihän sitä tiedä jos meillä ei tärppää nyt ihan heti niin vaikka oltaiskin tulevaisuudessa odottamassa samaa aikaa [;)] Jeminaakin me kuitenkin ehdittiin yrittää vuosi ja kokea ne kaks keskenmenoa ennenku sit raskaus lopulta onnistu ja Jemina syntyi. mutta kiitos onnen toivotuksista ja heti sulle sit kerron jos tärppäs [;)] kovat on ainakin sotasuunnitelmat joo [:D]
 
Onnea tiltunen [:)]
Ihmisliimaa rutkasti matkaan sinne[:D]

Nuori äiti
En tiiä miks mut näin viime yönä unta, että sä kerroit mulle että sait positiivisen raskaustestin [:D] Aika rrrandom. [:D]
Enneuni katsos [;)]
 
Dark heheh [:D] aika ihme homma! Toivotaan et olis enneuni [:)] Oonkin sun juttujas lueskellu tuolta muista osioista. Toiv. teilläkin pian tärppäis! Moneska yk teillä nyt menossa?
 
No mutta, OIKEIN PALJON ONNEA TILTUNEN!!! Toivotaan kovasti, että kaikki menee hyvin ja tulee hiukkasen mukavampi odotusaika ja varsinkin synnytys!! [:)]

Mulla tuli kamala "pitäiskö mennä sittenkin töihin"-morkkis.
Suunnitelmissa oli että olisin mennyt 1.8.2011 takasin, mutta näillä suunnitelmilla olisin jo kovasti raskaana, eikä LA olis kaukana.
Toisaalta olis ihan turhaa, mut tää typerä tunne vaan jäytää....

No, ei mitään haluja viedä Nuppua hotioon kuitenkaan vieläkään oo, et taidan jättää morkkikset taka-alalle.... Jos pystyn...

Hassu juttu, miten tää kuumeilu vaan nousee; aluks olin kovasti vastaan ovistestejä ym. en halunnu alkaa stressillä tekeen. Nyt kuitenkin haluisin "vaan varmistaa", et miten kierto asettuu kierukan jälkeen ja kovasti suunnittelen testien ostoo...[8|]

Naapurikin pistää vettä myllyyn muistuttamalla aikas usein, kuinka hyvä on kun lapsilla pieni ikäero...

ÄHH, kuinka tässä jaksaa odottaa????

Ehkä ostan niitä testejä, ihan vaan ajan kuluks....[:D]

Näin sekavat on siis tunnelmat täällä päin.... [:)]
 
Ihanaa.. Onnea tiltunen...  [:)]

Hitsi ku iteki pääsis jos testailemaan.. Ja olis ihanaa jos testi näyttäis positiivista.. Mä oon nyt tullut siihen tulokseen, etten osta noita ovistestejä.. Jos nyt ei tämän vuoden puolella tärppää, niin sitten harkitsen uudestaan.. Jos niihinkään ei sitten kuitenkaan voi 100 prosenttisesti luottaa..

Nyt on ollut jos jonkinmoista oireilua. En muista koska olisin ollut innoissani huonosta olosta..[:D] Rinnat oli hiukan kipiänä muutama päivä sitten ja vatsasta on pistänyt. Eilen aloin itkemään, kun ei ollut digiboxi tallentanut greyn anatomiaa ja tänään ollut hermo todella kireällä. Ja itkin tänään kun poika oli hävittänyt molemmat kaukosäätimet.. [:D]Tosin mulla on ollut semmosia kausia ennenkin, että oksettaa.. Ja muut oireet saattavat johtua yksinkertaisesti siitä, että menkat olisivat alkamassa. Kiertoa en siis tiiä, mutta sunnuntaina tulee kuukausi siitä, kun menkat viimeks alko.. Eli jos ei niitä kuulu ensi keskiviikkoon mennessä, ni aattelin tehä testin.. Niin ja voivathan ne menkät jäädä tulematta vaikka ei olisikaan raskaana. Ainakin tällä hermoilulla.. HUOOOOOH!!

Nuori äiti: Harmi että sulla menkat alko. Mutta hyvin oot kyllä suhtautunu asiaan. Ite varmaan raivoon muutaman päivän jos/kun menkat tulee..[:D]

Tervetuloa uusille kuumeilijoille.. Ihanaa, että näin paljon keskustelua.. Paljon plussatuulia kaikille..[:)]
 
Onnea tiltunen! Ihanaa [:)]
 
Mäkään en todellakaan enää käytä ovistestejä!!! Olen satunnaisesti testaillut kuukautisista asti, ja aina on ollut sellainen ihan selvä viiva - muttei kuitenkaan yhtä vahva kuin testiviiva. Eli negatiivinen testi (siis OVIStesti: vain raskaustesteissä on hento viivakin positiivinen). Mitä ne muka sitten kertoo! Höh. Menkkojen alusta on jo 4 viikkoa, joten oviksen pitäisi olla viimeistään näinä päivinä täällä. Ja NYT sitten mies on joko työmatkalla tai niiiiiin väsynyt ettei mikään onnistu. Tää on niin tätä kun pitää odottaa että lapsi on nukkumassa, ja silloin on sit jo mieskin. [&:] Sen verran tiedän ettei ovis ole vielä ollut, koska oon taas alkanut mitata aamulämmön. En tiedä mitä sekin vaikuttaa, että koko viikon sairasta lasta hoitaneena oon tosi väsynyt. Ja itsekin vissiin tulossa kipeäksi.
 
Mut joo, odotetaan sitten taas se puolitoista kuukautta seuraavaa kertaa...[:'(] Sorry tuli nyt vähän tällainen ankeampi viesti tänään.
 
ALKUPERÄINEN: Nuori äiti

Tiia no voi ei.. kuis miehes nyt sitä mieltä oli?? [:-] olis ollu niiiin kiva jännäillä yhdes, mut eihän sitä tiedä jos meillä ei tärppää nyt ihan heti niin vaikka oltaiskin tulevaisuudessa odottamassa samaa aikaa [;)] Jeminaakin me kuitenkin ehdittiin yrittää vuosi ja kokea ne kaks keskenmenoa ennenku sit raskaus lopulta onnistu ja Jemina syntyi. mutta kiitos onnen toivotuksista ja heti sulle sit kerron jos tärppäs [;)] kovat on ainakin sotasuunnitelmat joo [:D]


Niin ehkä me ollaan molemmat joskus myöhemmin samassa tilassa [:)] Tai sitten kun mä odotan kakkosta niin teille tulee jo kolmas [:D] Kuinka monta lasta muuten ees haluisitte? [:)] Mä puhuin miehelle neljästä [:D] Mutta oikeesti sitten myöhemmin eikä todellakaan suoraan putkeen kaikkia ja kun tilanne on parempi..niinkun sulle privas kerroin [:)]
 
Minä kokeilin ovistestejä yhdessä kierrossa esikoista yrittäessä, enkä saanut niillä mitään viivoja näkyviin... ja mielestäni juuri siinä kierrossa kuitenkin raskauduin (tärppäsi toisesta yrityskierrosta). Ihmeesti olen saanut oman vauvakuumeen pidettyä suht aisoissa tällä kertaa. Mutta tiedän kyllä, että sitten kun oikeasti on ajankohtaista pikku kakkosen yritys, niin lähden taas täysillä siihen rumbaan. Onneksi mies on kyllä aina valmis seksiin... vaikka herättäisin sen keskellä yötä hommiin. [:D] Minä meillä olen vähän se hannari...

Sonja09: miten tuo aamulämpö taas menikään? Missä vaiheessa normilämpö on koholla? Ja kuinka paljon sen pitäis olla?

idaho: oireesi vaikuttaa lupaavilta. [;)] Milloin ajattelit testata? Vaikka kyllä minäkin olisin itkenyt, jos grayn anatomia olisi jäänyt näkemättä, vaikken raskaana olekaan. Kyllä se sen verta jännään paikkaan jäi.

Nuudelia: minä olen menossa töihin juuri 1.8.2011. Ja tällä hetkellä on mielessä, että viimeistään samoihin aikoihin aloitettais myös yrittäminen. Olen pomollekin jo asian tunnustanut, että toivottavasti en hirmu kauan töissä viihdy lasten välissä. Mutta, jos teillä on jo nyt vauvasuunnitelmat päätetty, niin minä olen sitä mieltä, että kyllä siellä töissä ehtii olemaan. Siitä vain yritys käyntiin! [:D]
 
Meillä se vauva saa odottaa,mutta vielä täytyy odotella menkkoja,että koskahan ne suvaitsee alkaa [:-] Ei sillä että odottaisin niitä [;)] ..mutta,mistä sitä koskaan tietää mihin päin tää kääntyy [;)]
 
Takaisin
Top