Toinen haaveissa <3

Mä olisin laskenut oviksen noista oviskivuista kp13-14/28 , limojen loppumisesta ja "ovisoloista" yms, mutta tikut sano toista ja sinä päivänä ei ollu o+.. eilen oli samoja oireita , tikut kävi vähän tummempana, mut ei o+.. oireiden perusteilla olisin taas luullu ovikseks.. tänään kp17/28.. päivitin flowhyn kaikki oireet yms niin laski ovikseks tämän päivän.. äsken ovistesti taas nega.. että tuskin nyt ainakaan vielä 12h:iin.. plääh!
 
Onks tää nyt plussa? Nyt kp 16/28
 

Liitteet

  • 1490517904343.jpg
    1490517904343.jpg
    44.7 KB · Katsottu: 111
Ei taida Syssa ihan vielä olla. Pitää olla saman vahvuinen tai vahvempi kuin kontrolliviiva.


Minulla olisi semmoinen kysymys noista ovistikuista, että kannattaako minun aloittaa jo kp12 tikuttamaan? Kun kiertoni on kuitenkin keskimäärin jotain 33 päivää, niin turha testata noin aikaisin? Kp14 alkaisi tuntumaan järkevämmältä.
 
Mä syön greippiä ja verigreippiä muutenkin kun on hyviä, mehukkaita nyt kun satokausi menossa ja sisältää paljon c- vitamiinia ja myös foolihappoa. Ostin myös tossa greippimehua kun kerrankin löytyi kaupasta. Yleensä oon löytänyt vaan GodMorgonin verigreippi mehua ja sitä sitten juonut.

Mitään apuja ei oo mun mielestä näistä ollut, mut ihan hyvä näitä on vetää muutenkin vaan. Just tuon C-vitamiinipitoisuuden takia. Mun poikakin sai maistaa verigreippiä ja veti sitä kyllä jonkin verran kun oli niin mehukasta. :)
 
Iskallt mun kierto on noin 34 päivää. Viime kierrossa aloin tikuttaa kp14 ja o+ tuli kp19. Nyt aattelin alottaa kp15.
Mulla on käytössä cb dual ovistikut. Ne on aika kalliita niin toivon et jos ois ovis samoihin aikoihin ja jos ei tärppää niin jäis tikkuja viä seuraavaan kiertoon.
Noi cb:n testit tehdään aamulla ni on mulla sit iltapäivä testailuun liuskoja.


Mamma84 kp6/~34 yk2
 
Missä kieron vaiheessa teidän mielestä kannattaisi alkaa tikuttamaan ovista?Nyt kiertopäivä 4 .Tässä vaiheessa ei ainakaan vielä pitkään aikaan :)
 
Mä aloitin kp10 ja siitä ensimmäisestä lähtien alkoi tummumaan. Nyt kp13 ja vahvat viivat tullu eilen illalla ja tänään aamulla. [emoji4]
 
Nyt on talleteltu tunnin sisään 2 krt :p vaun sivulla oli joku tutkimus jossa tän pitäs toimii :) huomenna sit pakko vielä kans. :p
 
Unicorn toivottavasti nyt se o+ tulis! Mukavia talletteluja :) täällä oli viikonloppu taukoo vauvantekohommista kun oltiin anopilla. Äsken kotiin tultua tein o-testin mutta se oli nega...talletellaan kuitenkin illalla varmuuden vuoks :D viimeks taisin saada kp15 plussan.

Kp14/28-30, yk2
 
Iskallt mun kierto on noin 34 päivää. Viime kierrossa aloin tikuttaa kp14 ja o+ tuli kp19. Nyt aattelin alottaa kp15.
Mulla on käytössä cb dual ovistikut. Ne on aika kalliita niin toivon et jos ois ovis samoihin aikoihin ja jos ei tärppää niin jäis tikkuja viä seuraavaan kiertoon.
Noi cb:n testit tehdään aamulla ni on mulla sit iltapäivä testailuun liuskoja.
Taidan tilata ison kasan liuskoja, kun en tosiaan ole varma oviksestani ja tämä koko tikuttelu on ihan uusi asia. Luulen kuitenkin, että minunkin ovis on lähempänä kp17 kuin kp14, mutta parempi se on hyvissä ajoin tikuttaa.

Nyt menossa kp24. Vielä on odoteltavaa. :shifty:
 
Siis tää on jotain aivam tuskaa tää ovulaatiokipu tälläherkellä.en todellakaan jatka greippimehun juomista. Sama kun olis sairaan kipeet menkat....
 
Kaapista löytyy pari testiä ni ne malttanut olla kokeilematta mitä ne nyt näyttää. Ihan selviä negoja on. Alan kallistuu siihen että se kaksi viikkoa kuukautisten jälkeen tullut vuoto oli sitten se mikä meni kesken kun siitä pari päivää eteenpäin näkyi plussaa vain ja sitten loppui ja enää näkyy haaleaa tai täyttä negaa. En oikein enää muutakaan selitystä tähän keksi. pakko kai soitella terveyskeskukseen ja kysellä mitä mieltä he siellä on huomenna.. miten tää voikin olla näin vaikeaa :sad001
 
Mutikkakeitto, toisaalta jos raskaus on jo pidemmällä se hormonipiikki on jo mennyt ja tasaantunut ei välttämättä enää näy testeissä. (Silkka arvaus, kun kovasti haluan nähdä täällä iloisia uutisia). Varmasti terveyskeskuksesta ohjaavat oikeaan suuntaan esim. Verikokeeseen
 
Toivottavasti mutikkakeitto selkeytyy tilanne! Täällä alkoi tietenkin menkat. Tuntuu, että taitaa tässäkin yrityksessä kestää jonkin aikaa. :/

Kp 1/30(36) yk 3
 
Takaisin
Top