Testaus

Kp36 eka haamu, kp38 vahvempi, kp39 selkeä plussa. Myös minulla oli edellinen kierto pidempi, 42 päivää.
 
Kp oli 28. Eli heti kun oli odotettavissa luotettava tulos.
 
Kp 34 ja mulla on ollut aina 28 päivän kierto, joten tuo oli jo aika varma aika jo tehdä testi :) Selkeän kierron takia osasivat neuvolassa myös heti kertoa viikot ja lasketun ajan :)
 
Kp 30 tuli testiviivaa haaleampi mutta selvästi erottuva viiva. Kierron pituus vähän vaihtelee yleensä siinä 28-32 välillä. Piti vielä tässä pari päivää sitten varmistaa asia, ja selvää plussaa näytti.
 
Löytyykö täältä muuten ns. himotestaajia? Mua itseäni houkuttaisi tavallaan tuo digi vielä tehdä, kun olisi kiva nähdä ne viikot :grin
 
Ei muuten tullut itselle mieleenkään, että tekisin toisen testin, kun niin selkeästi ne kaksi viivaa näkyi viime viikolla. Ja kyseessä oli ihan Citymarketista ostettu "halpistesti". Mutta pitäisiköhän vielä investoida ja ostaa Clear Blue.. :rolleyes:

Huvittaako muuten ketään muuta se Clear Blue mainos: "Olen raskaana." "Niinkö?" "Tokalla viikolla." "Kävitkö jo neuvolassa?" "En vielä, mutta tein Clear Blue testin (ja otin tämän pissatikun muuten tänne kahvilaankin mukaan)" :hilarious:
 
Mä mietin digiä mut tänään ostin vielä kaupasta pc tetipaketin ja päiväpissasta kun tuli tumma testiviiva, uskon että tämä riittää nyt tältä erää ja digi saa jäädä apteekin hyllylle:) pääsin paljon halvemmallakin:)

Ja mä ylipäätään oon tota digiä vastaan. Monet saa murhetta kun saavat eri viikkoja siihen kun mitä odottavat. Se hcg noudui ei oo niin yksiselitteistä, eri henkilöillä voi olla suurikin ero hcg erityksessä vaikkapa viikolla viisi. Että kun toinen saa siinä kohtaa jo tekstin raskaana 3+ Niin toisella voi olla teksti 1-2, tulee turhaa huolta vaikka kunnankin raskaus kuitenkin yhtä pitkälläå
 
29 kpl yleensä siinä 26-29. Ja vahva viiva.. haamuista en niin viel osais innostua.. toinenkin testi näytti saman joten nyt vaan toivoa että pysyy matkassa.. alustavan tässä ollaan. . 2+2
 
Kp 30, dpo13. Onko muita jotka "tienneet" odottavansa jo ennen testiä? Itsellä n. viikko ennen tuli vahva tunne siitä että on tärpännyt.
 
Mä näin itseasiassa unen about ovaluution jälkeen, että synnytin tytön. ♡ Sanoin siitä miehellekin ja ehkä vähän herätti jo toiveita koko uni, kun viimeeksi synnytysunia näin esikoista odottaessa. :D
 
Mä näin reilu viikko ennen plussaa et mun maha alkoi pyöristyä ja oli lopulta iso pallo. Siitä tuli toiveikas olo, vaikka oltiin jo uskoteltu kaikille ettei me koskaan saada lasta, kun jo yli vuosi oli yritetty. Äitini näki pari kolme kuukautta sitten unen jossa synnytin tytön :Heartred
 
Takaisin
Top