Toinen haaveissa <3

Moi kaikille! Täällä kirjoittelee lauantaina 2 vuotta täyttävän ihanan tytön äiti. Toinen lapsi on ollut toiveissa alkuvuodesta lähtien ja raskaana olinkin, mutta valitettavasti todettiin keskeytynyt keskenmeno np-ultrassa heinäkuussa. Nyt on kahdet kuukautiset ollut tuon tapahtuman jälkeen ja vauvakuume on valtava. Toivottavasti tulisin raskaaksi vielä tämän vuoden aikana, ja odotus päättyisi onnellisesti.
Plussatuulia kaikille!
 
Moi, täällä 2v4kk lapsen äiti ja toiveissa on ollut toinen kesästä alkaen. Kuukautiset synnytyksen jälkeen alko vasta tänä juhannuksena, ja imetän edelleen jonkin verran niin saa nähdä miten kauan kestää kierron ja ovulaatioiden palautumisessa. Yksi pitkä kierto onkin jo ollut kesto 67kp. Jo oli toiveita taas täynnä tää kierto ja enteitä raskaudestakin jo oli, mutta niin vaan siirryttiin kolmanteen yrityskiertoon niin et edellinen kierto kesti 33pv.

No nyt uuteen kiertoon rennoin mielin. Samaa toivotan muillekin uuteen kiertoon siirtyneille ja kiinnittymisiä meille kaikille!
 
032e39d56a7f67a10b1973c7c2783d04


Kynä käyty hakee eilen, perjantaina sitten jatkuu pistely.
 
Meillä oli muutama välikierto, kun ovis osui aina huonoon ajankohtaan ja jäi hyödyntämättä. Eilen oli ovis ja tässä kierrossa päästiin hyödyntämään se joten nyt on taas piinailtavaa :D
 
Ei näy eikä kuulu ovis plussaa, huomenna onneksi on folliultra.
Mutta en ymmärrä mitä tää ihme tuhru vuoto on mitä on ollut koko alku kierto... 2 päivää vuoti kunnolla ja sen jälkeen vaan tiputtelu 3 päivää ja sit muuttui tuhruksi että paperiin jää verta.
 
Tänään tuli käytynä ultrassa ja limakalvo ohut vielä.Follikkeleita löytyi ainakin 6 varmaa ja pienempia muita.Gonal-f nostetaan 175 ja maanantaina ultrataan uudestaan ja katsotaan tilanne.Tänään alkaa myös orgalutran.Lääkäri oli sitä mieltä että tällä kertaa pääse punktioon.Tänään siis 8kp.
 
Loppuuko tämä vau.fi foorumin toiminta kokonaan kun en edes koneen nettiselaimella pääse foorumikeskusteluun. Ei tuu sitä palkkia mihin kirjoitetaan käyttäjätunnus ja salasana.. Missäs sitten kirjoitellaan?
 
Mun mielestä ei foorumin toiminta lopu, vaan sovellus, kun sitä ei päivitetä enää. Mä kyllä pääsen sekä koneella että puhelimella selaimen kautta enkä oo sovellusta edes käyttäny.
 
Mä oon pääsääntöisesti käyttänyt tätä sovellusta 2015 vuodesta. Mutta nyt kesän jälkeen en oo päässyt enään koneella foorumille. Tiiä missä sitten mättää.
 
Tänään kävin ultrassa sama hyvä vaste mitä edellisessä ultrassa on ollut.Tänään irrotuspiikki ja keskiviikkona punktio.Limakalvo vieläkin hieman siinä että kannattaako alkionsiirtoa tehdä mutta lääkäri katsoo ja miettii tilanetta.Keskviikkona ratkeaa siirtoon pääsy.
 
Takaisin
Top