Tiputtelua? Kiinnittymistä? Omia kokemuksia?

A

Aappie

Vieras
Siispä nyt menossa kp25/28 eikä koskaan aiemmin ole tiputellut ennen kuukautisia vaan kaikki alkaa rytinällä yötä vasten.
Eilen kuitenkin vessassa käydessä päivällä huomasin limaista, veristä ja osittain rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä. Tänään tullut paperiin vaan hyytymän tapaisia riekaleita, rinnat tuntuu turvonneelta ja nipistelee kipeästi (tuota nipistelyä ei normaalikierrossa ole ikinä ollut) koko ajan ja pientä juilimista alamahassa muttei kuitenkaan samantyyppistä kipua kuin kuukautiset.
minkälaisia kiinnittymisvuotoja muilla on ollut jos lainkaan?
pieni epätoivo alkaa jo hiipiä kun yli vuosi ilman ehkäisyä eikä mitään ole tapahtunut :sad001
 
mulla on ollut tiputtelua normaalistikin kierrossa just menkkoja edeltävinä päivinä, mutta kemiallisessa raskaudessa (yk12) tiputtelua oli dpo8-11 (ihan pientä, vaaleanpunaista) ja sitten tuli 7 päivän tauko kunnes homma meni kesken. mutta uskoisin siis että tuo oli kiinnittymisvuotoa. vois tuo sunkin olla :)
 
Mulla oli ekan raskauden alkaessa juuri tuollaista kuin sulla Aappie! Luulin silloin että kuukautiset alkoi (mulla yleensäkin alkaa tiputtelulla), mutta tuo tiputtelu vaan jatkui eikä muuttunut runsaammaksi, muistelisin että melkein viikon ajan jatkui tiputtelua, välillä oli enemmän rusehtavaa ja välillä kirkkaamman punaista. Tiputtelun päättymisestä parin päivän jälkeen tein positiivisen raskaustestin :)

Pidetään peukkuja että kiinnittymisvuodosta olisi sullakin kyse!
 
Takaisin
Top