Toinen haaveissa <3

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Kirppunen, 25 syys 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Pingu94 Peruskäyttäjä

Nyt on menossa kp 31. Alkaa jo kutkuttaa testaaminen, mutta kun kierrot on olleet mitä sattuu en taida uskaltaa vielä.
  2. dimou Aloittelija

Mulla kp 19, flo ennustaa ovista tälle päivälle. Olen kyllä vähän skeptinen. Molempia munasarjoja on jomottanut monta päivää, mutta ovislimaa ei näy missään, eikä muutenkaan kyllä tunnu siltä että jotain olisi tapahtumassa.

Löysin tuossa pari päivää sitten muistion johon merkkasin kiertojen pituudet synnytyksen jälkeen. Ensimmäinen oli 52, mutta sen jälkeen kolme kiertoa 39. Viidettä en ole enää merkannut, ja sen jälkeen alkoikin pillerit. 39 on kyllä piiiitkä, mutta ainakin olisi jotain säännöllisyyttä. Saa nähdä mihin nyt kierrot asettuu.

Tsemppiä piinailuun Pingu!
  3. Pingu94 Peruskäyttäjä

En malttanut odottaa enää ja testasin selvän plussan! :smiley-bounce012 Vaikea uskoa että tärppäsi näin nopeasti.

Kiitos tsempeistä dimou. :) Mulla ainakin on aina limat selvin merkki oviksesta. Ehkä se sovellus on erehtynyt.
    • Tykkää Tykkää x 5
  4. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Onnea!
    Heitsu ja poika 2kk3vk
  5. Freyja86 Rakastunut foorumiin

Onnea Pingu94! Tarrasukkia matkaan että pikkuinen pysyisi mukana :)

Mulla on jäänyt tänne kirjoittelu kokonaan, lueskellut kyllä oon teidän juttuja. Oon tuonne tammikuisiin enemmän kirjoitellut mut en läheskään niin aktiivisesti kuin esikon aikana. Täällä menossa jo rv 9+5 ja hirveä väsymys plus huono olo on lähes koko ajan. Saisi jo mennä tää eka kolmannes ohi! Ja kun nää kuumat kelit vielä pahentaa omaa oloa niin tuntuu ettei mitään jaksa tehdä. Ens tiistaina olis eka kunnallinen ultra ja lääkäri, toivotaan et kaikki olis vielä hyvin. Toukokuun lopulla kävin jo yksityisellä kurkkaamassa pientä ja kaikki oli silloin hyvin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Pingu94 Peruskäyttäjä

Kiitos! :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu