Toinen haaveissa <3

Mutikkakeitto, tsemppiä!
Toivotaan et tilanteeseen tulee selvyyttä!

Täällä tikutellaan edelleen.. aattelin kerrankin tikuttaa kunnolla ettei vaan mee ohi , ni nythän se sit keksi ootatuttaa ja mulla on enää yks tikku. Tässä siis vaan noi viimepäivien tikutukset missä on ees jotain järkeä.. mutta ei toi tän iltanen taida vielä o+ olla, josko huomenna?

ImageUploadedByVau Foorumi1490551765.897425.jpg


Ei oo lämpöjenmittailu luotettavaa kun en säännöllisesti samaan aikaan mittaile, mutta viime yönä hiotti ihan hirveesti ja aamulla kans, koko päivä on ollu älyttömän kuuma ja päivän normilämpö puol astetta alempi (norm 36,4 nyt 36,0) . Eise tietty 100% luotettava oo, mutta voisko enteillä?

Tänään jomottanut vasenta puolta ja viilellyt, menkkajomoa koko alavatsalla.. kp 13-14 viilteli oikeeta puolta ja oikeelta pitäs tälläkertaa irrota ni mitähä ihmettä o_O

Mulla nyt enää yks tikku ja joskus klo 19 -20 aikaan toi viimesin tehty ni koska teen ton viimesen?? Että nyt ei taas kävis niin et ne loppuu just viimetipassa kesken! :sad001 plääh! Hyvin kyllä nyt talleteltu joka toinen pv mutta , äsken olis kauheesti tehny mieli (toista krt tänään) mutta mies oli eri mieltä :D alko pelata autopeliä! :D hahaha. Ehkä huomenna taas! :P tänään jo talleteltu aamulla. Ehkä ihan hyväkin antaa simppojen keräytyä huomiseen :D
 
Unicorn, pitäisi olla yhtä vahva tai vahvempi. Selkeästi kuitenkin vahvistumaan päin. Toisaalta ei mullakaan tuossa ekan yk:n tikutuksessa ollut edes yhtä vahvat ja silti raskauduin. Kai tuo jotenkin riippuu o-testien herkkyydestä. Ootko kokeillu limoja seurailla? Toisaalta halut ne ainakin mulla tuntuu selkeimmin kasvavan.

Niin mä tiedän.. mutta mietin vaan just ton viimesen tikun tärväystä.. että onko ees lähellä?

Limat oli 13-14 eggistä ja hetken oli melko kuivaa, nyt taas eggistä. Ja halut!!! Huh
 
Täälä kans halut katossa :D päivemmällä oli kauheekipu/vihlonta kohtaus mahassa. Kesti varmaa n.20min. Oliskoha kuitenki munasolu jo irronnut tuossa?
 
Unppa ja Amparo tulkoon o+ pian.

PikkuR, hemmetin täti.

KeväänLapsi on se varmaan munasolun irronnut. Tallettelut teillä on ainakin kohdillaan.

Ompas kinkkinen tilanne Unicorn. Mää varmaan testasin huomenna iltapäivällä. Onneks ootte talletellu hyvin.
 
Mulla halut suurimmillaan aina päivää tai paria ennen ovista.. Unicorn, testaisin huomenna aamupäivällä ja jos ei oo vielä plussa, niin käyt marketista nappaan paketin testejä. :)

Amparo, toi on kyllä rasittavaa, kun ei ota kropasta selvää! :O Mullaki ollut joka kierrossa ihan erilainen, ku palautuu edelleen imetyksestä..

Tsemppiä kaikille oviksen metsästykseen! Ja PikkuR, olkoon tämä plussakierto! :)

Silky kp 2/28-29, yk5 (esikoinen tärppäs muuten viidennestä kierrosta :wink)
 
Silky, sepä kun meidän prismassa eikä apteekissa ollu noita ovistestejä!! :eek: Ja ainut olis saada tilaamalla! Tulee vasta ti. Tilasin äsken, varmuudenvuoks!

Mies kävi pe apteekissa ja sano että oli 15e 1kpl ovistestejä !! Tivasin vielä että nii olikse paketti 15e jossa monta vai 1kpl niin ihan varamana kuulemma 1kpl!? Aika kallista :eek: Joten jätti sen sit hyllyyn. Mitä merkkejä marketeissa yleensä on, jos vaikka citymarketissa huomenna olis.. ? Osaan antaa miehelle hyvät ohjeet ;D
 
Voisin kyllä väittää, että miehesi on kattonu väärin (ellei sitten ole ollut joku digi). :D esim. Apteekkarin ovulaatiotestit maksaa 7kpl paketti noin 15e. Marketeissa esim. Rfsu:n ovistestit 14kpl paketti noin 10e. :)
 
Toivotaan! :) pistän sen tänään uuelleen ovistikkykaupoille töitten jälkeen , :P kun enhän mä täältä korvesta autottomana mihinkään taas pääse.. (jos joku ihmetteli, miksen ite käy) ;D
 
Unicorn, toivottavasti mies löytää oikeat tikut. Aika hellyttävää, että kehtaa hakea ja kysellä sun puolesta. Miten viimeisen tikun kanssa kävi?

Silky, toivottavasti viides kerta toden sanoi tälläkin kerralla

Onnea kaikille tuleviin kiertoihin.
 
Amparo, jep! Eilen se tuskaili kun mä vedin väkipakolla lusikalla suoraan vehnänalkioöljyä ja irvistelin greippimehulle että "mä pääsen tässä aika helpolla.. mun ei tartte kun... tehä kaikki kivat jutut :wink ... " :D :D :P hahahah!

En oo vielä sitä viimestä tuhrannu... aattelin että jos tossa myöhemmin, kuhan pissattaa :) seuraavat tikut saan kun mies tulee neljän jälkeen... ni ei sit menis ohi, jos illalla tekee uuden :)
 
Unicorn, vissii -1 :eek: kertokaa viel joku joka tietää paremmin :D itekki vasta yhen O+ saanu, toivottavasti nää jää meidän ekoiksi ja vikoiksi :wink
 
Olen malttamattomana odotellut uutta kiertoa, että yritys taas jatkuu tämän kuukauden tauon jälkeen. Että pääsisin taas tänne kuumeilemaan teidän kanssa, vieläkö täällä minut muistetaan? :grin

Tauko on tehnyt kyllä hyvää yritys oli niin intensiivistä ja pettymykset suuria. Nyt olen kuitenkin täysin shokissa!! :wideyed: Tänään piti menkat alkaa ja kun ei merkkiäkään päätin huvin vuoksi testata. Ja selkeä plussa!

Meillä oli tauko yrittämisestä ja molemmat matkoilla, en tikuttanut ovista siksi ollenkaan ja ehdittiin vain kerran... Olo on täysin puulla päähän lyöty :eek: En osaa nyt ollenkaa tätä tajuta!!

Tervetuloa uusille ja plussatuulia vanhoille!! Onkohan täältä tuttuja plussaillu tauon aikana? Mitä Miitun raskauteen kuuluu onko häntä vielä täällä näkynyt?

Haley rv 4+0 ??
 

Liitteet

  • 20170327_100826.jpg
    20170327_100826.jpg
    321.8 KB · Katsottu: 91
Olen malttamattomana odotellut uutta kiertoa, että yritys taas jatkuu tämän kuukauden tauon jälkeen. Että pääsisin taas tänne kuumeilemaan teidän kanssa, vieläkö täällä minut muistetaan? :grin

Tauko on tehnyt kyllä hyvää yritys oli niin intensiivistä ja pettymykset suuria. Nyt olen kuitenkin täysin shokissa!! :wideyed: Tänään piti menkat alkaa ja kun ei merkkiäkään päätin huvin vuoksi testata. Ja selkeä plussa!

Meillä oli tauko yrittämisestä ja molemmat matkoilla, en tikuttanut ovista siksi ollenkaan ja ehdittiin vain kerran... Olo on täysin puulla päähän lyöty :eek: En osaa nyt ollenkaa tätä tajuta!!

Tervetuloa uusille ja plussatuulia vanhoille!! Onkohan täältä tuttuja plussaillu tauon aikana? Mitä Miitun raskauteen kuuluu onko häntä vielä täällä näkynyt?

Haley rv 4+0 ??

Onnea hurjasti ja tarrasukkia matkaan!! Tottakai muistetaan :Heartred Näin siinä yleensä käy :wink
 
Takaisin
Top