Tekisitkö vielä uuden lapsen?

  • Ketjun aloittaja minttux
  • Aloituspäivämäärä
Haaveissa on toinen ja luvan saa tulla kun vain elämäntilanne ei ole sille ihan mahdoton. :) Entä sinä itse aloittaja? Pieni alustus voisi saada useamman vastaamaan. :wink
 
Voisin tehdä, useammankin, mutta meillä on jo viisi lasta eikä mies halua enempää. Enkä tiedä haluanko lopulta itsekään, näiden kanssa on tällä hetkellä kädet täynnä vaikka syliin vielä mahtuisikin. Mulla on krooninen vauvakuume
 
Jos meillä ei olisi kahta vammaista poikaa ja vauvat pysyisivät mahassa ilman kuukausien vuodelepoa niin luultavasti joo :Heartred

Mutta tässä elämässä en :)
 
No mikä ettei, mut lapsia tälläkin 5 joista nuorin on pari kk "vanha":p mies ei myöskään oo kovin innostunut ideasta että pistettäs se vauva 6 alulle:D
 
Joo, teemme vielä yhden lapsen, kun on sopiva aika. Vauva kuume on kyllä jo kova.:-) Vauvasta tulee kyllä todennäköisesti viimeinen lapsi meille.
 
Odotan nyt kolmatta. Mä ehkä voisin haluta vielä neljännen mut tiedän et mies ei siihen suostuis kun tähän kolmanteenkin sai aikas tavalla suostutella :) ja voihan olla et kun tää syntyy niin tulee olo ettei enempää.
 
Tekisin, vaikka 4 lasta jo onkin. Mies ei vain ole oikein innostunut asiasta.
 
Voi tekisin kyllä... sain ensimmäisen lapsen tapailtuani erästä miestä, ja kun hänelle selvisi että olen raskaana minulle selvisi että hänellä on avovaimo,joten jäin yksin lapsen lapsen kanssa. Nyt puuttuu vain se mies joka hyväksyy isättömän lapseni ja minut ja haluaa perheen kanssani.
 
Ihan hirveä vauvakuume vaivaa...mutta miten mahtais kolmannen lapsen myötä käydä työuralle. Varsinkin se eka vuosi äippäloman jälkeen on aina niin...:sad001
 
Krooninen vauvakuume, kuulostaa tutulta :D
Neljä lasta löytyy kattomme alta joista kaksi on minun. Silti, silti vielä voisi lisääkin tulla :wink
 
Kannattaa tehdä, kun on mahdollisuus. Itse kyllä aionkin heti kun pystyn. Odotetaan vielä hetki. Sitten saa tulla. :-) On se niin ihanaa kokea kaikki vielä uudestaan.:-)
 
Meille tulossa kolmas nyt hetkenä minä hyvänsä. :Heartred Enempää ei tule, se on varma. Vaikka koen myös kroonista vauvakuumetta, niin täytyy ajatella järjellä: autoon ei mahdu neljää lasta, eikä meidän taloon. Muutto ei tule kysymykseen, koska asutaan korvessa ja vaikea saada taloja kaupan ilman, että jää miinukselle. Kolme lasta on varsin hyvä määrä meille, sitten voi panostaa noihin karvalapsiin enemmän. :grin
 
Meidän kolmas on nyt kaksikuukautinen ja lapset oli tässä. Krooninen vauva- ja synnytyskuume täälläkin mutta enempää lapsia en halua - vaikka ihania ovatkin :)
 
Takaisin
Top