Toinen haaveissa, ensimmäistä pitkään yrittäneet

Jännää, Heitsu! :) Onko tuntemukset jatkunu? Ootko tehny testiä?

Täälläkin oli alkionsiirto tiistaina. Mulla oli tässä kierrossa Letrozol käytössä ja se toimi huippu hyvin! Ovulaatio oli jo kp 13 - ei oo ikinä ollu noin aikasin! :) Täällä ei oikein mitään tuntemuksia. Yritän miettiä muuta ja en halua alkaa testailla liian aikasin.
En ole testaillut. Nyt 8päivää siirrosta mennyt.Tuntemukset aaltoilevasti tulee.Tuntemuksena on ollut hieman kiristävää ja kutittavaa oloa vatsassa.Rintojen arkuuttaa ja turvotusta.Fiilis tänään sellainen että vauvan alku varmasti tuolla vatsassa kun rinnatkin koko ajan enemmän ja enemmän kipeät.Milloinkohan sitä uskaltaisi testata luottavaisin mieli ja tulos olisi sama kuin testipäivänä? Keskiviikkona?
 
Oijoi, ihanaa! Toivon todella että nyt siellä pikkuinen olis tarrannu tiukasti kiinni! :Heartred
Mulla raskaus näkyi viimeks ihan selkeänä haamuna jo pp 8. Uskoisin että keskiviikkona vois näkyä jo hyvinkin selkee tulos :)
 
Tänään 10pp ja alkion siirrossa siirettiin 3päiväinen alkio.Oireina on ollut rintojen särkyilyä ei kylläkään, mitään kauhean kipeää särkyä kuitenkaan, vatsan erilaisia tuntemuksia ja tänään syödessä purkkaa tuli paha olo purkasta. Perjantaina olisi testipäivä virallisesti ,mutta varmasti keskiviikkona näkyisi tulos jo jos testaisin silloin.Tuohon testaamiseen vain tuo pelko ja paniikki tuo stoppia mitä testi näyttää ja kun on paniikki niin haluaa vain koko ajan siirtää testausta.
 
Tälläinen tulos nyt aamulla.Plussa?
 

Liitteet

  • IMG_20181017_091614.jpg
    IMG_20181017_091614.jpg
    500.5 KB · Katsottu: 128
Vaaaau Heitsuuuu!! :Heartred :Heartred Kyllä se on plussa! Olen sun puolesta niiin iloinen! Onnittelen jo plussasta! :)
Otetaanko teidän klinikalla verikoetta?
Ei oteta.Ultraan pääsen.Virallinen testipäivä vasra perjantaina ja silloin klinikalta soitetaan tuloksesta :)
 
Onnea Heitsu ja HelmiUnelma! Ihanaa saada plussia tähän ketjuun. Ja siitä lähdetään että kaikki menee hyvin koko raskauden.

Mulla on nyt kahdet menkat ollu eli yöimetyksen loputtua ne alko. Eka kierto oli 40 ja toka 36 eli tosi pitkiä. Ku ennen tyttöä mulla oli 24-26. Mut uskon että hakee vielä muotoaan ja toivottavasti lyhenee. Ovistestit lähtee kunnolla käyttöön tässä kierrossa ja katotaan saanko niihin mitään näkyviin.
 
Kiitoksia :Heartred

Jahtu, mulla meni ihan samanlailla kierrot imetyksen jälkeen :) Kiva että hormonitoiminta palaututuu siellä ja toivottavasti tasoittuu pian :)
 
Tänä aamuna viiva oli kadonnut oikeastaan kokonaan joten iloitsin liian aikaisin :sad001 Mielenkiintoista kuulla mitä eilinen verikoe tulos oli kun soittavat..
 
Takaisin
Top