Toista lasta yrittämässä

Sadelli

Vasta-alkaja
Moikka!

Olen ns "uusi vanha" jäsen. Joskus liittynyt tänne esikoisen ollessa vauva, muttei ole sitten tullut kuitenkaan käytyä täällä.

Meillä on 3v (-15) poika ennestään, mutta hänellä eri isä kuin nykyinen mieheni. Mieltää kuitenkin nykyisen mieheni isäkseen sillä bio isä ei ole mukana kuvioissa.

Olen 24v ja jätimme pillerit mieheni kanssa pois kesäkuun alussa. Nyt on siitä asti yritetty toista lasta, sitä ei vain kuulu.

Kävin elokuun lopulla gyne käynnillä, josta selvisi endometrioosi epäily. Sitä löytyy suvusta.

Kierto on ollut nyt kovin sännöllinen. 31 päivää, viime kierrossa 32 päivää.
Nyt tässä kuussa on mennyt jo 34 päivää ja kuukautisia ei näy, silti tämän aamun r testi näytti vahvaa negaa...

Vauvakuumeisena kuitenkin mietin olisiko raskaus silti mahdollinen, mitään oireita en ole huomannut, pai vastoin täysin selvät menkkaoireet mutta itse vuotoa ei näy.

Vinkkejä miten saisi omaa hedelmällisyyttä autettua? Onko kellään kokemuksia maca jauheesta tai vehnäalkioöljystä?

Samaistujia tilanteeseen?
Joka kuukausi toiveet korkealla ja menkkojen alkaessa tullaan ryminällä alas...
 
Mä oon 24 kanssa. :)

Me yritetään toista lasta. Tai aletaan siis yrittämään, kunhan kuukautiskiertoni palaa (täysimetän esikoista). Meillä on 5kk vanha poika, toivotaan mahdollisimman pientä ikäeroa, joka on imetyksestä huolimatta mahdollinen.

Mulla on taipumusta anemiaan, joka on paha juttu hedelmällisyyden ja jo alkaneen raskauden jatkumisen kannalta. Joten syön rautalisää ja kun menkat alkaa taas, käyn tsekkaamassa hemoglobiinin ja varastorauta-arvot. Esikoisesta napsahti pysyvä plussa tikkuun alle 2kk rautalisän syömisen aloittamisen jälkeen.
 
Juu täällä on luontaiset konstit otettu käyttöön! Maca-jauhetta aamupuuroon, greippimehua lasillinen ja foolihappolisä kuukauden ajan heti kierron alettua joka aamu ja tärppäsi. Tätä ennen oli jo letrot 4 kierron ajan, tasasivat kiertoa, mutta jätin ne pois, kun stressasin liikaa päivistä ja otin tilalle edellä mainitut jutut. Seuraavana olisi ollut vehnänalkioöljy kokeilulistalla ja vadelmanlehtitee. Normaalisti aina käytössä C- ja D-vitamiini. Onnea yritykseen!
 
Takaisin
Top