Toista vauvaa kuumeillen.

Pahoittelen, että vain omanapailen.

Milloinkohan uskallan tehdä testin? Myöhässä kymmenettä päivää, ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Pelkään vain pitkää kiertoa, enkä uskalla tehdä testiä.
 
Gatusa: synnytyksen jälkeen kierto on vasta palautumassa. Siksi pitkä tauko menkoissa :)

ReginaVeritas: tsemppiä jännäilyyn...!
 
reginaveritas: kyllähä sä voit sen testin tehä ainaki saat jotai viitettä missä mennään mahollisesti.

kippu no sit ei ihmekää vielä, tsemppiä.

on: 36+0 ja eilisestä lähtien ollu levoton ja ärsyyntyny olo, suppareita vaihtelevalla tiheydellä (tällä hetkellä tauko näköjään), vatsa toimii kunnolla tokaa päivää putkeen ja pätkittäiset yöunet. ukko meni viisaudessaa ehdottamaa et pusaan vauvan maailmaan ni totesin et ennen ku vedet menee ni se on vähä vaikeeta. lisäks on etomista nyt toista päivää ja nyt koko vatsa sit tuli yhtäkkiä kipeeks eli taitanee olla jotai meneillää, alkaa jännittää et alkaako synnytys oleen iha lähiaikoina jo. mulle vähä kätilöopiskelija tuumaili jo rv 34+5 sisätutkimuksen jälkeen että onneks pari viikkoa rv 37 asti mut kätilö sit hiljens hänet samantien. kyllähä mä innoissani tosin oon et pääsis näkeen neidin vihdoin inshaAllah.
 
ReginaVeritas: Testiä vaan kehiin. :wink Tein itse samana päivänä kuin menkkojen olis pitänyt alkaa ja sain haalean viivan. Pari kolme päivää sen jälkeen digitaalinen näytti raskaana 2-3 viikkoa. :thumleft
 
No kun en usko tippaakaan siihen raskauteen, joku pitkä kierto vain. :sad001 Sitten se negatiivinen vain harmittaa.

Gatusa elää jänniä aikoja!
 
reginaveritas testaamaa mua jännittää sun puolesta.

täällä tänää tai huomen sairaalaa tarkastukseen mikäli ukolla on rahaa inshaAllah. suppareita on aika paljon ollu ja levoton olo jatkuu vaan. lääkäri oli kirjottan lähetteen ilmeisesti ultraan ja käyrille, oli tainnu jotai huomata ultrassa mut ei kerton vaan. sano ukolle lauantaina että maanantaista voi alkaa viemä sairaalaa tarkastukseen. mua jännittää et tuleeko sit kommentti että oon auennu sen verra että pitää jäädä ku synnytys käynnistyn. nyt 36+1 menossa alhamdulillah.
 
Lupaan testata sunnuntaina, mikäli siihen mennessä ei ole kp1 pärähtänyt. :)

Minullahan siis on noita hormonitoiminnan häiriöitä ja imetänkin vielä paljon, on siis paljon muita (paljon tödennäköisempiä) syitä tähän myöhästelyyn, kuin raskaus. (Vaikka se olisikin se paras syy!)
 
Todella ärsyttävää myöntää, mutta en malttanut olla testaamatta jo tänään.

Vielä ärsyttävämpää on se, että nyt täytyy myöntää olleensa itse väärässä ja teidän oikeassa.


Nuo kaksi positiivista testiä ei kyllä onneksi ärsytä yhtään!
 
Hahaa :D No nyt on kylöä hyvänlaatuista harmia! Onneksi olkoon! Lähetäs vähän tommosta kyynisestä plussaksi- tuulta meille muillekin :D
 
onnea tuhannesti reginaveritas mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan mahtavaa!!! :)

tänää tarkotus mennä sairaalaa tarkastukseen inshaAllah, mä otin ukon repun, kaivelin vaatteit mitkä otan mukaa sairaalaa itelle ja tänää pitää pakata reppu valmiiks varoiks on sellai olo. oisin kyl niin valmis synnyttään jo laskis tää mun stressitasoki varmaa paremmin ku ei tarttis miettiä kaikkea kokoajan ja tietenki oon malttamaton et pääsen pitää pikkusta sylissä, halata, suukottaa ja nuuskia ihanaa vauvantuoksua. mut eipä supparit ol yltyn viel kipeiks yöllä vähä nipisteli kyllä mut ei sen pahemmin.
 
Gatusallle hurjasti tsemppiä! Onneksi viikot on jo kuitenkin tosi hyvät, jos vaikka piankin pääset tositoimiin! :) Ja kiitos tarrasukista. Toivotaan, että pitää. ^_^
 
kiitos regina. tekis mieli melkei kysyä lääkärilt et voiko käynnistää lääkkeillä synnytyksen lähiaikoina. mä oon meinaa jo niin loppu siis fyysisest ja henkisest, joka päivä vaa toivon jo et alkas kunnon kivuliaat supparit et tietäs missä mennää. meillä ukon kans kiristyn välit sen verra ettei jaksa hirveemmin.
 
Nonii onnea sinne ReginaVeritas! Meillä oliskin sitten LA:t aika lähekkäin, jos vaan pysyvät matkassa mukana. :wink

Gatusa: Paljon tsemppiä sulle! Kyllä sä sen vauvan sieltä vielä syliin saat. :)
 
suvii juu niihä minä saan inshaAllah mutta minkäs teet ku olo on niin kärsimätön ja levoton. lisäks tullu huomattua että ukon kans on joka päivä kränää mun olon ja supparien takia. ukko ku ei tykkää että vastaan kuten asiat on jos hän kysyy kuulumisia mut sit ku ite on kipee ni voi että se on niin parkaa ja kuolemankielissä aina...viimeks viime viikonloppuna.
 
Yksi uusi täällä moi!
Niin kauhea kuume, ettei näiltä palstoilta malta pysyä poissa :smiley-angelic006 Jaloissa pyörii 1v2kk poika. Täällä menossa nyt yk2 vasta, jota ennen söin pillereitä.
Tällä hetkellä dpo9 noin suunnilleen ja arvata saattaa että noita testejä on jo nyt kulunut... kröhm... muutama. Kovin on vaan malttamaton olo! Tää on samalla niin ihanaa, mutta myös kamalaa, koska päässä ei pyöri mikään muu kun mahdollinen raskaus.
 
täällä oli ketjut ekalle, kolmannelle ja neljännellekin lapselle mutta toista kuumeilevalle ei löytynyt mitään, niin nostelin tätä ketjua :hilarious: olisko ketään kiinnostuneita osallistumaan tällaiseen keskusteluun? :p

täällä toista kuumeiltu 4/2020 saakka. esikoinen syntynyt 02/2018.
 
täällä oli ketjut ekalle, kolmannelle ja neljännellekin lapselle mutta toista kuumeilevalle ei löytynyt mitään, niin nostelin tätä ketjua :hilarious: olisko ketään kiinnostuneita osallistumaan tällaiseen keskusteluun? :p

täällä toista kuumeiltu 4/2020 saakka. esikoinen syntynyt 02/2018.

Täällä yksi! :happy: Esikoine 08/2019 ja toista yritetty 5/2020 alkaen. Kaksi keskenmenoa mahtunut matkaan.
 
Takaisin
Top