Toinen haaveissa <3

Haley: onnea!
Mä uhrasin tänään viimeisen O-tikun. Ihan Haalea toinen viiva. Eilen oli paljon vahvempi viiva.
Mietin että pitäisikö käydä ostamassa itsekin lisää vai menikö plussa jo ohi [emoji54]
 
Onnea Haley!!! [emoji813]
Hei mites teille jotka ootte käyttäneet clearbluen o-testejä, et paljon ootte saanu maksimissaan vilkkuvia hymynaamoja? :D tänään tuli 8 peräkkäinen!
 
Tänään kävin naistentautien poliklinikalla. Papassa siis ollu muutosta. Otti näytepalat limakalvoilta. 5viikonpäästä tulokset ja lääkäri määrää leikataanko solumuutosalue puudutuksessa pois. Sitä ennen olis hyvä jos ei raskautuisi :p
 
Onnea Haley.

Graisu itellä tuli kolme vilkkuvaa, mut tuolla jossain toisessa ryhmässä jollain oli jo 14. vilkkuva.


Mamma84 kp7/~34 yk2, clomifenit apuna, folliultra 30.3
 
Onnea Haley.

Graisu itellä tuli kolme vilkkuvaa, mut tuolla jossain toisessa ryhmässä jollain oli jo 14. vilkkuva.


Mamma84 kp7/~34 yk2, clomifenit apuna, folliultra 30.3

Kiitos Mamma84 vastauksesta! Aika monta se 14.. :D ite sain sillä kierrolla kun esikoinen tärppäsi niin muistaakseni 1 tai kaks vilkkuvaa naamaa ennen pysyvää. No täytyy testata nuo muutamat tikut vielä ja katsoa muuttuuko pysyväks.
 
Mulla ei toimi noi clearblue digitaaliset Ovistestit. :grumpy:

No höh alinah! :/ osaatko sanoa et miten ei toimi? Itellä oli tosi helppo käyttää niitä esikoisen yrityksen aikaan mut nyt kyllä tää imetys sotkee pahasti tätä kiertoa ilmeisesti, vaikka vähenemään päin on sekin..
 
No höh alinah! :/ osaatko sanoa et miten ei toimi? Itellä oli tosi helppo käyttää niitä esikoisen yrityksen aikaan mut nyt kyllä tää imetys sotkee pahasti tätä kiertoa ilmeisesti, vaikka vähenemään päin on sekin..

Ei anna hymynaamaa, ei vilkkuvaa eikä pysyvää. Yhden kierron testasin ja en tilaa enempää kun tuntu et rahat menee ihan hukkaan kun mitään apua en niistä saanut. Kun ei ne mitään halpoja ole niin ei viitsi sitten tuhlaa joka kuukausi monia kymppejä niihin. :confused:
 
Tilasin perjantaina aamupäivästä kasan ovulaatiotestejä raskauskeijulta, ajattelin et kyllä ne ehtii postiin saman päivän aikana ja olisivat maanantaina perillä mutta höpöhöpö. Äsken kävi postiluukku ja pelkkiä mainoksia, kerran on tullut yhdessä päivässä raskauskeijulta tilatut tuotteet. Yleensä on menny jopa 3 päivääkin.
 
Kiitos kaikille! ♡
Olo on hyvin hämmentynyt vielä välillä pakko käydä tarkistaan, että onko varmasti 2 viivaa vai oonko nähnyt unta ja monesti jo tarkistanut että olihan se varmasti raskaustesti eikä ovis.. :grin

Testailen vielä, että näkee vahvistuuko. Takana yksi kemiallinen ja lähes puoli vuotta yritystä.

Toivottavasti muillekin plussia ilmestyy tikkuihin! Ja nyt se on testattu, että aiheesta irrottautuminen ja rentoutuminen auttaa!
 
Olen malttamattomana odotellut uutta kiertoa, että yritys taas jatkuu tämän kuukauden tauon jälkeen. Että pääsisin taas tänne kuumeilemaan teidän kanssa, vieläkö täällä minut muistetaan? :grin

Tauko on tehnyt kyllä hyvää yritys oli niin intensiivistä ja pettymykset suuria. Nyt olen kuitenkin täysin shokissa!! :wideyed: Tänään piti menkat alkaa ja kun ei merkkiäkään päätin huvin vuoksi testata. Ja selkeä plussa!

Meillä oli tauko yrittämisestä ja molemmat matkoilla, en tikuttanut ovista siksi ollenkaan ja ehdittiin vain kerran... Olo on täysin puulla päähän lyöty :eek: En osaa nyt ollenkaa tätä tajuta!!

Tervetuloa uusille ja plussatuulia vanhoille!! Onkohan täältä tuttuja plussaillu tauon aikana? Mitä Miitun raskauteen kuuluu onko häntä vielä täällä näkynyt?

Haley rv 4+0 ??

Onnea!Tuo on plussa :D
 
Onnea Haley, saa nähdä toimiiko mullakin sit samalla tavalla kun oon rennosti tässä kierrossa ottanu, tosin talletuksia ollaan tehty paljon pitkin kiertoa :D
 
Onnea Haley!

Täälläkään o+ ei vielä näkyvissä, viime kierrossa sain tähän aikaan..tilasin lisää testejäkin vaikka ei pitäny tikuttaa :D se oli vaan niin voittajafiilis kun sai plussan että haluun sen saman tunteen taas! Nyt kp15.
 
Takaisin
Top