Toinen haaveissa, ensimmäistä pitkään yrittäneet

Täälläkin yksi joka haaveilee toisesta lapsesta. Olen lueskellut pitkään muiden tarinoita ja tsemppiviestejä ja nyt päätin vihdoin osallistua keskusteluun. Meillä kotona 1v4kk poika ja minulla takana 3 raskautta. 1. raskaus osoittautui tuulimunaraskaudeksi, toisesta syntyi poikamme ja kolmas raskaus meni kesken pari viikkoa sitten. Harmittaa että raskaus ei tarkoita välttämättä toista lasta vaan se saattaa myös tarkoittaa suurta surua hetken päästä. Voitte ehkä samaistua tunteeseen. Mitenköhän sitä jaksaisi tulevaisuudessa iloita uudesta raskaudesta kun koko ajan pelkää pahinta?
 
Unohtui ihan vastata Jahtulle! Ollaan oltu mökillä ja kaikkee touhua riittänyt :) Mutta siis on todella paljon pienempi kynnys lähteä PAS hoitoihin. Vaikka mulle hyvin todennäköisesti tehdään lääkkeellinen siirto niin ei se ole mulle ainakaan edes verrattavissa ivf piikityksiin.

Ja itseasiassa.. Me päätettiin että voitais alkaa tuleviin kertoihin taas palailla hoitoihin. Oikein hyvä fiilis päätöksestä :Heartred

Mä oon kans hoitovapaalla ainakin tän vuoden loppuun. Sen jälkeisiä kuvioita pitää miettiä lähempänä. Olis ihana olla sinne 3 vuotiaaks asti mutta meillä ei taida rahat riittää.
 
Tänne nyt sekavaa tilannetta.Otin viime kierrossa 15kp primolutit ja soitin vuodon alettua että nyt on 1kp että milloin eka ultra IVF:än osalta ois hoitajan soitto että emme tee hoitoa nyt vasta seuraavasta soiton olisi perjantaina pitänyt tulla jatkoihin liittyen mutta ei tullut.Aina Naikkarilta luvataan mutta mikään ei toteudu.Tein valituksen juuri äsken heidän toimminastaan kaiken lisäksi kävin eilen puntarilla keväästä +3kg bmi 33.Keväällä IVF suunnittelussa just lääkäri sanoi ettei paino saisi nousta ja kaiken lisäksi en ole koskaan painanut näin paljon plus itse hillinta heikko ruuan ja herkkujen suhteen.Just 33bmi:ii on se raja minkä suostuvat hyväksymään kevyissä hoidoissa.Toivotaan että lääkärille ei ole liikaa tämä jos nyt puntarille laittaa minut seuraavaksi.
 
Voi hemmetti kun teitä nyt Heitsu koetellaan :sad001 Hyvä että valitit. Ei ole tainnut mennä oikein mikään ensimmäisen suunnitelman mukaan? Kokoajan jotain.

Painoa pitäisi täälläkin pudottaa. Ymmärrän hyvin että se edesauttaisi näiden toiveiden toteutumista. Vauvakiloja mulla ei ole, mutta muuta fylliä ihan liiaksi. Hedelmällisyyden kannalta ihan muutamien kilojen pudottaminenkin olisi hyvä! Ei tarvitse mitään älytöntä projektia ottaa. Heitsu 3kiloa on ihan helposti nesteitäkin, ja voi hyvinkin olla kiinni siitä mitä olet syönyt ja miten liikkunut. Seuraavalla punnituksella se voi hyvinkin olla jo pois :wink
 
Voi hemmetti kun teitä nyt Heitsu koetellaan :sad001 Hyvä että valitit. Ei ole tainnut mennä oikein mikään ensimmäisen suunnitelman mukaan? Kokoajan jotain.

Painoa pitäisi täälläkin pudottaa. Ymmärrän hyvin että se edesauttaisi näiden toiveiden toteutumista. Vauvakiloja mulla ei ole, mutta muuta fylliä ihan liiaksi. Hedelmällisyyden kannalta ihan muutamien kilojen pudottaminenkin olisi hyvä! Ei tarvitse mitään älytöntä projektia ottaa. Heitsu 3kiloa on ihan helposti nesteitäkin, ja voi hyvinkin olla kiinni siitä mitä olet syönyt ja miten liikkunut. Seuraavalla punnituksella se voi hyvinkin olla jo pois :wink
Ei oo mikään suunnittelu mennyt ekalla maaliin asti.
 
Tänään vihdoin ja viimein soitettiin Naikkarilta jätin uudestaan aamulla soittopyynnön.Viikolla 39 on varattu toimenpiteet alustava varaus ja 3.9 alkaa primolut kuuri siis 15kp nyt menossa 8kp siis tasan viikon päästä :)
 
Heippa!
Voi Heitsu ei oo totta!! Miten ärsyttävää toimintaa, tuntuu todella pahalta sun puolesta! Ei se noissa hoidoissa tunnu (ainakaan omasta mielestä) samantekevältä että kuukaus sinne tai tänne vaan se turha odottaminen lisää nopeesti huonoo fiilistä. Sitkeyttä vaaditaan nyt ihan tosissaan..

Kiitos Rauha kuulumisten kyselystä. Mä olin yhteydessä hoitojen aloituksesta samantien ja heti lähti asiat rullaamaan. Nyt yritetään saada siirto onnistumaan tähän luonnolliseen kiertoon. Katsellaan miten kroppa toimii.

Mitäs Rauha itsellesi kuuluu? Entä muille? :)
 
Heippa!
Voi Heitsu ei oo totta!! Miten ärsyttävää toimintaa, tuntuu todella pahalta sun puolesta! Ei se noissa hoidoissa tunnu (ainakaan omasta mielestä) samantekevältä että kuukaus sinne tai tänne vaan se turha odottaminen lisää nopeesti huonoo fiilistä. Sitkeyttä vaaditaan nyt ihan tosissaan..

Kiitos Rauha kuulumisten kyselystä. Mä olin yhteydessä hoitojen aloituksesta samantien ja heti lähti asiat rullaamaan. Nyt yritetään saada siirto onnistumaan tähän luonnolliseen kiertoon. Katsellaan miten kroppa toimii.

Mitäs Rauha itsellesi kuuluu? Entä muille? :)
Kiitos sympatiasta jospa tämä tästä.Kyllä tuo lupailu alkaa ärsyttämään :sad001
 
Mitäpäs tänne. Kierrot ihan sekaisin, ennustaminen hankalaa. Ehkäisemätöntä seksiä on ollut ovulaatiota ennen joten periaatteessa taas voisi olla mahdollista jos ihmeitä tapahtuisi. Ens viikon alkupuolella vois näkyä testeissä jo jotain jos olisi onni matkassa.

Vauvakuumeinen mieli kehittää muka oireita, yritän pitää järjen päässä. Miehen kanssa puhuttiin, että mitä jos ei onnistu. Hän ei ole kovin innokas hoitoihin, kun kokee että tää yksikin on toiveiden täyttymys. Itse pohdin imetyksen vaikutusta. En ole kuitenkaan valmis vielä lopettamaan, vaan haluan mennä lapsen tahtisesti.

Hyvä ystävä on parhaillaan hoidoissa ja piinapäivillä. Olen huomannut olevani kateellinen hänelle vaikka mitään vauvalupausta ei vielä olekaan. Koen itseni jopa jotenkin ahneeksi kun olen alkanut haaveilla toisesta, vaikka hetki sitten kävin vielä sielustani kauppaa että saataisiin edes tämä yksi. Ristiriitainen olo tämän asian kanssa.

Pidän peukkuja että HelmiUnelma ja Heitsu saatte pian pikkuiset kyytiin! :)
 
Täällä ihmeellinen ja miettilään oloinen kierto.Nyt 13kp ja eilen oli todella sairaan oloinen olo nimittäinen etova olo, rinnat aivan kosketus arat, turvotusta ja kauhea väsymys.Kävi kyllä mielessä että oisko edelliset primolut kuukautiset olleet turhat koska vuoto oli tosi niukkaa kaikista niukempaa mitä on ollut primolutin kanssa.Syömisen jälkee olo parani eikä tullut takaisin ehkä olo oli vain syömisen takia.Maanantaina alkaa primolutit ja niiden ihanan hirveät päänsäryt plus mielialavaihtelut.
 
Tuleva kysymys tulee olemaan aika henkilökohtainen mutta kuitenkin tärkeä.Onkohan vakavaa kun oon nyt parin kerran pupuilun aikaan orgun aikaan nähnyt tähtiä valopisteitä siis.
 
Rauha, ymmärrän hyvin ristiriitaisen fiiliksen. Poden samaa itse. Tänään oon myös kauhistellut sitä miten heti kun hoidot alkoi tuli tutut vaikeat tunteet pintaan. En ajatellut tän olevan näin vaikeeta jo nyt. Mihin tässä vielä joutuu jos siirto toisensa jälkeen epäonnistuu tai tuo vaan negoja.

Heitsu, en osaa vastata kysymykseesi. Mulle ei ole tuttua tuommonen. Toisaalta musta ei kuulosta vakavalta. Onko orkuista tullut jotenkin itensiivisempiä muutenkin viimeaikoina? (Ei tarvitse vastata :))

Mulle tehtiin tänään pas yhdellä alkiolla. Olisin onneni huipulla mutta tilanne oli se että kaksi sulatettiin, toinen ei selvinnyt ja toinen ei jakautunut. Mulle siirrettiin tuo joka ei jakautunut koska kai siinäkin jonkinlainen mahdollisuus piilee.. Pessimistinä toivo tuntuu turhalta ja kuitenkin sydän niin kovasti toivoo että pikku alkio olisi kohdun lämpöön päästessään herännyt horroksestaan..
 
Rauha, ymmärrän hyvin ristiriitaisen fiiliksen. Poden samaa itse. Tänään oon myös kauhistellut sitä miten heti kun hoidot alkoi tuli tutut vaikeat tunteet pintaan. En ajatellut tän olevan näin vaikeeta jo nyt. Mihin tässä vielä joutuu jos siirto toisensa jälkeen epäonnistuu tai tuo vaan negoja.

Heitsu, en osaa vastata kysymykseesi. Mulle ei ole tuttua tuommonen. Toisaalta musta ei kuulosta vakavalta. Onko orkuista tullut jotenkin itensiivisempiä muutenkin viimeaikoina? (Ei tarvitse vastata :))

Mulle tehtiin tänään pas yhdellä alkiolla. Olisin onneni huipulla mutta tilanne oli se että kaksi sulatettiin, toinen ei selvinnyt ja toinen ei jakautunut. Mulle siirrettiin tuo joka ei jakautunut koska kai siinäkin jonkinlainen mahdollisuus piilee.. Pessimistinä toivo tuntuu turhalta ja kuitenkin sydän niin kovasti toivoo että pikku alkio olisi kohdun lämpöön päästessään herännyt horroksestaan..
Hyviä piinapäiviä ja parhainta päätöstä piinapäivien loppuun.Tuohon sun kysymykseen mielestäni ei ole mitenkään muutosta tullut.
 
Kiitos, toivottavasti pian liityt seuraan piinailemaan! :)
Mietin myös että voisko hormonit tehdä tota sun oiretta. Ne kun tuntuu olevan joka asiassa mukana. Ainakin jos selkeesti tietyissä kierron vaiheissa tapahtuu..
 
Takaisin
Top