Toinen ultra

Dodii, äkkiä sitten kertomaan ultrakuulumisia te joilla oli tänään ultra...?emoticon <3<3
 
Kannattaa ehdottomasti kysellä aikaa äitipolilta, jos mitään ei kuulu. Minun kutsukirjeeni oli kadonnut (?) johonkin matkan varrelle, eikä posti tuonut koskaan perille.

Itse kävin ultrassa reilu viikko sitten. Meidän pallero oli rakenteiltaan normaali maailman suloisin tytöntyllerö. Kokoarvio raskausviikolla 20+3 oli 360 g. Hyvin liikkui ja potkaisi kertaalleen ultraäänianturiakin kostoksi...:)
 
Tänään oli rakenne ultra ja POIKA on tulossa!!! emoticon Koko vastasi täsmälleen viikkoja. Sanottiin heti alussa kätilölle että halutaan tietää kumpi on tulossa jos vaan näkyy ja siinähän se näkyi heti ensimmäisenä kun kätilö laittoi anturin paikalleen ja sanoi että tuosta ei voi erehtyä ;) Kaikki mikä ultrassa näkyy, näytti olevan niinkuin pitääkin <3 <3 <3
 
Meillä kanssa tänään rakenneultra ja varma tyttö tulossa. Vastasi muutaman päivän pienempää kun viikot, mutta kätilö sanoi että ihan hyvin kuitenki kasvanu. Kaikki rakenteellisesti kunnossa ja pikkuisella kova vauhti päällä .
 
Meillä oli eilen rakenneultra ja Kaikki oli kunnossa..
varma POIKA siellä masussa asustaa! <3 emoticon

 
Me käytiin eilen rakenneultrassa ja masussa kaikki niinkuin pitääkin <3
Painoarvio oli 383g. Pienellä oli ihan mahdoton vauhti päällä! Kätilökin säpsähti muutaman kerran kun tuli oikein kunnon potkuja.
Saatiin ihana kasvokuva pienokaisesta <3 Isä tuumas että huulet on peritty äidiltä ( mulla siis melko täyteläiset huulet :) )

Me ei haluttu ottaa selville sukupuolta, koska jännitys saa säilyä loppuun asti. Oonko mä täällä lokakuisissa ainoa, joka ei halua tietää?!? Tuntuu että kaikilla on rakenneultran jälkeen tiedossa kumpi masussa asustaa.
 
Hei, mitä henkilökunta teillä on ollu toisessa ultrassa? Lääkäri? Kätilö? Joku muu? :D Ko meillä ois nyt perjantaina se seuraava kerta ja tulipa taas mielee, ettei kukaa oo kertonu, että ketä siellä on vastassa! Eipä sillä muute nii väliks, mutta ois se iha kiva tietää. Vois varustautua sitte kyselemää juttusia... :)
 
meillä tieto saatu jo istukkabiopsia myötä, joten ei tarvinnu mietiskellä :)

Kaikki kunnossa toisella ultralla käytiin tänään aamulla, siskokin sai lopuksi tulla katsomaan pikku-veikkaa kuvaruudulta :)
Kaikki kunnossa ja painoarvio oli 385g 20+6 viikolla. Joten hyvin ollaan kasvettu. Tilaa näytti vielä pikkukaverilla olevan sen verran, että pystyi harrastamaan mitä ihmeellisempiä venytysliikkeitäkin =)

 
Pähkinä77, vastailen nyt tänne vaikka olit neuvolakuulumiset puolella kysellyt muiden painoarvioita. Meidän pikkusen painoarvio oli rv 20+1 337g ja sanoi, että ihan keskikäyriä menee.
Kummastuttaa, että sanottiinko teille, että olisi edellä käyriä? :o
Eipä tuota eroa nyt kuitenkaan hirmusesti ole viikkoihin nähden. Ja aikalailla muillakin ollut tuota luokkaa painoarviot.
 
Mulla oli 20+2 rakenneultra ja painoarvio 323g.. Sanos että keskikäyrillä mennään..
 
meillä oli eilen rakenneultra ja poika tulossa <3
painoarvio oli 472g ja kuulemma ihan hyvät näille viikoille. tuntuu paljolta tuo luku kun katsoo teidän muiden painoarvioita :o
pikkune tykkäs nukkua kokoajan ja ei millään olis suostunu heräilee ja vaihtelee asentoaan, ihmettelin suuresti ku yleensä vauhti päällä :D
mut tärkeintä että kaikki oli niinku pitääkin !
 
Meillä oli rakenneultra viime viikolla ja pojan painoarvio oli tuolloin (rv 21+3) 488 g eikä kyllä puhuttu mitään isokokoisuudesta, päinvastoin, kaikin puolin hyvinvoiva ja terveenoloinen vavva <3 Hää ei halunnut esitellä kasvojaan, vaan laittoi käsivarsia kasvojen eteen aivan kuin kiusallaan. Hassu. Lopuksi katseltiin vavvaa myös 4D:nä, mikä tuli meille todellisena ylätyksenä, ja saatiin tavallisten kuvien lisäksi mukaan muutama 4D-kuvakin! Kaikki tämä odotus ja vauvan olemassaolo tuntuu nyt jotenkin entistä todellisemmalta, kun tunnistimme kasvokuvasta sekä isänsä että minun piirteitä :)

 
Rakenneultrassa käyty tänään (rv 20+4) hoitajan tekemänä.
Painoarvioksi tuli 390 g ja vastas kuulema rv 20+6 kokoa eli ihan normaalisti mennään. Kaikki muutkin mitat yms oli ihan ok. Mies oli innoissaan kun kuultiin et poika olis tulossa ("tuskin tuo tuosta enää tytöksi mitenkään muuttuu"), koska sillä on aikasemmasta liitosta jo 2 tyttöä.. jotenki sitte oli itekin asennoitunu et tyttölinjalla jatkuis. :)

 
Tänää sitä sitte käytiin kattomassa nappulaa toisen kerran. :) Pieni siellä sutkutteli ja näytteli itteään mallikkaasti. :) Jopa niin mallikkaasti, että aikasemmi arveltu haluttomuus tietää se sukupuoli vaihtu kyllä kerta heitolla, ko hän halus ite vilautella pikkusen ja eihä sitä uteliaina äiti ja isi voinu muuta, ko kysyä, että NÄHTIINKÖ MYÖ OIKEIN! :D Ja hyvin varmasti nähtiin. heh. :) Meijän pikkunen poika... <3 Kaikki oli kunnossa ja sano kätilö, että reipas ja eloisa poika tulossa. :) Painoarvio oli 340g ja muutenkii koko vastas viikkoja.
 
mä olin perjantaina siel rakenneultras. Kaikki hyvin :)
Mutta ei päästy näkemää kumpaa sukupuolta vauveli on ku istuskeli nii kivasti siel. Ja katottiin myös 4D:nä mut  kokoaika kädet naaman edessä ni en saanu kivaa kuvaa kasvoista ..
 
Tulipa muute mieleen, että saitteko millasia/ millasen kuvan vauvasta mukaan tokasta ultrasta?
Myö ko saatii vaa yks jalkapohjakuva. :D
 
Me saatiin kolme kuvaa. Yks on "kokovartalokuva", suht selvä, yhestä kuvasta en ymmärrä mitään ja kolmas on sopivasti napattu jalkovälistä niin että siitä näkee sukupuolenVauveli kun siellä istuksi perätilassa niin sai jalkovälistä hyvän kuvan ko ultras alhaaltapäin:D
 
Takaisin
Top