Toispuoleinen kipu

Lumonite

Satasella mukana keskusteluissa
Tammimammat 2018
Täällä on moni odottaja samassa tilanteessa, eli raskaus on vielä kovin alussa. Siksi päätin kysyä, jos jollain olisi kokemusta seuraavan kaltaisesta..
Itselläni siis 5+1 tänään. Eilen suihkussa alkoi yhtäkkiä toispuoleinen kipu, paikantaisin sen itse vasemman munasarjan kohdalle. Kipu on tykyttävää, hetkellisesti sen verran kovaa, että hiukan irvistää. Ei kuitenkaan niin kipeää, että itku tulisi.. Sitten kipu kuitenkin loppuu kokonaan. Samanlaisia hetkellisiä vihlaisuja on tullut tänäänkin.
Kenellekään kokemusta tällaisesta? Ajattelin etten lähtisi nyt viikonlopun aikana asiaa selvittämään sen enempää jos kipu ei ylly sietämättömäksi.
 
Keltarauhanen tietääkseni saattaa kipuilla ainakin?
 
Minulla ollut samaa (siinä 5+5 paikkeilla), nimenomaan vasemmalla puolella tuntui. Välillä vihlaisi / tuntui tosi ikävästi. Mutta meni parissa päivässä ohi ja arvelin että kuuluu 'kasvukipuihin'.

Jos tosi paljon sattuu, silloin on tietysti hyvä tarkistuttaa.
 
Minulla oli kipua oikealla puolen ja ovulaatio oli ollut oikealla puolen. Ultrassa todettiin kohdunulkoinen raskaus.
 
Mulle tarttu tuo sun kipu :D nyt illan vihlonu ja jomottanu vasenta munasarjaa.. viimeksi kyllä löyty ultrassa kysta sieltä, mut ei aikaisemmin ole kipuillut.
 
Muokattu viimeksi:
Voi ei Diann ja Jääkukka, tarkoitus ei ollut tartuttaa mitään :grin

Toivon todella, että kivut kuului asiaan.. Muutaman kerran teki kyllä todella häijyä. Nyt ne on onneksi jo melkein kokonaan loppuneet, joten en stressaa enää niin paljon. Varhaisultrassa toivottavasti joku kertoo mitä se oli.
Mitään vuotoa ei tosiaan missään vaiheessa ole ollut, ja kun kivut loppui, niin todistelen nyt itselleni ettei kohdun ulkoisesta ole kyse.. Koskaan ei voi tietää, mutta parempi olla positiivinen :angelic:
 
Takaisin
Top