Tipaton tammikuu ;)

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Kohta se vaihtuu kuukausi taas (ja vuosi!). Radiossa oli puhetta "kuuluisasta" tipattomasta tammikuusta. Ja sitähän se meille kaikille on. :wink joten nimesinpä topicin sit sen mukaan.

Tässä kuussa ekojen kesäkuisten rakenneultrat, ja PUOLIVÄLIT paukkuu!!! :)
 
Onko muilla mitään uudenvuoden lupauksia? Mulla oli aina nuorempana niitä vino pino. :D. Olen kuitenkin ajatellu yrittää nyt ens vuodesta lähtien lopettaa sokerin käyttö. Myöskin pitäis taas siirtyä vain täysjyviin. Raskaus saanut ahmimaan valkoisia patonkeja ja turvotus näkyy kyllä. Haluaisin myös tehdä enemmän askartelua poikien kanssa. Mut saas nyt nährä!
 
Yleensä lupaan laihduttaa ja vähentää herkuttelua, mutta nyt en sitä tee :) illalla keräännytään kavereiden kanssa samaan paikkaan, tinoja tehdään mutta saas nähdä tuleeko luvattua jotain :)
 
Mä lupaan olla enemmän ulkona. Nyt kun alkaa oleen parempi olo niin ei sekään oo syy jäädä makaan sohvalle.
 
Minä en oo vuosiin tehny lupauksia enkä taija tehä tänäkään vuonna. :D Jostain syystä ne on aina jääny toteuttamatta. :DD
 
Mäkään en ole vuosiin tehnyt lupauksia. Enkä nytkään. Tupakanpolton oon jo lopettanut ja laihduttaa ei saa, niin mitä jää jäljelle :grin
 
Mulla on yrittää liikkua enemmän mut varovasti ja hissuksiin kun viime uimahallireissu säikäytti. Sit syyä terveellisemmin. Ja tipaton tammikuu on helppo tulevana vuonna :wink menee vielä monta kuukautta raittiina sen jälkeen.
 
Ihanaa, vuosi 2015!! Suurten muutosten vuosi. Mä aloin oikeen viime yönä pohtimaan et tää muuttaa oikeasti koko elämän. Enkä nyt tarkota et kaikki muuttuu mut kyllähän siinä tulee ihan uusi suunta ja tarkoitus elämälle.

Uudenvuodenlupauksia en oo vuosiin tehnyt kun ne ei oo ikinä pitänyt :grin

Meillä menee varmaa aika rauhallisesti tää uv. Ollaan kotona, syödään nakkeja, perunasalaattia ja patonkia. Nautitaan toisistamme ja käydään saunassa. Raketteja en oo vuosiin hommannut/ erityisesti kaivannut.

Huomenna töihin, joten aikaisin varmaan tulee mentyä nukkumaan.

Me saatiin joululahjaks monopoly. Eilen meni pikkuset 4 tuntia yhtä peliä pelatessa. Hups...
 
Mulla menee uus vuos esikoisen kanssa kaksin kotona, kun mies töissä klo 12-22. No sen jälkeen sitten herkutellaan miehen kanssa ja katellaan ikkunasta ilotulituksia, vaikka ei niitä täällä paljon näy, kun tää tällänen pientaloalue ja lapsiperheet menee jo sillon 18 aikaan paukuttelemaan.. Saas nähä mitä meidän paukuttelua pelkäävä koira nyt tykkää, kun monena aiempana vuonna on saanu olla rauhassa mun vanhempien kanssa mökillä, niin siellä keskellä korpea sen ei oo tarvinnu pelätä.

Mä en oo tainnu koskaan tehä mitään uuden vuoden lupausta, mun mielestä ne on turhia. Ja samat lupauksethan voi tehä millon vaan niin miks just uutena vuotena, en ymmärrä :) . Ärsyttää salillakin aina tammikuussa, kun ihmiset tekee niitä liikuntalupauksiaan ja sitten tammikuussa on ihan täyttä kaikilla ryhmäliikuntatunneilla! Ja kummasti jo helmikuussa alkaa väki vähenemään :D .
 
Ihanaa uutta vuotta kesäkuun mammoille:love7

Me ollaan kotona ja kylään tulee tuttava pariskunta lapsensa kanssa. Jääkaapissa odottaa mm. Eri salaatteja, savuporopiirakka ja juustokakku. Ja raketteja räjäytellään jo hyvissä ajoin lasten vuoksi.

Niinkuin Timanttikin kirjoitti, tiedossa on varmasti kaikille meille ikimuistettava vauvantuoksuinen tuleva vuosi :Heartred
 
Meidän uusi vuosi vaihtuu niin että meidän 2v 11kk vanha pikkujätkä saa paistaa makkaraa takassa, haen sädetikkuja joita voidaan käydä pihalla polttamassa, ja sitten herkutellaan koko loppuilta ja ysiltä petiin!
 
Mie odotan et mies pääsis töistä, joka pitäis tapahtua iha just. Nii päästäis kauppaa ostaa nakkeja ja patonkeja. :) ja sipsiii! Ja dippii xD siit o meidän uusvuos ilta/yö tehty
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Täällä miehen kanssa ollaan kotona, mä oon niin flunssassa edelleen et just ja just saunaan uskaltaa mennä. Töistäkin jouduin pois kesken lähteen kun en yksinkertasesti pystyny oleen...
 
Uusi vuosi vaihtui ja tämä mamma edelleen pystyssä! Meidän lapsetkin valvoivat reippaasti yli puolen yön :)
 
Me istuttiin kolme tuntia illalla päivystyksessä kuopuksen kanssa. Neidillä on yli 5vrk kestänyt kuume ja eilen mittari antoi 39,6. Lääkkeestä huolimatta pysyi kuume koko illan 39-39,9. Lääkäri löysi tulehuksen toisesta korvasta. Vasta klo 23 jälkeen oltiin kotona, onneksi ehittiin yliopiston apteekkiin ennenkuin meni kiinni niin saatiin lääkkeet, meiän paikallinen apteekki kun ei oo tänään auki.
 
Täällä uv meni myös himassa istuen ja lähinnä minä, kirosin raketit :D koira oli häslänä, ei onneks sinänsä pelännyt vaan ois tahtonu leikkimään :D me aikuiset töllöteltiin sohvalla kun mini neiti meni nukkumaan jo kasilta :)
 
Minä makasin jo 23:40 koomassa sängyssä. Nukahdin joskus 00:30 ku rakettien räjäyttely vähentyi. Meijän nuorehkot naapurit kyl piti känniääntä ja mies jossain vaiheessa hermostu ja heräsin siihen.
 
Takaisin
Top