Toinen haaveissa <3

Tännekin voisin tilannetta päivittää.Olen ollut 2vk vuodelevossa ja pessaari laitettu tukemaan kohdunkaulaa.Sairaalaan tullessa oli jäljellä 2cm ja osasto ja vuodelepo hoidon aikans silti vähentynyt tämän viikon tarkastuksessa niin että kohdunsuu on auki 3cm.Synnytykseen asti todennäköisesti vuoteen oma.
 
Onpas moni tullut täältä raskaaksi. Ei siis ihme että on hiljennyt. Onnea odottajille! :) Tsemppiä Heitsu1996! Toivottavasti vauva pysyy vielä pitkään masussa.

Kiva että edes joitain on vielä yrittämässäkin. Yritin katsella tuota Raskaaksi 2019 ketjua, mutta tuntuu että ei oikein pysy siinä perässä kun on vauva hoidettavana ja sinne tuntuu tulevan paljon viestejä.

Haittaako teidän toisten esikoinen yritystä? Meidän tyttö on huono nukkumaan niin se välillä vähän vaikeuttaa sopivan ajan löytämistä. Toisaalta kun mies ei ole mitenkään liian halukas niin se ehkä vielä isompi vaikeuttaja tässä.
 
Hei te ketkä yritätte vielä toista minkä ikänen esikoinen on? Meidän tyttö ens kuussa 2v ja toinen haaveissa alle 3v ikäerolla. :rolleyes: Niin lähelle menee joka tapauksessa että eipä sillä enää merkitystä oo. :)
 
Kiva kun täällä on sentään vähän elämää. :) Mä unohdin oikeastaan koko foorumin hetkeksi. On ollut ongelmia lapsen nukkumaan menon kanssa niin ei ole jaksanut sitten enää miettiä somea, kun on vihdoin siitä vapautunut.

Meidän tyttö täyttää ens kuussa vuoden. Toivotaan toista pienellä ikäerolla, mutta nähtäväksi jää. Tyttöä sai yrittää vähän pidemmän tovin eikä ainakaan vielä ole toisenkaan kanssa tärpännyt. Juuri alkoi taas vuoto. :sad001
 
Heippa kaikille, mä oon joskus tänne aiemminkin kirjoitellu mutta elämä meni hieman uusiksi silloin.

Mulla on siis aiemmin 4v poika ja asustellaan kaksin, mutta kuumeilen yhä hälle sisarusta ja ex-mieheni haluis kans sisaruksen pojalle joten meillä on vähän erikoinen kuvio :D Asutaan siis eri paikkakunnilla joten ajoitus ei aina onnistu...

Tässä kierrossa luulin et ajoitus olis ollu oikea mut ovis tais olla myöhemmin... en oo raaskinut vielä tikutella ovista kun yleensä oon sen tuntenut ja bongannut suht hyvin. Ehkäisyä ei oo ollu siis käytössä useampaan vuoteen joten aika hyvin tiedän kierrot.

Mut siis täällä jännitän et onko tärppi käyny vai ei :D Nyt siis kp29/28-32... Joitakin oireita on mut en usko ennen kuin testi näyttää plussaa... Uskon siis et tää kierto on sen 32pv...
 
Meidän poika täytti 2vk lauantaina hän teholla on syntyi 16.3. 26rv.Verenmyrkytyksen ja kohtutulehduksen takia.

Teilläpä on Heitsu tosi pikkukeskonen :Heartred Mulla siis tuo 4v. syntynyt rv 30+6. Elävästi muistan vielä ajat teholla ja keskolassa. Meillä tosin jatkuu yhä käynnit lastenneurolla kun on ollut kehityksessä hieman ikätasoaan jäljessä.

Mä täällä jännitän yhä et tärppäskö vai ei. Olot ja oireet vaihtelee koko ajan :D Loppuviikosta aattelin testata jos sinne saakka selviän ilman tätiä...
 
Teilläpä on Heitsu tosi pikkukeskonen :Heartred Mulla siis tuo 4v. syntynyt rv 30+6. Elävästi muistan vielä ajat teholla ja keskolassa. Meillä tosin jatkuu yhä käynnit lastenneurolla kun on ollut kehityksessä hieman ikätasoaan jäljessä.

Mä täällä jännitän yhä et tärppäskö vai ei. Olot ja oireet vaihtelee koko ajan :D Loppuviikosta aattelin testata jos sinne saakka selviän ilman tätiä...
Meidän poika pärjää hyvin ja on ollut iso syntyessään.Mitään isoja ongelmia ei ole jos nyt limaisuutta ja muita keskosen kanssa tuomia pulmia ole.Koko teholla olo aikaan ei suuria pulmia.Varmasti tämä kuu ollaan teholla vielä.
 
Heips! Tämä ketju lienee myös mulle sopiva kun 2020 haaveiluketjua ei vielä ole. Tosin on tässä haaveiltu viime kesältä, mutta vielä ei ole mitään kuulunut.
 
Eipä tullut tärppiä (tästäkään) kierrosta:sad001

Omalla historialla se nyt ei mitenkään yllätä, kyllähän tuota ensimmäistäkin tehtiin. Mutta... Jotenkin sitä kumminkin ajatteli, että jos se toinen sitten kävisi helpommin. Noh, puolen vuoden tahkoamisen jälkeen se kai on taas hyväksyttävä, että tässä(kin) menee just se aika kun siinä menee. Aamen.

Mutta, kun tää kp1 masennus on selätetty, niin ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uutta yritystä:) onneksi on ihana kevät:Heartred mites muiden kakkosten kuumeilu etenee?:)
 
Takaisin
Top