Tissit

Madeline

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei,

ajattelin perustaa tällaisen vertaistukiketjun tisseille :D

Täällähän on nyt allekirjoittaneella se tilanne, että kaikki raskaudesta tulleet kilot ja hormonipaisutus on mennyt mahaan ja tisseihin, muualla kilot ei näy. Rinnat ovat nyt koossa 70I ja se on jo aika hitosti se, kun muuten olen pieni ihminen. Onko muita joiden rinnat ovat mystisesti kasvaneet jo hyvissä ajoin ennen maidonnousua? Mistä ihmeestä löydän imetysliivejä koossa 70I/J/K??? Nyt on jo epämiellyttävää, kun ihmiset huomaavat rintani, eivätkä mahaani!
 
Sama juttu. Mulla on hirveä tissikriisi että nää vielä entisestään kasvaa. Ympärysmitta on kasvanut 85 ja kuppikoko on E, koska isompia en ole kaupoista löytänyt. Eli tuo 85E on siis halpahalli/cittari ym. kokoa, en millään raaskisi ostaa uusia erikoisliikkeestä kun jos niitä ei myöhemmin tarvitsekkaan.
 
Joo on mulla tissit kasvanut mutta olen normaalisti niin pienitissinen että nyt vaan näyttää siltä, että mulla sentään on tissit :grin Ja kyllähän ne sitten maidon noustua kasvaa vaan edelleen jos samalla kaavalla mennään kuin ennenkin. Esikoisen synnytyksen jälkeen etsin lapsen nimiäisiin vaatteita ja sovitin, tai siis yritin sovittaa, kivaa paitaa koossa S, joka muuten oli mun koko mutta koska paita oli täysin joustamatonta kangasta niin eihän me tissit mahtuneet sinne paidan sisään...

Mun pitäis todellakin käydä ostamassa uusia liivejä mutta kun on tosiaan tuo, ettei oikein raaskisi...mutta en mä mitään imetysliivejäkään vielä haluaisi ottaa käyttöön vaikka niitä olisi tallessa edellisiltä imetysajoilta.
 
Tissit on kyllä kasvaneet huimasti... ja pelkään, että maidon noustua kasvaa vielä huimasti lisää. :wideyed: Nyt on jo ikävä "omia pieniä tissejä", kenen nää meijerit oikein on? :grin
Oon siis tullut 75C -> 75DD
 
Minulla oli edellisestä imetyksestä jäljellä vain nuupahtaneet ajokoiran korvat, jotka ovat nyt saaneet taas hieman massaa. Edelleen mahtuvat A-kupin liiveihin, mutta mies ei jostain syystä saa silmiään irti rinnoistani. Rintojen paisuminen ei siis liene huono asia, mutta toinen rinta erittää sen verran, että haisee iltaisin vanhan äijän hielle. :wtf: Samaa tuskailin edellisessäkin raskaudessa, mutta terveydenhoitaja sanoi sen vain johtuvan esimaidosta, jota tihkuu rinnasta. Tissideodorant etsinnässä...
 
Ai, hitto, miten repesin ääneen otsikolle, kun luin sen tuolta muiden ketjujen listasta. :grin

Tissit ne vaan täälläkin kasvaa, pienet ei olleet ennestäänkään, niin saas nähdä millaset hinkit sitä sit loppujen lopuksi onkaan..

Ongelmana on kans imetysliivit, et halua sellaisia saakelin patalappuja vaan kunnon rintsikat eikä haittaa, vaikka näyttäisivätkin alta kuuskymppisen liiveiltä.. ei siis kolmiomallia tai toppaamatonta kuppia tänne, kiitos.
 
Joo täällä kans jättitissit jo tässä vaiheessa. Normaalistikin mulla 70D, joten en suoraansanoen nauti näistä jättiutareista. Nyt käytössä 70DD liivit ja nyt pitäis vielä viimeselle kolmannekselle korottaa E-kuppiin ja luoja ties kuinka isoiksi imetyksen aikaan. Esikoisen ajoilta mun imetysliivit kulahti niin hirveiksi, että niitä ei ole kyllä jäljellä enää. Eli suurin rahallinen panostus tän toisen raskauden kohdalla taitaa ollakin mutsin tissiliivit :D :D

piipaa 27+1
 
Voi näitä minun tissi polosia,kun koko ajan ne paisuu tai kutistuu,nyt siis viides normaalisti kestänyt raskaus ja se kyllä näkyy rinnoissa. Ennen raskautta 75c ja siitä paisui niin että maidon noustua 75 -80 E. Imetys loppui niin vanhat c kupit olikin jo liian isoja ja toinen rinta jäi varmaan puoli kuppi kokoa toista isommaksi. Noh,kun neljännen imetys loppui niin jäljellä oli vaan pienet nahkapussukat :D ja nyt taas rinnat alkaneet turpoamaan,sopivia liivejä ei oikein olo koska koko muuttuu koko ajan,ettei perässä pysy. Saa nähdä mitä näistä on jäljellä tämän vitosen jälkeen. Pitää toivoa että kun viimeiestä imetyksestä on kulunut pari vuotta niin rinnatkin siitä jokseenkin palautuvat. Eihän ne ikinä toki ole niin kuin ennen,mutta voinpahan sanoa että ovat kovalla käytöllä olleet :D hiivatin tissit,paljon päänvaivaa näistä siskoksista :)
 
UTARE-IITA ilmoittautuu :greet025:laughing002

Mulla on siis nyt jo todella isot ja painavan tuntuiset tissit. En muista, että olisivat esikoisen kanssa tässä vaiheessa olleet näin isot, maidon noustessa toki kasvoivat kohisten, mutta nyt luulen, että rintavarustus on marras-joulukuun maitovaiheessa kyllä aivan valtavan kokoinen! Muistan, kun lopetin imetyksen esikoisesta tuossa vuodenvaihteessa ja tissit palautuivat nopeasti "normaaleiksi" eli selkeästi pienemmiksi kuin ennen raskautta. Vaikka ne olivat sellaiset tyhjät lerpakkeet, niin mä välillä ihailin peilin edessä itseäni, ne kun olivat jotenkin söpöt ja kompaktit :laughing021

Suosittelen jo tässä vaiheessa sellaisia venyviä, mutta tukevia liivejä, jotka menevät sitten imetysaikanakin. Mulla siis edelleen ja aina ja ikuisesti varmaan käytössä nämä Bravadon Seamless Silk -liivit. Eipä paljon tarvi tissien kasvusta huolehtia, kun nämä ovat napakat, mutta kuitenkin joustavat siten, ettei ole tarvinut nyt kertaakaan miettiä isompien liivien ostoa. Suosittelen edes yhdet kokeilemaan! Ja vaikka nämä tosiaan ovat imetysliivit, niin mielestäni näyttävät tyylikkäiltä ja jopa seksikkäiltä päällä, eli ellei tietäisi, että "luukku aukeaa" tissin kohdalta, niin voisi luulla, että nämä ovat vähän toisenlaiseen "luukku aukeaa" -tilanteeseen :laughing025:love022 (Okei, tais mennä ylisanojen puolelle, mutta kokeilkaa oikeasti näitä tai edes jotain vastaavia, aivan mahtavat liivit!!!)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla taas rinnat eivät juuri ole kasvaneet. Ennen raskautta 75/80 B ja nyt 85 B/C. Ei ole mitään eritteitä tai maitoakaan vielä tihkunut. Rinnat näyttää nyt tooosi pieniltä, koska maha on taas niin iso. Ei riittänyt maito viimeksi kun imetin tyttöä. Puolitoista kuukautta imetin vaan mikä harmitti tosi paljon.
 
Mun tissit iha alkuraskaudessa turpos..mut sit ne kutistu.. ku paino tippu 7kiloo.. nyt ne on taas iha "normaalin" kokoset, 85/90C.. saa nähä et kui ne tosta vielä kasvaa sit ku eteenpäin mennään.. maito/nestepisaroita tihkuttaa välillä..

Rv 25+0
 
Hauska ketju :) Tuolla toisessa ketjussa puhutaan suihkutisseistä, ja varmaankin tulen sellaiset saamaan - jos vaan kaikki menee niin hyvin, että maito nousee rintoihin asti :) Kaksoissiskoni kauhutarinat on kuultu, ja olen niille naureskellut (voi olla, että loppuu nauru sitten lyhyeen, kun tapetteja pyyhkii).
Tällä hetkellä käytössä 70D -imetysliivit. Lähtökohta oli hintelä 70B/75A. Nännit ovat olleet aivan tummat about 18 viikkoa, ja myös muutoin iho on pigmentiltään todella tumma (ei näy edes aurinkorajoja, vaikka olen rusketellut dekolteeta). Toivotaan, että saan survottua maidontuotantovehkeeni jatkossakin näihin imetysliiveihin, kyllä näihin saa mahdutettua sen yhden koon lisää :)
Katjusha rv. 25+0
 
no, oletteko te kanssasiskot alias meijerimaijat alias hinkkihurmaajat löytäneet sopivan kokoisia imetysliivejä? täällä edelleen etsitään... Jos olette löytäneet, niin mistä? Herranen aika - apua! Mun maha ei edes näytä isolta, kun tissit on niin suuret :D
 
no, oletteko te kanssasiskot alias meijerimaijat alias hinkkihurmaajat löytäneet sopivan kokoisia imetysliivejä? täällä edelleen etsitään... Jos olette löytäneet, niin mistä? Herranen aika - apua! Mun maha ei edes näytä isolta, kun tissit on niin suuret :D

Mä otin suosiolla suurimman koon h&m:ltä eli 85E ja päälle ne meni, en tiiä meneekö enää sitten kun maito nousee :D en kehtaisi mahdottoman kalliita liivejä hankkia jos imetys ei jostain syystä onnistukkaan..
 
Ei ole sopivaa löytynyt. Suurin mitä olen löytänyt oli 80G, mutta sekin on pieni. Mutta ei rinnat suurelta näytä tämän vatsan yläpuolella.
 
En oo löytänyt, pitäis olla 90E tai 85F tällä hetkellä ja kauhulla odotan maidonnousua.. siksi teinkin kompromissiratkaisun ja päädyin ostamaan Boobin pehmeät imetysliivit, joissa koot on samat kuin paidoissa. XL:nä ostin ja hyvät on, rinnanympärys olisi voinut olla pari senttiä pienempi, kun nyt ne on mulla siinä pienimässä hakasessa, mutta ajattelin käyttää noita nyt alkuun ja jatkossa sit öisin, jos tarvisee, niin saavat olla mahdollisimman mukavat.

Ostan sit maidon noustua "kunnon" liivit - ajattelin ostaa myös yhdet tai kahdet normaalit v-aukkoiset sporttiliivit (niitä calvin kleinin tai björn borgin, missä on se paksu resori tissien alla), kun sen tissin voi kaivaa sieltä reunan yli varsin helposti ja ei sit tarvii sen kummemmin leikkiä sen imetysliivien hakasen kanssa. Ja onhan ne kivan näköisiäkin.
 
Kyllä vaan liiviliikkeistä olen itse löytänyt parhaimmat imetykseen. Käytössä oli viime raskaudessa 75F ja G riippuen mallista. Itse menin synnytyksen jälkeen liivikaupoille kun maito oli oikeasti noussut.

Yhdet h&m liivit ostin ennen, ja ne oli mielestäni ihan kamalat ja tissit pulpahteli ulos kokoajan. Tietysti koot eivät riittäneet, joten tuolla varmasti suurisuurimerkitys. Monet niitä nimittäin kehuvat ja tuskin turhaan :)
 
Mun on ollut vaikeata löytää rintsikkaliikkeistäkään sopivia tissiksiä. Koko on siis jo ennen raskautta 65H...
 
Mä tilasin ellokselta parit normaalit kaarituettomat liivit,95C ja 100C. Ja tilasin myös parit imetysliivit,95D. Lisäks mul on niit jatkopaloja joilla saa ympärysmittaan lisää senttejä jos tarvii.. Toki ku en yhtää tiiä minkä kokoseks noi tissit sit kasvaa..käyn sitte ettimässä jostai jos tarvii isompia..
Ainenki noi normiliivit on tosi mukavan tuntuset päällä :)
 
Mun on ollut vaikeata löytää rintsikkaliikkeistäkään sopivia tissiksiä. Koko on siis jo ennen raskautta 65H...

Mullakin ennen raskautta tuo ympärys 65, vaikea on ollut löytää varsinkin kivan näköisiä. Leviän kun jokisen eväät tälläkin kertaa ja jouduin jo ostamaan lisää ympärysmittaa. Pitäisi varmaan testata niitä jatkopaloja!
 
Takaisin
Top