Toinen haaveissa, ensimmäistä pitkään yrittäneet

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti HelmiUnelma, 30 kesä 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

En ole testaillut. Nyt 8päivää siirrosta mennyt.Tuntemukset aaltoilevasti tulee.Tuntemuksena on ollut hieman kiristävää ja kutittavaa oloa vatsassa.Rintojen arkuuttaa ja turvotusta.Fiilis tänään sellainen että vauvan alku varmasti tuolla vatsassa kun rinnatkin koko ajan enemmän ja enemmän kipeät.Milloinkohan sitä uskaltaisi testata luottavaisin mieli ja tulos olisi sama kuin testipäivänä? Keskiviikkona?
  2. HelmiUnelma Aloittelija

Oijoi, ihanaa! Toivon todella että nyt siellä pikkuinen olis tarrannu tiukasti kiinni! :Heartred
    Mulla raskaus näkyi viimeks ihan selkeänä haamuna jo pp 8. Uskoisin että keskiviikkona vois näkyä jo hyvinkin selkee tulos :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Tänään 10pp ja alkion siirrossa siirettiin 3päiväinen alkio.Oireina on ollut rintojen särkyilyä ei kylläkään, mitään kauhean kipeää särkyä kuitenkaan, vatsan erilaisia tuntemuksia ja tänään syödessä purkkaa tuli paha olo purkasta. Perjantaina olisi testipäivä virallisesti ,mutta varmasti keskiviikkona näkyisi tulos jo jos testaisin silloin.Tuohon testaamiseen vain tuo pelko ja paniikki tuo stoppia mitä testi näyttää ja kun on paniikki niin haluaa vain koko ajan siirtää testausta.
  4. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Tälläinen tulos nyt aamulla.Plussa?

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 3
  5. HelmiUnelma Aloittelija

Vaaaau Heitsuuuu!! :Heartred :Heartred Kyllä se on plussa! Olen sun puolesta niiin iloinen! Onnittelen jo plussasta! :)
    Otetaanko teidän klinikalla verikoetta?
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Ei oteta.Ultraan pääsen.Virallinen testipäivä vasra perjantaina ja silloin klinikalta soitetaan tuloksesta :)
  7. Rauha80 Peruskäyttäjä

Onnea paljon :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. HelmiUnelma Aloittelija

Täällä testattu nyt parina aamuna ja haalea vahvistuva toinen viiva saatu :Heartred Kunpa pikkuisella olis nyt tiukka ote. Huomenna vielä verikoe josta tulee soitto tiistaina :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Onnea ja tarratassuja kovasti :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Jahtu Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Onnea Heitsu ja HelmiUnelma! Ihanaa saada plussia tähän ketjuun. Ja siitä lähdetään että kaikki menee hyvin koko raskauden.

Mulla on nyt kahdet menkat ollu eli yöimetyksen loputtua ne alko. Eka kierto oli 40 ja toka 36 eli tosi pitkiä. Ku ennen tyttöä mulla oli 24-26. Mut uskon että hakee vielä muotoaan ja toivottavasti lyhenee. Ovistestit lähtee kunnolla käyttöön tässä kierrossa ja katotaan saanko niihin mitään näkyviin.
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. HelmiUnelma Aloittelija

Kiitoksia :Heartred

Jahtu, mulla meni ihan samanlailla kierrot imetyksen jälkeen :) Kiva että hormonitoiminta palaututuu siellä ja toivottavasti tasoittuu pian :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Rauha80 Peruskäyttäjä

Voi että, paljon onnea HelmiUnelma!
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. HelmiUnelma Aloittelija

Tänä aamuna viiva oli kadonnut oikeastaan kokonaan joten iloitsin liian aikaisin :sad001 Mielenkiintoista kuulla mitä eilinen verikoe tulos oli kun soittavat..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  14. HelmiUnelma Aloittelija

Hcg oli 12,9. Ihmetyttää miten tumman viivan tuommoisella arvolla sain oikeana testipäivänä eli sunnuntaina.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1

Jaa tämä sivu