Toista vauvaa kuumeillen.

ja mua jännittää to..onko matkalaista vai ei...kun TAAS vuodan...siis olihan tuossa nelisen päivää vuodotta...siis onneks vain pyyhkies, muttta silti..no odotan TO asti :Heartred
 
toivottavast johtus vain esim hematoomast tai etisest istukast et ois siinä kohdunsuun luona ni aiheuttas tuota vaivaa...tsemppiä blueroseteddy, minäki jännään sun kans et mitä uutisia tulee...
 
Kuullukaa tuommosesta istukasta :) toovotaan psrasra..en tiedä miten uutisen otan..lähipiiri huolestuu jos en ns. Reagois lainkaan..en tiedä,miten mieleni tekee..
 
Tsemppiä blueroseteddy !!!! Peukut pystyssä, että matkalainen mukana!
puaprulle ja Sandylle myös plussatuulia!

Mites Gatusalla menee, ootko testaillut jo?

ON: ovis vissiin pitäis olla tänään, ei kyllä tuntoja siitä ole yhtään...eilen heiluteltiin peittoja ja jos tänäänkin koittais :)
 
juuh, samaa mäkin mietin kaikki ok. Miks ei voi olla ns. kunnon oireita varmuudesta..tai tänäärupes röysähyttää ja vähä oksetta kahvin jälkeen...närästystä?
 
Onnea Gatusa ja kovasti tarrasukkia matkaan!!! Luin noista muista topiceista ilouutiset!

ON: meillä yrittäminen jäähylle hetkeksi tai siis "yrittäminen"....Mulla vielä virallista diagnoosia vailla ( erikoislääkärin) mutta suurella tod. näköisyydellä sairastan erästä sairautta, jossa on suuri keskenmenon vaara ja siksi alusta lähtien pitää olla mukana lääkäri suunnittelussa mukana. No katellaan koska päästään yrittämään joten toivottelen tässä ihanaa kevättä kaikille ja onnellista odotusta raskautuneille!
 
Gatusalle suuret onnittelut plussasta! :) Ihan huikea uutinen! :D Tarrasukkia kilokaupalla pikkuiselle! Ihanaa!! :)
 
pahoittelut huonoista uutisista heppura mutta toisaalta hyvä että saitte selville tuon nyt. inshaAllah saatte plussan pian kuitenkin. ja kiitos onnitteluista, täällä tosiaan plussattu eilen :)

kiitos elisha :)
 
Varovasti tänne liityn, vaikka tilanne on hyvin epätodennäköinen millekään plussautumiselle ilman purkkihormonien apua.

Esikoinen siis tänään 2kk, saanut alkunsa Clomifenin avulla (synnynnäinen, tarkemmin määrittelemätön hormonitoiminnan häiriö taustalla, ei luomukuukautisia yli kymmeneen vuoteen, ei todennäköisesti kykyä ovuloida luomusti) + täysimetys, joten varsinaisesti ei voida puhua edes yrittämisestä, vaikka ilman ehkäisyä mennään. :) Asenne sellainen, että ihan mahtavaa jos ihme tapahtuu, mutta aloitetaan virallinen yritys vasta kun en enää imetä, ne hormonit kuitenkin kun pitää saada sieltä purkista. Toki ihan kamalasti toivoisin sitä ihmettä, mutta onneksi on järki kädessä kun realiteetit on tiedossa.

Kuumeilen siis vain, katsotaan miten tänne maltan kirjoitella. :)
 
Täällä vähän ketju hiljentynyt mutta ajattelin nyt vauva uutisen ilmoittaa kun täällä tuli kuumeiltua kuitenkin se muutama kuukausi :)

Elikkäs laskettuna päivänä 1.5 meidän täsmällinen vappuvauva syntyi :) Ja ihan kuin lääkäri lupaili niin tyttöhän sieltä maailmaan putkahti. Synnytys oli helppo ja nopea :) Tyttö syntyessään 3705g ja 48,2cm :)

Loppuun toivottelen kuumeilijoille onnea raskautumiseen! :) Minunkaan ei lääkäreiden mukaan pitänyt saada lapsia ja nyt minulla on kaksi ihanaa tyttöä jotka saaneet luomuna alkunsa :D
 
onnea Elisha tytön syntymän johdosta!

minä täällä voin paksusti ja paksummin, mahasta on kehkeytynyt kunnollinen etukassi. muuten mennyt ihan hyvin, mutta viimeisen kuukauden ajan ollut jatkuvana riesana flunssa, joka nyttemmin on kuitenkin rauhoittunut nuhaksi. ehdin tossa pari viikkoa sitten syödä antibioottikuurin ja silmätulehdukseen oli muutaman päivän ajan silmätipat. toivon, että nämä sairastelut olisi tässä ja saisin loppuajan olla rauhassa.
 
jaksamista della nuhan kanssa. mulla poksahti rv 8+0 tänään ja kyllä sen huomaakin...järkyttävä päänsärky, liitos ja kasvukivut yms. nyt tiedän miks sanotaa että rv 8 on pahin oireiden osalta. no ainaki kaiken pitäs olla kunnos inshaAllah. mulla vatsa on kans kiitettävän kokonen jo vaikka alussa ollaanki.
 
Della, kuulostaa hyvältä vaikkakaan ei flunssan osalta! Se on omalla tavallaan kyllä ihanaa aikaa tuo odottaminen vaikka siihen montaa "vaivaa" kuuluukin. Itellä ainakin tää toinen raskaus oli hintsun verran "vaikeempi" jos nyt voi sanoa. Onnea siis loppu odotukseen!

Gatusa, ihanaa että sielläkin raskaus edennyt kivasti ja hyvillä viikoilla jo menet :) Ja kyllähän sen raskauden pitääkin vähän tuntua :wink Onnea sinullekin jatkoon! :) Joulukuussa sinulla sitten onkin pikku nyytti sylissä, näin ainakin toivon todella! :)
 
Takaisin
Top