Toinen haaveissa <3

Naikkarilta soittivat iltapäivällä ja tiistaille 22.5 varattiin ultra ja tuon ultran jälkeen katsotaan antigonisti(orgalutran) pistoksia tuon päivän jälkeen todennäköisesti alkaa orgalutran gonal-f:än rinnalla.Huomenna alkaa pistokset gonal-f:ässä.Helmikuun sukupuolitauti verikokeet on siinä rajalla pitääkö uusia vai ei kun ei saa olla pitkä aika niistä että ne on otettu.Noista labroista vielä palataan minulle jos täytyy käydä uudestaam jos ei palata sitten ei tarvitse mennä.
 
En varmaan tänne muistanutkaan kertoa plussa uutista?
No tänään käyty ar-ultrassa varmistamassa raskaus ja siellä oli pieni oikeassa paikassa sekä sydän jumputti menemään:Heartred rv7+3 menossa
Toivottavasti tästä nyt pikkusisarus saadaan syliin asti :)

Tsemppaan teitä täällä taustalla ja toivon koko sydämestäni teillekin pieniä kyytiin:Heartred
 
Palailen minäkin tähän ketjuun. Toinen lahjasoluhoitokierros menossa. Maanantaina alkionsiirto. Ekan negan jäljiltä jotenkin pessimistinen olo.
 
Vaiana ihana kuulla, että siellä pikkuinen sydän jumputti. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin:Heartred

MW2B toivotaan, että tämä kierros toisi plussan mukanaan. :)

Täällä tosiaan käynnistyi kp 1 ja yk 1, toinen haaveissa:Heartred
 
Hei. Liityn minäkin tänne kuumeilemaan. Meillä hoidoilla saatu poika 1/17 ja tammikuussa aloitettiin kotikonstein koittamaan kakkosta. Ihmeen kaupalla tulinkin raskaaksi mutta todettiin maaliskuussa kkm. Nyt taas yk 1 menossa. Apuna mulla lugesteron. Hoitoihin ei tällä haavaa haluta mennä takaisin ja varmaan saisi odotella taas vuoden tuon raskautumisen takia. Tai en nyt muista miten se menee. Kiva päästä täällä turisemaan
 
Nyt on käytynä ultrassa.Useita rakkuloita löytyy mutta 1-2 isoa rakkulaa on ottanut kasvunsa kasvua on tällä hetkellä 17mm ja toisen lääkärin kanssa ultrannut lääkäri teki päätöksen siitä että ei punktioida kun voi tapahtua että nekään ei jakaannu eikä selviä.Tänään vielä gonal-f:ää,huomenna ovitrelle ja perjantaina inseminaatio.Fiilis hieman sekava......Viimeksi kolmas julkisen puolen inseminaatio toi plussan ja lääkärikin sanoi ettei ole mitkään huonot mahdollisuudet.Jos inseminaatio ei onnistu niin seuraava ivf voidaan tehdä vasta aikaisintaan elokuussa koska labra kiinni heinäkuussa.Seuravaan ivf hoitoon lääke annoskin olisi isompi sitten.
 
Täällä alkoikin ihan yllättäen menkat, vaikka toki tiedossa oli että pitäisi alkaa primojen jälkeen tällä viikolla. Koko eilisen ja tämän aamun ja puolen päivän jälkeen tullut vaan vetistä valkkaria niin luulin vessaan mentäessä hetki sitten että pöksyt märkänä valkovuodosta mutta olikin verta.. Mitään jomotuksia ei tällä kertaa ainakaan vielä ole. Huomenna aamusta soittoa naistenklinikalle ja sit sunnuntaina tai maanantaina alkaa pistelyt.
 
Mä en ymmärrä enää omaa kiertoa. Aina ollut 28-31.
Alkoi tuhruttelemaan pari päivää sitten vaikka menkkojen pitäisi alkaa aikaisintaan sunnuntaina. Ei vaikuta kiinnittymisvuodolta koska on punaista. R-testit negoga.

Voikohan Luget ärsyttää jotenkin limakalvoja? Ei mulla kyllä ennen ole niiden läpi vuotanut. Tai sitten keskenmeno sotki kropan . Nyt en enää tiedä mikä kp on.

Hankin nyt macaa tulevaan/nyt alkaneeseen kiertoon. Onko jollain vinkkejä tuon käyttämiseen?
 
Huh, nyt on reseptit kourassa gonal-f, ovitrelle ja lugesteronit. Sunnuntaina sit alkaa pistelyt gonalilla ja viikonpäästä perjantaina verikokeossa käydä aamusta ja ultra sit 12.50.
 
Tänään on inseminaatiosta 6pvää.Lutinus käytössä ja se valuu aika reilusti enemmän kuin lugesteroni on tehnyt.Tässä mitä on ollut inseminaation jälkeisiä päiviä on ollut heti pari päivää inseminaation jälkeen vatsassa jomotusta,väsyä, paineen tunnetta vatsassa,kirvelyn tunnetta vatsassa, hampaita harjatessa kuvottaa,rinnat arat ja turvoksissa ja viimeiseksi kovaa turvotusta.Vielä nuo ei voi olla raskaus oireita jos kiinnittyminen tapahtiu 6-12pvän kuluttua.Enemmänkin ehkä lutinuksen oireita toivotaan kuitenkin että nämä oireet muuttuu raskausoireeksi.Fiilis vaihtelee koko ajan välillä tuntuu että varmasti tärppää ja kohta on jo että tuskin edes onnistuu.Tälläistä tänne kuuluu.
 
Tänään on inseminaatiosta 6pvää.Lutinus käytössä ja se valuu aika reilusti enemmän kuin lugesteroni on tehnyt.Tässä mitä on ollut inseminaation jälkeisiä päiviä on ollut heti pari päivää inseminaation jälkeen vatsassa jomotusta,väsyä, paineen tunnetta vatsassa,kirvelyn tunnetta vatsassa, hampaita harjatessa kuvottaa,rinnat arat ja turvoksissa ja viimeiseksi kovaa turvotusta.Vielä nuo ei voi olla raskaus oireita jos kiinnittyminen tapahtiu 6-12pvän kuluttua.Enemmänkin ehkä lutinuksen oireita toivotaan kuitenkin että nämä oireet muuttuu raskausoireeksi.Fiilis vaihtelee koko ajan välillä tuntuu että varmasti tärppää ja kohta on jo että tuskin edes onnistuu.Tälläistä tänne kuuluu.


Kovasti nyt tarrasukkia sinne !!! Mites lutinus eroaa lugesteronista, onko se rinnakkaislääke vai joku aivan toisenlainen ? Itsellä siis lugesteron tukena.


Täällä odotellaan ensiviikon ovulaatiota. Joskus ke-su akselilla varmaankin. Testit polttelee jo. Ehkä aloitan testailut vaikka maanantaina. Tänään ultrassa näkyi 10mm munarakkula.
 
Kovasti nyt tarrasukkia sinne !!! Mites lutinus eroaa lugesteronista, onko se rinnakkaislääke vai joku aivan toisenlainen ? Itsellä siis lugesteron tukena.


Täällä odotellaan ensiviikon ovulaatiota. Joskus ke-su akselilla varmaankin. Testit polttelee jo. Ehkä aloitan testailut vaikka maanantaina. Tänään ultrassa näkyi 10mm munarakkula.
Kiitos.Lutinus on aivan eri valmiste.Auttaa kiinnittykseen ja tukee että raskaus jatkuu.
 
Miten tekisin ensi viikolla on hammaslääkäri ja paikataan reikiä ja ilman puudutetta en pysty olemaan.Hammaslääkäri päivänä lutinus vielä menee ja en tiedä miten itsellä irrotuspiikkin lääke lähtee elimistöstä niin sekin että olisiko plussa sitten oikeasti plussa vai se lääke plussa.Testaisinko hammaslääkäri aamuna vai kertoisin että tälläinen mahdollisuus voi olla?15.6. On vasta virallinen testipäivä ja olen miettinyt milloin testaan.Testaanko tulevalla viikolla perjantaina silloin irrotuspiikista mennyt hyvin aikaan ja lutinus ollut yhden päivän pois käytöstä mutta toisaalta mietin myös sitä että entä jos se tulos on joku epäselvä tai nega niin meneekö koko viikonloppu miettiässä sitä.Olen miettinyt myös sitä että testaanko sen viikon maanantaina milloin viralisesti olisi myös testipäivä.Millaisia mielipiteitä teillä?
 
Heitsu, en tiedä noista lääkkeistä, mutta onko sulle siis sanottu että puudute ei sovi niiden kanssa? :) Itse oon käynyt hammaslääkärissä nyt raskauden aikana, ekan kerran vissiin joskus viikolla 4-5, ja silloin mainitsin lääkärille asiasta ja hän sanoi, että ne puudutukset on niin paikallisia, että ei vaikuta raskauteen. Mutta en tosiaan ole lääkäri, näin mulle vaan kerrottiin. :) Tuskin siitä on haittaakaan mainita, että on olemassa raskauden mahdollisuus.
 
Oon nyt johtopäätökseen päättynyt mitä vastauksia olen saanut täältä foorumilta niin kerron hammaslääkärissa raskauden mahdollisuudesta ja testaan vasta testipäivän viikolla viimeistään testipäivänä :)
 
Takaisin
Top