Toinen haaveissa <3

Nyt on käytynä hammaslääkärissä hyvin meni :) Tänään Ovitrellen rippeet viimeistään pitäisi olla poissa ja huomenna viimeinen päivä lutinusta.Fiilis ollut koko päivän sellainen että tuskin on tärppiä tullut ja kuitenkin mikään hoito ei meille tuo plussaa tälläisen kaavinnasta vaurioituneen limakalvon takia.Kaavinan jälkeen ollut tosi ohut tai ohuehko limakalvo.Välillä taas fiilis että no jospa mutta kuitenkin......
 
Oli kiva herätä, kun mies tuli yövuorosta kotiin niin meillä sit olikin vähän lempeä siinä.. Sit jatkettiin unia! :D :D :D Eilen jäi väliin, niin tänään sit kaksi kertaa.. Ja huomenna sekä ylihuomenna. Paitsi että mun pitää aloittaa ne luget lauantaina niin ennen sitä sitten.

Mulla näkyy ovitrelle testeissä 9päivää vielä.
 
Täällä on kova kuumeilu toisesta ja yk 4 menossa..epätoivo aina välillä ja luottaa siihen että ne menkat alkaa kuitenki. Tuntuu ettei jaksa uskoakkaa että ihan heti tärppis. Ensimmäistä tehtiin 8 kiertoa. Tsemppiä kaikille jo pitkäänkin yrittäneille ja toivotaan että kaikille tärppi osuis kohalleen joskus :smiley-angelic003
 
Täällä on aika hajalla mennyt olo tämän päivän tuhruttelusta ja 1kp käännöksestä.Olimme niin toivoa täynnä kun limakalvokin oli pitkästä aikaa hyvä, johtofollikkeleita useita ja annoskin oli paljon, paljon suurempi nähden inseminaatio annoksiin.Tuntuu että kaikki on raskaana,kaikkilla on lapsia ja kaikkien hoidot menevät eteenpäin mutta me aina junnataan vuodesta vuoteen tässä samassa pisteessä.
 
Nyt sainkin kuin sainkin pitkän yrittämisen jälkeen yhteyden Naikkarille.Yhessä vaiheessa pääsin läpi mutta puhelu katkesi ja ei ottanut ollenkaan yhteyttä mutta sitten sainkin yhteyden uudelleen.Kerroin tuloksen että testi nega ja yöllä alkanut vuoto mitä tehdään?Hoitaja laittaa ilmoituksen lääkärille ja lääkäri tekee suunnitelmat mitkä katson sitten kanta palvelusta pitäisi kuulema näkyä 1vk-puolentoista viikon kuluttua.Niitä odottelessa.150annoksella gonal-f:ää tulee alkamaan lyhyt kaava ivf ja elokuussa aikaisintaan alkaa hoito.
 
Nyt oli jo tullut kantaan suunnitelmat hoitojen osalta.Elokuussa ilmoitan kun on vuoto alkanut ja siitä alkaa ivf hoito.Saan käyttää primoluteja jos kierto sekoilee ,mutta elokuun ivf hoitoa varta vasten että tiettynä viikona alkaisi vuoto niin ei ole pakko käyttää eikä tarvitse käyttää primoluteja.Yritetään luomuna saada kierto alkamaan kun hoito on ajankohtainen.Toivon vain että nyt kierto normaalisoituu kahden putkeen menneen primolut kierron jälkeen ,ettei tämä nyt sitten sotke meidän ivf:än alkamista.Toimenpiteitä ei ole varattu vielä kaikki siis riippuu milloin vuoto alkaa ja miten vuoto alkaa myös sekin riippuu onko tilaa.
 
Nyt äsken Naikkarilta tuli viesti että suunitelmat on eilen tullut kantaan ja hoidot eivät vältämättä ala heti elokuussa kesäsulkujen ruuhkautumisen takia.Tästä minä kyllä ajattelen en niinkään hyvällä.Toivotaan että päästään kaikesta vastoinkäymisten jälkeen elokuussa ivf:ään.Elokuussa tulee 1v kun meidät on laitettu ivf jonoon ja tänä aikana piti olla jo tämän vuoden helmikuussa jo eka ivf.Helmikuun ivf suunnitemat kaatuivat kun oltiin unohdettu verikokeita laittaa mitä pitää ennen hoitoa olla otettu.Maaliskuussa oli uusi suunnitteluaika ja huhtikuussa ei mahduttu hoitoon ja kierto temppuili omiaan.Toukokuussa taas hoito muuttui inseminaatioon ja nyt kaikki vähän hajalla ja auki.
 
Päivittelempä tännekin kuulumisia :) Mulla oli aukiolotutkimus 5.6. ja sillon todettiin että munanjohtimet on joko tukossa tai sitten sinne tuli joku kramppi siitä katetrista, eikä neste liikkunut mihinkään.. eikä sitä kannattanut sit enää kuulemma jatkaa. Olis palattu asiaan syksyllä. Masennuin tietysti täysin. Ja olin jo sillä mielellänettä meille ei toista tuu kun en saa painoa pudotettua niin että bmi alle 40 että päästäs itse hoitoihin.

Nyt sitten viikon verran ollut oloja.
Oon ollu tosi väsynyt. Ja kokoajan etoo. Aattelin että se on tosta metforminista. (Sain sen tukemaan painonpudotusta) Mutta eilen kaikeks yllätykseks plussasin!

Kaksi vuotta yritystä takana, km ja kemiallisia.. olo on epätodellinen ja kokoajan pelottaa että menkat taas alkaa. :S

Tässä eilinen haamu ja alempi tänään aamulla.

ImageUploadedByVau Foorumi1529664438.213360.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1529664450.799282.jpg


Pc ainakin vahvistunut eilisestä, joten pidetään peukkuja!’
 
Joko pieni on syntynyt ja voit?Me vieläkin yritetään.

Kiitos kysymästä.
Pikkuinen syntyi 36+0 ja on nyt 1,5kk.
Oli aluksi keskolassa kaksi viikkoa hengitysvaikeuksien ym. keskosten oireiden vuoksi.

Oon seuraillu teidän juttuja täällä. Toivottavasti pääsette elokuussa IVF:n kun eikös sekin oo tässä siirtynyt jo useampaan otteeseen.
 
Kiitos kysymästä.
Pikkuinen syntyi 36+0 ja on nyt 1,5kk.
Oli aluksi keskolassa kaksi viikkoa hengitysvaikeuksien ym. keskosten oireiden vuoksi.

Oon seuraillu teidän juttuja täällä. Toivottavasti pääsette elokuussa IVF:n kun eikös sekin oo tässä siirtynyt jo useampaan otteeseen.
Onnea :Heartred kyllä se IVF on siirtynyt moneen otteseen.Toivotaan parasta että elokuussa koittaa IVF vihdoin.
 
Kiitos kysymästä.
Pikkuinen syntyi 36+0 ja on nyt 1,5kk.
Oli aluksi keskolassa kaksi viikkoa hengitysvaikeuksien ym. keskosten oireiden vuoksi.

Oon seuraillu teidän juttuja täällä. Toivottavasti pääsette elokuussa IVF:n kun eikös sekin oo tässä siirtynyt jo useampaan otteeseen.
Paljon onnea pikkuisesta. :Heartred Hassua, kun tuntuu, että ihan vasta kuumeiltiin, mutta meidänkin neiti on jo reilut 3kk. :) Nyt se silloin pitkältä (olikohan yk8 kun tärppäsi) tuntunut yritysaika meinaa olla jo ihan unohtunut...

Unicornia ehdinkin jo onnitella, huh, tuota uutista olinkin jo jännityksellä odotellut. :) :Heartred Toivottavasti myös Heitsu ja muut vanhat kuumeilijat plussaisivat pian.. :Heartred Tosin monet taitaa olla siirtyneet muihin ketjuihin, kun tämä tuntuu niin hiljentyneen..
 
Täällä 16kp ja appi kertoi että ovis ois ollut viime sunnuntaina.Viime viikolla oli hormooni päänsärky samaa kuin kuukautisten aikaan ja himot myös limat oli.Uskon että ovis oli aikaisemmin kuin viime sunnuntaina.Miten teillä onko oviksen aikaan päänsärkyä? Vai tuleeko kaikki halut plus muut oireet ennen, päällä vai jälkeen oviksen?Päänsärky ja kaikki viime viikon oireetkin on poissa että uskoisin että nyt on 4dpo.Tässä kierrossa en tikuta/en aio tikuttaa ovista.Otetaan kesä hieman iisisti ja elokuussa yritetään IVF hoitoon päästä tekemään kun viimeksi se meni penkin alle.
 
Takaisin
Top