Testitulosten ihmettelyä.

kizu

Puuhakas puhuja
Heips kaikille, Täällä kans yks kellä on propleema.... tilanteeni on seuraava: minulla oli ehkäisynä ehkäsykapseli n6kk. poistatin sen 11.1.2013. Kuukautiset alkoivat normaalikierron mukaisesti 14.1.2013. kuukautisten jälkee tikuttelin vuoroi ovis ja raskaustesteillä, raskaus testit eivät näyttäneet ikinä positiivista ei edes haaleaa. ovis tikut eivät myöskään näyttäneet vahvaa plussaa (koin ne sitten negaksi), jossain kohti kun olin säästänyt kaikki ovis testit huomasin yhden testin olevan inan tummempi kun muut mutta silti selvästi haaleampi kuin kontrolli viiva. Nyt sitten toissa yönä näin unta että mua sattuu iha perkuleesti vasemmalle puolelle vatsaan, sitten heräsin siihen kipuun jatkoin nukkumista ja tein aamulla positiivisen ovis testin. tein vielä illalla ja tänäaamuna 2 kpl molemmat positiivisia, tein myös huvin ja urheilun vuoksi raskaus testin ja siihen ilmestyi hailakka viiva jo ennen ajan päättymistä joka oli tässä tapauksessa 5 min. nyt olen itse vähän hämilläni, VOIKO TUO PITÄÄ PAIKKANSA? teen vielä huomenna ja ylihuomenna testit jos nekin näyttävät positiivista niin kai se on uskottava. Niin ja kyseessä on david -ovulaatio testit sekä david raskaus testit mallia liuska.
 
Olitkin näköjään tuolla kirjoitellut vauvakuumetta ketjussa ja ilmeisesti et ole raskaana.
No mutta kyllä se sieltä vielä tärppää! :)
Eletään yhdessä toivossa! :)
 
Heips lana!

Juu ei ole vielä(kään) tärpännyt :( tuntuu että tässä kierrossa ei olis edes ovista? En nyt ole edes tikutellut, mutta mitään tuntemuksia ei ole ollut, Yleensä tunne vahvasti koska ovis ja että miltä puolen munasolu irtoaa... noh päätettii miekkosen kans yrittää jättää ressaaminen taka-alalle... mutta väkisinhän sitä mietiskelee miksi ei tärppää vaikka yritystä takana kovin vähän :)
 
Kyllä se teilläkin vielä ihan varmasti tärppää! :)
Itsestä tuntuu kyllä kans välillä, että mahdanko edes tulla raskaaksi, mutta eikö se sieltä tule, kun aika on sopiva :)
Vaikka päättäisi ettei stressaa, niin kylläpä sitä alitajuisesti aina jännää, että alkaako menkat ja laskee vähän koska on ovis yms. ;)
Toivotaan parasta meille kummallekin! :)
 
Takaisin
Top